Mitä verbiä miehesi käyttää sinun nalkutuksestasi?
Mitä sä siinä aina..jurnutat?marmatat?möliset?nariset?
Kommentit (26)
En nalkuta mutta siis joskus kai valitan tai kiukkuan..
Ei mitään. Puhuttelemme toisiamme kunnioittavasti, emme alista verbaalisesti. Kuulostaa varmaan teidän tänttäröityjen vaimojen mielestä tekopyhältä mutta niin se on. Olen voittanut mieslotossa laatumiehen ja -parisuhteen. :D
Meillä samoin, kuin nelosella! :) Ei tarvitse nalkuttaa.
Motkahtaa :D Juontaa juurensa siitä, että meistä kumpikaan ei harrasta nalkuttamista, lyhyt huomautus saattaa joskus tulla ja sitä ei voi sanoa edes motkotukseksi, se on pelkkä *motk*.
Nykyään ei edes tarvitse sanoa ääneen mistä muka "nalkuttaa", se on pelkkä toteamus toiselle, että MOTK!
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 13:53"]
Ei mitään. Puhuttelemme toisiamme kunnioittavasti, emme alista verbaalisesti. Kuulostaa varmaan teidän tänttäröityjen vaimojen mielestä tekopyhältä mutta niin se on. Olen voittanut mieslotossa laatumiehen ja -parisuhteen. :D
[/quote]
Olisin muuten yläpeukuttanut, mutta kun on noin tympeä asenne muita naisia kohtaan, niin alapeukun saat. Ette te nyt ihan niin harvinaisia ole.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 13:57"]
[/quote]
Olisin muuten yläpeukuttanut, mutta kun on noin tympeä asenne muita naisia kohtaan, niin alapeukun saat. Ette te nyt ihan niin harvinaisia ole.
[/quote]
No kyllä tämän palstan paljastusten perusteella tuntuu, että aidosti tasavertaiset parisuhteet joissa kumpikaan ei alista tai kiusaa toista ovat harvassa. Toivottavasti olen väärässä. Ja alistamistahan se on, että kutsuu toisen tyytymättömyyden osoitusta vaikkapa tänttäröinniksi. Se on aikuisen kohtelemista lapsena.
4
No voi iik! Jos mieheni sanoo minulle "Taas nalkutat", niin kyllä meillä on silti tasa-arvoinen parisuhde. Ei jokaikistä sanaa tarvitse ottaa niin kirjaimellisesti.
kaipaatko suuhusi jotain..tuollaista fraasia
[/quote]
Nainen joka ei nalkuta on kultaakin arvokkaampi. Harmi vaan, että niitä ei Suomessa juurikaan ole. Olet hyvä nainen. Kymmenen pistettä.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 09:46"]Nillittää
[/quote]
sama. Vitun vähättelevä termi!
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 10:23"]
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 09:46"]Nillittää
[/quote]
sama. Vitun vähättelevä termi!
[/quote]
No mutta lopettakaa se nillittäminen, niin ei tarvitse kuunnella vähätteleviä termejä.
Tänttäröin :D