pienikokoiset nuoret aikuiset
Kuin lapsia, niin pieniä typistettyine piirteineen ja kaikki saman näköisiä.
Tosi harvoin näkee poikkeusta.
Kommentit (10)
Eläköön perussuomalainen siiderivalas!
Ei ole kyse kaljamahasta. Mietin mistä se johtuu.
Persoonallisen näköisiä ei juuri näe nuoremmassa väessä.
Jaa, minä myös? :) Olen pienikokoinen, ja nuori, mutta tykkään järkyttää ihmisiä. Saatan yhtenä päivänä pukeutua suht normaalisti, toisena taas laittaa silmiin punaiset piilarit, hiuksiin letitettäviä punaisia ja mustia irtorastoja, vetää päälle boundage-housut extraketjuilla, pienen topin, väärinpäin käännetyn ristikorun kaulaan ja niittirannekkeet käsiin. Ja sit lähtee järkyttää av-mammoja ja pieniä kiinanpalatsikoiria.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 12:53"]
Jaa, minä myös? :) Olen pienikokoinen, ja nuori, mutta tykkään järkyttää ihmisiä. Saatan yhtenä päivänä pukeutua suht normaalisti, toisena taas laittaa silmiin punaiset piilarit, hiuksiin letitettäviä punaisia ja mustia irtorastoja, vetää päälle boundage-housut extraketjuilla, pienen topin, väärinpäin käännetyn ristikorun kaulaan ja niittirannekkeet käsiin. Ja sit lähtee järkyttää av-mammoja ja pieniä kiinanpalatsikoiria.
[/quote]
Järkyttää?! Voi olla, että se näyttää järkytykseltä, kun yritän säilyttää edes peruskäytöstavat, enkä nauraisi päin naamaa. T. av-mamma
Vai että ei ole persoonallisen näköisiä...ei ehkä jossain Perähikiällä, mutta kyllä ainakin pk-seutu on täynnä keskenään todella erinäköistä nuorisoa! Ja nyt en puhu pelkästä vaate/hiustyylistä, vaan nimenomaan perimästä...
Omassa kaveripiirissä mm. mallipituudessa olevia, laihoja blondeja länsirannikolta, pohjanmaalaisia "emäntiä", idästä tulevia lyhyitä ja pulleita, kahden kansan sekoituksia kaikilla mahdollisilla yhdistelmillä...miesten pituusero on 160-190cm, naisilla 155-180cm suunnilleen.
Ettei vaan tämäkin aloitus tehty, jotta voitaisiin haukkua nuoria aikuisia?
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 12:53"]
[/quote]
Luuletko nyt vähän liikoja. Sitä on niin monenkirjavaa hiippailijaa, että et edes erottuisi joukosta.
Käy edes Helsingin rautatieasemalla kääntymässä niin keskustellaan asiasta sitten vähän lisää.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 12:58"][quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 12:53"]
[/quote]
Luuletko nyt vähän liikoja. Sitä on niin monenkirjavaa hiippailijaa, että et edes erottuisi joukosta.
[/quote]
Meh, asun sen verran pienessä paikassa, että kyllä miut on huomattu :3
onko tämä ikiksen uusi identiteetti, kokorasisti (eli kokis)?
Olisiko parempi olla kaljamahainen keski-ikäinen vai mistä on kyse?