Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loukkaannunko turhasta, kun mieheni ei oo tippaakaan minusta mustis...

Vierailija
11.06.2014 |

Niin...kysyin yks päivä, että onko se minusta yhtään mustasukkanen. Ei kuulema ole. Ja mua loukkasi. Onko tää epäloogista? Hän ei rakasta mua aidosti, täysillä? Meillä ollut isoja ongelmia ja luottamuspulaa mol.puolin. Vihdoin taas kimpas puolen vuoden asumuseron jälkee. Mä olen vähän ite mustis, mut terveesti. Mies ei siis kuulemma yhtään. Loukkaannunko turhasta/naurettavasta?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 19:36"]

Minun mieheni ei ole myöskään mustasukkainen ja itsekkin kauan epäilin hänen tunteidensa laatua. Tuo epävarmuus teki minusta aika konstikkaan ihmisen, oli masennusta ja raivokohtauksia. Ja nyt viiden vuoden päästä totean, että tuossa se vielä on ja pysyy. Kaikesta sietokyvyn venyttelystäni huolimatta, yhtä lempeänä ja kaikki loukkaukset ja vaikeudet taakse jättäneenä. Ei edes muistele sanomisiani tai epäilemisiäni. Ja tuo oivallus on saanut mulle sen varmuuden että suhde olisi jo aikoja sitten kuollut jos rakkautta ei olis ollut. Eli mun epäilevän aatun tuli käydä ajan kanssa läpi pitkä prosessi. Ihan kuin lapsi testaa rajoja niin sama se oli mulla. Mua on lapsuudessani kasvatettu ehkä liian vapaasti joka on tuonut sisäsyntyistä turvattomuutta. Kun mua on haluttu lapsena koulia eli rangaista, on mm. Tuupattu pohjoisen matkalla ulos autosta koiran kusitolpaksi ja jätetty yksin sinne lakeuteen vartiksi. Mä en pysty oikein luottamaan ihmiseen ettei se hylkää ilman rankkoja testejä...

[/quote]

Kiitos paljon vastauksestasi! Kylläpäs sulla on ollu vaikeuksia, mut ihana kuulla et voitte jo paremmin!:) Ap.

Vierailija
22/22 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 19:44"]

Miksi toivot suhteeseenne negatiivisia tunteita ap? Kuulostaa tosi tyhmältä.

[/quote]

Et nyt ymmärtänyt alkuunkaan pointtiani... Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän