Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion laihduttaa pelkällä liikunnalla, onko joku onnistunut?

Vierailija
11.06.2014 |

En pysty, enkä halua syödä enää vähempää  kuin nyt syön.

Pyrin liikkumaan 500-700kcal edestä 5 kertaa viikossa.

Tavoitteeni on 67->60kg

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee tapahtumaan hyvin hyvin hitaasti, todennäköisesti et onnistu. Et jaksa liikkua niin paljon että laihtuisit.

Vierailija
2/19 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten syöt sit nyt? Mulla ainaki onnistu syömällä ihan normaalisti kun siirsin vaan ne herkuttelut yhdelle ns herkkupäivälle, joka mulla oli lauantai. Mut söin joka päivä ihan perusruokaa yms enkä edes liikkunu noin paljoo ja tippu 25kg :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Reenailen omatoimisesti kotona 4x viikkoon, aloitin 6x viikkoon, ja olen kiinteytynyt 55 -> 50kg. Paino jummaa tässä, muttei enempää ole järkeäkään pudottaa, kun pituus 165cm. Ainoastaan liikunnan lisäsin, ruokapuolta en muuttanut yhtään :)

Vierailija
4/19 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa et vähentäisi ruoan määrää, vaan panostaisit laatuun.

Liikunnalla varmasti laihtuukin, mutta onko se pysyvää. Jos jostain syystä et enää halua tai voi liikkua, on mahdollista, että lihot.

Vierailija
5/19 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 11:19"]

Liikunnalla varmasti laihtuukin, mutta onko se pysyvää. Jos jostain syystä et enää halua tai voi liikkua, on mahdollista, että lihot.

[/quote]

Ruokani laadussa ei ole mitään vikaa. Syön vähähiilarista, runsasproteiinista, kasvispitoista ruokaa. En juo alkoholia ollenkaan, enkä herkkuja. Vain jotkun sosiaaliset tilaneet 'pakottavat' syömään enemmän/muuta kuin itse haluaisin.

Vierailija
6/19 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 13:02"]

[/quote]

Ruokani laadussa ei ole mitään vikaa. Syön vähähiilarista, runsasproteiinista, kasvispitoista ruokaa. En juo alkoholia ollenkaan, enkä herkkuja. Vain jotkun sosiaaliset tilaneet 'pakottavat' syömään enemmän/muuta kuin itse haluaisin.

[/quote]

Älä syö liikaa proteiinia, ota energiasi rasvasta.

Vierailija
7/19 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan varmasti laihtuu, jos kuluttaa enemmän kuin syö

Vierailija
8/19 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytetty energia > saatu energia = laihtuu, sama miten sen tekee.....

Vierailija
9/19 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloitin laihduttamisen (normaalipainon sisällä) pelkällä liikunnalla, mutta siinä sivussa ruokailutottumuksetkin muuttui. En muuttanut niitä tarkoituksella, mutta herkut ei enää maistuneet ja kasvisten syönti lisääntyi lähes huomaamatta. En alun perinkään herkutellut paljon ja ruoka oli kasvispitoista, mutta jälkeen päin eron huomasi. Paremmasta ruokavaliosta tuli parempi olo ja liikuntakin sujui helpommin. Hidasta laihtuminen oli, kahdeksan kilon pudotukseen meni n. vuosi. Ei tosin kiire ollutkaan.

Vierailija
10/19 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan toi 2500-3500kcal viikossa. Saman määrän vähentäminen ruokavaliosta voi olla hankalaa, jos ei ole paljoa mistä vähentää.

Vierailija
11/19 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sun pitää sit urheilla lopun elämäs samaan tahtiin jottet liho takaisin.

Vierailija
12/19 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen liikkunut nyt 3 kk melkein joka päivä spinningistä kahvakuulaan. Hiki lentää ja kunto kasvaa, mutta paino ei tipu. Tai alkuun tippui, kun katsoin tarkkaan mitä suuhuni laitoin, mutta kun aloin syömään normaalisti lihoin takaisin liikunnasta huolimatta

Eli saat varmaan laihduttaa hyvin pitkään noita 7 kiloa, jos aiot tehdä sen vain liikkumalla.

Vierailija
13/19 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 13:04"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Käytän oliiviöljyä salaatissa. Juuri muita rasvoja en käytä.

ap.

Vierailija
14/19 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 13:20"]

No sun pitää sit urheilla lopun elämäs samaan tahtiin jottet liho takaisin.

[/quote]

Vaihtoehtoina on fitness-dieetti tai sitten se korkeampi paino =(

Vierailija
15/19 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytetty energia > saatu energia = laihtuu, sama miten sen tekee.....

[/quote]

Pitää paikkansa. Eri asia on miten käytetty energia lasketaan. Kun kaikki energianlähteet eivät käyttäydy kehossa samalla tavalla.

Ihminen ei ole kone.

Vierailija
16/19 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 13:22"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Käytän oliiviöljyä salaatissa. Juuri muita rasvoja en käytä.

ap.

[/quote]

Miksi et käytä rasvaa? Liika proteiini varastoituu läskinä, eikä pidä nälkääkään niin hyvin kuin rasva.

Vierailija
17/19 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen taritsee rasvaa 25 - 30 E% eli pelkkä oliiviöljy salaatissa ei ole riittävästi ja tästä johtuen rasva-aineenvaihduntasi ei toimi.

Vierailija
18/19 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai onnistuu. Pitää vaan pitää huoli siitä, ettei sitten syö enempää tai jotain herkkuja kun on enemmän nälkä. Kannattaa myös ottaa huomioon, että liikkuessa lihakset kasvaa, ja lihaskudos painaa pikkasen enemmän kuin rasvakudos. Pelkällä vaa'alla et laihtumistasi voi välttämättä todistaa.

Vierailija
19/19 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitähän se riippuu mitä ja paljonko syöt, pöljä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi