2 liittoa takana, ei enää kiitos
Pari pitkää liittoa takana ja lapsia 2,nyt riittää ukot. Otin koiran. On jo neljäs koira elämässäni. Olen tyytyväinen. Rotu on belkkarin ja huskyn sekoitus.
Kommentit (36)
sellaiset miesvihaamiset sitten tällä kertaa. läpyläpy
Vierailija kirjoitti:
sellaiset miesvihaamiset sitten tällä kertaa. läpyläpy
Ei vihasta ole kyse vaan toimimattomasta parisuhteesta. Syitä on monia. Mutta olen aika introvertti ja viihdyn yksin myös. Koirat antaa seuraa.
Ap
Jotkut oppii kantapään kautta, mutta hyvä että viimein ymmärsit mikä on hyväksi.
Minä en koskaan ees miehiä yrittänyt, arvasihan sen mitä shaibaa sieltä tulee...
Vierailija kirjoitti:
Jotkut oppii kantapään kautta, mutta hyvä että viimein ymmärsit mikä on hyväksi.
Minä en koskaan ees miehiä yrittänyt, arvasihan sen mitä shaibaa sieltä tulee...
Ihmiset vaan on niin itsekkäitä ja epäkypsiä.
Paras suhde lempeään mieheen ikinä mutta hänellä pahoja mt- ongelmia eikä kyennyt ja halunnut liittoon. Otin koiran minäkin. Nyt on koira ja rakastaja, hyvin menee.
Onnellista elämää yksin koiran kanssa.
Eksä haluuu enää koskaan lämmittää saunaaa?
Koiran kanssa mökillä. Mahtava pentu, puoli v. Lapset isän luon. Onko outoa kun voin nyt niin hyvin. Jatkan väikkärin tekoa enkä tuhlaa aikaani suhteisiin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Eksä haluuu enää koskaan lämmittää saunaaa?
Sauna lämpiää mökillä mutta nyt liian kuuma.
Ap
Ps. Jos joku haluaa kertoa vastaavasta olen altis kuuntelemaan.
Toimiva parisuhde on hetkittäin taivas maan päällä. Monesti muutettavaa löytyy myös omasta toiminnasta.
Vierailija kirjoitti:
Koiran kanssa mökillä. Mahtava pentu, puoli v. Lapset isän luon. Onko outoa kun voin nyt niin hyvin. Jatkan väikkärin tekoa enkä tuhlaa aikaani suhteisiin.
Ap
Onnea väikkärin tekoon! Itse samassa tilanteessa, ihanaa kun on omaa aikaa ja voi keskittyä täysillä omiin mielenkiinnon kohteisiin. Ja aurinkokin paistaa nyt näin 🌼. Ei voi valittaa mistään!
Hyvä että vihdoinkin ymmärsit ettet ole parisuhdemateriaalia.
Koirat on ihania. Eivät koskaan kieltäydy silityksestä eivätkä halauksesta. Olet koirallesi ihaninta maailmassa. Koira on lisäksi aina uskollinen eikä haaveile muista emännistä. Ei koskaan hauku ja lohduttaa, kun olet surullinen. Katsoo lohduttavasti ja painaa päänsä polvellesi, nuolaisee lohduttavasti kädestä.
Todennäköisesti olisin jo vuosia sitten kuollut, jollei minulla olisi koiraa
Munkin mielestä on oikeastaan mukavampaa ilman parisuhdetta. Saan elää juuri niin kuin haluan.
Rakastajan voisin ottaa, mutta rakastajankaan en haluaisi käyvän kuin kerran kuukaudessa yökylässä.
En jotenkaan osaa olla parisuhteessa jämäkkä, vaan alan elämään miehen tarpeiden ja aikataulujen mukaan. Seurauksena olen itse tyytymätön parisuhteeseen ja miehen mielestä tylsä kumppani. Siinä ei voita kumpikaan.
Minä olen vielä suhteessa, mutta todellakin ennemmin luopuisin miehestä kuin lemmikeistäni. Yksinäinen olen tässä suhteessa, ero varmaan edessä. Tosin keskityn jo nyt omiin juttuihini ja mies omiinsa.
Koiran pitäminen vankeudessa on eläinrääkkäystä ja kuormittaa tarpeettomasti ilmastoa. Ei ihme että liitot kariutuu kun ajatellaan vain itsekkäästi niitä omia tarpeita
Vierailija kirjoitti:
Minä olen vielä suhteessa, mutta todellakin ennemmin luopuisin miehestä kuin lemmikeistäni. Yksinäinen olen tässä suhteessa, ero varmaan edessä. Tosin keskityn jo nyt omiin juttuihini ja mies omiinsa.
Saa katsoa myös sinne peiliin miksi on yksinäinen.
Terveet ja toimivat parisuhteet on hyvin harvassa. Ymmärrän sinua hyvin. Itsellä on 3 aikuista lasta. Nautin nyt yksin asumisesta. En halua miesten ongelmia elämääni.
Vierailija kirjoitti:
Koirat on ihania. Eivät koskaan kieltäydy silityksestä eivätkä halauksesta. Olet koirallesi ihaninta maailmassa. Koira on lisäksi aina uskollinen eikä haaveile muista emännistä. Ei koskaan hauku ja lohduttaa, kun olet surullinen. Katsoo lohduttavasti ja painaa päänsä polvellesi, nuolaisee lohduttavasti kädestä.
Todennäköisesti olisin jo vuosia sitten kuollut, jollei minulla olisi koiraa
Koira on ja koirat ovat...
Viisas olet jos et enää ukkoon sorru 🤗