Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tabletti tippui "selälleen' lujaa lattialle, näyttö halki

Vierailija
11.06.2014 |

Siis tuli tuommoset kunnon halkeamat tähän näyttöön.. toimiikohan kauaa enää?

Vitttuuu

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotivakuutus!

Riippuu vakuutuksesta, mutta aina kannattaa tsekata, kattaako.

Vierailija
2/15 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii vuosia vielä. Siitähän on se näytön lasi halki, ei itse näyttö(paneeli).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 2 tabletissa näytössä koko näytön kokosia halkeamia ja hyvin toimii kumpikin.

Vierailija
4/15 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, oisit ostanu iPadin etkä mitään halpaa korealaista. Mulla lensi pädi päin vessan kaakeliseinää ja siitä niin ikään kaakeloidulle lattialle, eikä mitään vaurioita  tullut. Edelleen toimii kuten pitää.

Vierailija
5/15 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ipadit ja muut omput hajoo hetkessä. Samsungit pysyy ehjänä tuli mikä tuli ;)

Vierailija
6/15 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 10:17"]Heh, oisit ostanu iPadin etkä mitään halpaa korealaista. Mulla lensi pädi päin vessan kaakeliseinää ja siitä niin ikään kaakeloidulle lattialle, eikä mitään vaurioita  tullut. Edelleen toimii kuten pitää.

[/quote]

Tämä on siis ollut minulla useamman vuoden jo, etkö tiedäkkään kuinka monta kertaa on lentänyt lattialle, asfaltille, KAAKELEILLE yms. Mutta nyt tipahti jotenkin tosi kovaa MUOVIMATOLLE ja näin kävi. - ap ja en ikinä osta Applea, sori.

Vierailija
7/15 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

*etkä

Vierailija
8/15 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 10:17"]

Heh, oisit ostanu iPadin etkä mitään halpaa korealaista. Mulla lensi pädi päin vessan kaakeliseinää ja siitä niin ikään kaakeloidulle lattialle, eikä mitään vaurioita  tullut. Edelleen toimii kuten pitää.

[/quote]

Mulla se ihan eka samsungin tab, varmaan vähintään kolme-neljä vuotta vanha. Tippunut monet kerrat lattialle, näytössä ei ainuttakaan naarmua. Ei voi kun todeta että kestävä on. Harmi kun rauta sisällä alkaa olla vanhaa. Puhelimiakin meillä on samsungilta useampia, sama juttu, ovat pudonneet, eikä yksikään ole mennyt rikki. Omasta kokemuksesta voin siis sanoa, että korealaiset ei suinkaan ole niitä heikoimpia laitteita. Meillä ainakin pysytään samsungin käyttäjinä, ei ole mitään syytä vaihtaa.

Vierailija
9/15 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

iPadit tosiaan melko tunnettuja siitä, että ei tarvitse kuin katsoa pahasti ja ovat hajalla. Kosmeettisesti ainakin. Pikkuveljen koulussa jaettiin oppilaille iPadit ja aika moni on jo kuulemma onnistunut rikkomaan omansa. Eihän se tietenkään tarkoita, että vain laitteissa olisi vika, mutta silti.

Mulla on Samsungin minitab ja se on kestänyt kaikki laukussa kuljetukset, pikku kolhut ja muut. Tietty siinä on suojakansi (kuten niissä veljen ja kamujen padeissäkin..:P).

Vierailija
10/15 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 10:17"]

[/quote]

Oletko joku applen markkinointityyppi? Ei TODELLAKAAN kannata ostaa Applen tuotteita, jos haluaa tuotteelta iskunkestävyyttä. Meidän perheessä Samsung ja Nokia ja ovat lennelleet lattialle ja veteenkin useampia kertoja mutta hyvin toimivat. Lähes kaikilla ystävillä, joilta löytyy joko IPhone tai IPad, näyttö on hajonnut ensimmäisestä putoamisesta.  

Vierailija
11/15 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tarvitse tippua korkealtakaan eikä edes kovalle alustalle, jos tippuu sopivassa kulmassa niin että törmääminen aihettaa jännitteen siihen lasiin. Toisaalta voi taas tippua korkealta ja kovallekin alustalle, mutta jos osumiskulma on sopiva, ei laitteelle tapahdu välttämättä mitään. Apple on aika tunnettu siitä, että nuo lasin jännitekohdat on aika suojaamattomia, joten on todennäköisempää että lasi rikkoutuu pudotessaan kuin säilyy ehjänä.

Vierailija
12/15 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te kohtelette teidän laitteita? Ei mulla ole kertaakaan tippunut ei iPad eikä iPhone. Viime vuonna vaihtoin ekan iPhonen uuteen ja iPadikin ollut kohta 3v? Vaiko jopa 4v.

Vierailija
13/15 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä meni iPadista lasi (vai mikä se nyt on) rikki. Kysyttiin, että mitä korjaus maksaa Tectorilla (=firma, joka myy Applea). Arvio oli että 300 euroa!

Mies vähän googlaili ja tilattiin varaosalasi netistä. Maksoi kuluineen jonkun alle 50 euroa ja vaihdettiin se itse kotona. Tää tapahtui ennen joulua ja yhä iPad toimii.

Vierailija
14/15 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 10:40"]

Miten te kohtelette teidän laitteita? Ei mulla ole kertaakaan tippunut ei iPad eikä iPhone. Viime vuonna vaihtoin ekan iPhonen uuteen ja iPadikin ollut kohta 3v? Vaiko jopa 4v.

[/quote]

No melko harva niitä tahallaan nakkelee. Pari kaveria mulla tosin on, jotka on sen verran huolimattomia, et ei ne kamalasti katso, mihin puhelimet ym. jää ja miten niitä käytetään "varovasti".

Mut kyllä sanoisin et aina on kyse ihan silkasta vahingosta. Kyllä mullakin puhelin lipsuu välillä käsistä, mut onneksi olen järkevä ja olen ostanut siihen hyvän suojan.:P Ei ihan joka hönkäisystä ota hittiä, vaikka kyllä siinä aina sydän jättää pari lyöntiä väliin, kun luuri kolisee lattialle. Ja se tosiaan on tippunut ihan normaalitilanteissa, kun ei jostain syystä vaan ote ole ollut hyvä. Näitä sattuu.:D

Vierailija
15/15 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 10:40"]

[/quote]

Yritän kohdella hyvin, mutta valitettavasti lapset aina välillä voi tabin pudottaa. Toki kaikissa laitteissa on suojakuoret ja -kalvot. iPadin kohdalla on ehdoton pudotuskielto, se kun ei netin mukaan kestä ainuttakaan putoamista. Eikä se ole pudonnutkaan. On se puhelin multakin joskus tipahtanut, en voi yksin lapsia syyttää. Ollaan varmaan rähmäkäpäläperhe, onneksi kuitenkaan yksikään puhelin/tab ei ole vielä hajonnut. Ei vaikka noista käytöstä olevista laitteista vanhin on jo yli 5v. vanha, silti se edelleen toimii. Ja ei, en suosittele pudottamista, se ei ole puhelimen eikä tabin oikeaa käyttöä. Ja siitä muistuttelen sekä itseäni että lapsia.