Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä ja miten kannattaa tutkia heikotusta, huimausta ja väsymystä?

Vierailija
19.06.2021 |

Näillä oireilla terveyskeskukseen ei pääse, ei edes hoitajan juttusille, vaikka oireeni rajoittaa oikeasti elämää. Olen köyhä ulosotossa oleva työtön, joten mulla ei ole varaa maksaa turhasta ja hakea parasta hoitoa mitä rahalla saa. Terveys on kuitenkin tärkeä ja siihen kannattaa panostaa pienistäkin tuloista. Kannattaisiko oireitani ruveta selvittämään menemällä yksityislääkärin vastaanotolle, verikokeisiin vai johonkin muuhun? Eli mistä löytyisi todennäköisimmin selitys oireilleni ja sitä kautta keinot toipumiseen ilman, että joudun maksamaan liikaa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on mystisesti samoja oireita. Syytä en tiedä, kun tää menee kausittaisesti.

Luulen että alhainen verenpaine voisi olla yksi tekijä. Mutta mulla on pitkiä aikoja etten voi tehdä mitään heikon olon vuoksi, joten jos olisin töissä, joutuisin saikulle.

Toivottavasti löydät apua oloosi!

Vierailija
2/6 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin itse julkiselle pelkän huimauksen takia, kun vähän liioittelin tuntemuksiani. Ensin otettiin verikokeet ja kun kaikki arvot oli kunnossa, pääsin lääkärin tutkimuksiin. Mitään syytä ei löytynyt, mutta mahdolliset vakavat syyt pystyttiin karsimaan pois. Lääkkeitä tai muutakaan hoitoa ei tarjottu. Täytyy vaan koittaa pärjätä jotenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro, että kärsit sisäilmsongelmista, niim pääset joutuisasti tutkimuksiin.

Vierailija
4/6 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko verikoe ja verenpaineen mittaus ekat mitä voisi kokeilla? Verikokeessa noi kaikki rautaan liittyvät kannattaisi varmaan mitata.

Vierailija
5/6 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö ja juo riittävästi.

Sitten verenpaineet ja verikokeet tarkistus.

Sitten lääkäriin.

Vierailija
6/6 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ensin kannattaa miettiä omat elintavat, ja jos tarvis, laittaa ne kuntoon eka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi