Juon kaksi pulloa viiniä illassa, haluatko kysyä jotain?
Kaksi pulloa viiniä ja pari siideriä, vähintään joka toinen ilta. Olen päivätyössä käyvä 35-vuotias nainen ja arvostettu työssäni.
Kysy pois!
Kommentit (44)
Aika kovassa kunnossa olet, jos tuo määrä menee noin usein. Itsekin vedän välillä kalsarikännejä kotona ja saatan varustautua samalla satsilla ja juodakin ne kaikki. Minä tosin tulen tuosta niin humalaan, etten edes ajattele alkoholia viikkoon kankkusesta selvittyäni. Varmaan juon samoja määriä joskus ravintolassakin, mutta silloin on vaikeampi pysyä laskuissa.
Haluaisin kysyä kolmea asiaa:
1) Kärsitkö krapulasta?
2) Juotko yksin?
3) Oletko tänään juonut?
1) En kärsi krapulasta juurikaan. Ei pahoinvointia, mutta väsymystä joskus.
2) Useimmiten yksin
3) En ole tänään juonut
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 01:10"]mitä merkkiä suosittelet?
[/quote]
Proseccoa ja kuivaa, sitruksista valkkaria.
Tekeekö sinun oikesti mieli juoda vai juotko tavan vuoksi? Onko juomiseen "syy"?
Paljonko viinissäsi on prosentteja? Muistaakseni Prosecco on aika mietoa? Moneltako aloitat/lopetat? Millä meet töihin ja moneksiko?
Juon nostattaakseni mielialaani ja tunteakseni itseni paremmaksi edes hetken. En halua popsia mielialalääkkeitä. Olen joutunut kokemaan rankkoja aikoja, joten sen vuoksi alkoholi on tullut kuvaan. Voin olla helposti viikkojakin ilman juomista, jos olen vaikkapa matkalla tai muuten on mielekästä tekemistä.
Prosentteja pullosta riippuen 9-12. :)
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 01:50"]Paljonko viinissäsi on prosentteja? Muistaakseni Prosecco on aika mietoa? Moneltako aloitat/lopetat? Millä meet töihin ja moneksiko?
[/quote]
Aloitan kuuden seitsemän aikaan illalla ja lopetan yhdentoista aikaan. Töihin menen yhdeksän ja kymmenen välillä.
Hyviä ja asiallisia kysymyksiä! Pointsit teille!
Miten maksasi ja muut sisuskalusi voivat?
Olen pahoillani että olet kohdannut ikäviä asioita, mutta alkoholi-itselääkitystä vierestä seuranneena pitää sanoa, että lopeta heti. Hankit itsellesi juuri lisää vaikeuksia, vaikka tarkoituksesi on päinvastainen. Toisaalta ymmärrän, mutten suosittele tuota "parannuskeinoa" sinulle enkä kenellekään muulle.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 02:03"]Olen pahoillani että olet kohdannut ikäviä asioita, mutta alkoholi-itselääkitystä vierestä seuranneena pitää sanoa, että lopeta heti. Hankit itsellesi juuri lisää vaikeuksia, vaikka tarkoituksesi on päinvastainen. Toisaalta ymmärrän, mutten suosittele tuota "parannuskeinoa" sinulle enkä kenellekään muulle.
[/quote]
Olen samaa mieltä ja teen koko ajan töitä sen eteen, että alkoholin käyttö loppuisi kokonaan. Kiitos vastauksestasi!
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 02:03"]Olen pahoillani että olet kohdannut ikäviä asioita, mutta alkoholi-itselääkitystä vierestä seuranneena pitää sanoa, että lopeta heti. Hankit itsellesi juuri lisää vaikeuksia, vaikka tarkoituksesi on päinvastainen. Toisaalta ymmärrän, mutten suosittele tuota "parannuskeinoa" sinulle enkä kenellekään muulle.
[/quote]
Olen samaa mieltä ja teen koko ajan töitä sen eteen, että alkoholin käyttö loppuisi kokonaan. Kiitos vastauksestasi!
[/quote]
[/quote]
Toivottavasti keksit parempia harrastuksia! Muitakin ihmisiä olisi hyvä tavata, siis muuallakin kuin töissä.
Miltä mahtavat näyttää maksa-arvosi? Etkö pelkää rasvamaksaa ja kirroosia? Alkoholidementiaa? Suolistosyöpiä, korkeaa verenpainetta, aivoveritulppia, verensyöksyjä ruokatorven puhkeavista laskimoista? Ulkonäön muuttumista mervitapolaksi?
Juot kai viikossa 4x12-14 annosta alkoholia, se on 48-56 pullollista olutta.
Miten kehtaat käydä ostamassa joka päivä/kerran viikossa ison satsin viinipulloja? Onko sulla jo naama kestoturvonnut.
Onko kasvanut pallomaha? Paljonko on vy, luullaanko raskaana olevaksi?
mitä merkkiä suosittelet?