Naimisiin valkoinen t-paita päällä?
Onko paha etikettivirhe jos morsian pukeutuu valkoiseen t-paitaan ja farkkuihin? Mitä ajattelisitte vieraana? Häät maistraatissa ja hääjuhla sulhasen vanhempien luona, jonne vieraita tulee kourallinen. Sulhanen aikoo pukeutua pukuun mutta en löydä sopivaa mekkoa, tekemään en enää ehdi eikä ole varaa ostaa uutta. Entisiä vaatteita mekot mukaan lukien olen myynyt kirppiksellä laihtumisen takia.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mekkoja saa kirpparilta vitosella. Mutta jos sulhollesi on ok, että menet t-paidassa ja farkuissa niin siitä vaan. Vieraiden mielipiteellä ei ole väliä, koska kyseessä on sinun ja sulhasesi häät. Hääpari päättää pukukoodista yms.
Kaikki kirppikset on koluttu eikä torissakaan ole sopivaa.
Et taatusti ole käynyt yhdelläkään kirppiksellä, jos et mekkoa ole löytänyt. Mutta tokihan esim. jätesäkistä saa kivan mekon, kun leikkaa pohjaan aukon päälle ja sivusaumoihin aukon käsille. Helppoa ja todella halpaa.
En laita häihin mustaa mekkoa. Kaikki kirppikset on koluttu lähimain ja laitoin ostoilmoituksen nettiin mutta yhtään tarjousta en ole saanut.
Jätesäkkejä on muissakin väreissä.
Voisiko kaaso tai joku muu lainata mekkoa?
No jos tämä nyt on Totta / ei provo
Niin pukeutumisellaan morsian näyttää kuinka tärkeät nämä ” häät” nyt morsiammelle ovat.
Voisi vahingossa luulla ettei pätkääkään kiinnosta.
Jos miun morsmaikku saapuisi vihkipaikalle t-paidassa ja farkuissa, niin minä lähtisin välittömästi pois paikalta. Olen kuullut, että Virossa naiset osaavat sentään pukeutua tilaisuuden mukaisesti!
Ihan normaalit vähän paremmat vaatteet oli itselläni molemmissa häissäni. Kumpikin maistraatissa ja pienet bileet vaan. Ensimmäisissä oli valkoinen röyhelöpaitapusero ja elloksen mustat housut ja miehellä vaalea puku + kravatti, toisissa tummansiniset housut ja pusero ja oranssi pieni kukkahuivi. Miehellä samanvärinen paita ja vaaleat kesähousut
Typerältähän se näyttää ku mies on panostanut asuunsa ja sinä et.
No eihän sen tartte olla valkoinen röyhelöpuku
T paita ehkä alakanttiin jos miehellä puku
Joku juhlava mekko vaan sitten
Ihan sama miten mutta samaa tyyliä molemmille sitten
Vierailija kirjoitti:
Typerältähän se näyttää ku mies on panostanut asuunsa ja sinä et.
Arvaa tiedänkö ja arvaa vielä hävettääkö? Kaaso on isoa kokoa ja voi lainata mekkoa mutta ongelmaksi muodostuu mekon suuri koko. Mekko on kuin teltta johon hukun.
Vierailija kirjoitti:
No jos tämä nyt on Totta / ei provo
Niin pukeutumisellaan morsian näyttää kuinka tärkeät nämä ” häät” nyt morsiammelle ovat.
Voisi vahingossa luulla ettei pätkääkään kiinnosta.
Olen itkeskellyt asiaa ja itsellä on rahat niin vähissä hyvä että saan ruokaa suuhuni. Kaasolle kerroin ongelmasta ja tarjoutui lainaamaan ylisuurta mekkoaan mikä on teltta. Meillä on omat rahat mutta pitää kertoa miehelle ja ruinata rahat halpaan mekkoon ettei näytetä ihan pelleiltä omissa häissä. Hävettää ja itkettää tilanne. Mies ei tiedä mekko-ongelmasta vielä.
Mutta Hei! Itse olen nähnyt Kirpputorilla hienoja Morsiuspukuja , Käyppä Katsomas vaikka löydät .
Itse sitä Morsiuspukua ostanut, kun en tarvinnut kun en ollu menossa Vielä naimisiin .
Kun Asuinkuntani täytti muutama vuosi sitten 100- vuotta siihen pääjuhlaan katselin tämän ajan vaatetta löysin 1800- luvun morsispuvun mutta en mahtunut siihen niinpä pistin sitten päälleni mummoni tumman mekon sinne.
Ja hyvin kävi.No ei kun nyt kirppiksiä kiertää tai vuokrata se pukuvuokraamosta.💖
Maistraatissa ei käytetä hääpukua. Juhlava päivämekko riittää.
Mutta aloitushan on provo, jota ketjua jatkavat ruokkivat.
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalit vähän paremmat vaatteet oli itselläni molemmissa häissäni. Kumpikin maistraatissa ja pienet bileet vaan. Ensimmäisissä oli valkoinen röyhelöpaitapusero ja elloksen mustat housut ja miehellä vaalea puku + kravatti, toisissa tummansiniset housut ja pusero ja oranssi pieni kukkahuivi. Miehellä samanvärinen paita ja vaaleat kesähousut
Oletko miettinyt, mitä kolmansiin häihin?
Naapurin rouvalla oli maistraattihäissä ja hääkuvassa teepaita päällä. Kukin tyylillään.
Sori, provoilin (huonosti) hellepäivän pehmittämällä päällä. Ei toistu.
Ap