Mitä mieltä olet ihmisistä, jotka kulkevat bussilla töihin jne?
Kommentit (15)
Juuri heitä varten meillä on erittäin kattavat julkinen liikkenne, erityisesti kaupungeissa.
Vai miten luulet ihmisten pääsevän töihin lähiöistä tai maaseutumaisemmista kaupunkien lähistöillä.
Joillakin tehtailla on jopa aivan omat bussit, jotka kuljettavat työntekijöitä syrjemmällä olevaan tehtaseen.
Kummallista on, ainakin jos on yli 22 vuotias. Silloin viimeistään pitäisi olla oma auto.
Kummallista on, ainakin jos on yli 22 vuotias. Silloin viimeistään pitäisi olla oma auto.
Ei ole yhtään kummallista pääkaupunkiseudulla. En halua alkaa rahoittamaan, hoitamaan ja huoltamaan autoa. Mulla on muutakin tekemistä. Auto on sitä paitsi huono sijoitus.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat? Bussihan on ylivoimaisesti paras kulkuväline.
Miten niin paras....työpaikalle on 12km, bussilla kestää yli 2 tuntia kun 3 eri bussia joutuu käyttämään, mennen tullen aamuin illoin sama hukkaan heitetty aika.
Omalla autolla tallista työpaikan ovelle kestää vajaat 15 min, vaikka vähän kuppailisikin autotallissa ennen lähtöä....arvaa kumpaa käytän ja kumpi on se paras
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat? Bussihan on ylivoimaisesti paras kulkuväline.
Miten niin paras....työpaikalle on 12km, bussilla kestää yli 2 tuntia kun 3 eri bussia joutuu käyttämään, mennen tullen aamuin illoin sama hukkaan heitetty aika.
Omalla autolla tallista työpaikan ovelle kestää vajaat 15 min, vaikka vähän kuppailisikin autotallissa ennen lähtöä....arvaa kumpaa käytän ja kumpi on se paras
Asut varmaan jossain skutsissa. Eikä tässäkään vika ole bussissa matkustusvälineenä vaan linjoissa.
Olen vähän kateellinen, kulkisin mielelläni työmatkan julkisilla, mutta julkisilla menisi reilu tunti ja omalla autolla me menee vartti. Ja tämä on pk-seudulla, eikä edes "laita-alueilla" vaan toinen pää radan varrella.
Vierailija kirjoitti:
Tuu ostamaan mulle.
En mitään.