Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riitelyä ja raskaus..

Vierailija
10.06.2014 |

Olen riidellyt mieheni kanssa koko päivän, ja nyt hän heitti mua kengällä täysiä vatsaan. Olen siis raskaana viikolla 15. Voiko olla et jotain pn tapahtunut :/?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko täysi idiootti? Kukaan fiksu nainen ei tee lasta tuollaisen kanssa.

Vierailija
22/24 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 22:28"]

Onko kukaan ollut samanlaisessa tilanteessa? Tai samantapaisessa?

Ap

[/quote]

Monikin. Paras ratkaisu on yleensä reilu etäisyys väkivaltaisesta kumppanista ja avun ja tuen hakeminen itselleen. Miehillekin (tai väkivaltaisille naisille) on tarjolla tukea, jos on havahtunut omaan väkivaltaisuuteensa ja edessä on esim. ihmissuhteen (kumppani, oma lapsi jne.) menettäminen:

http://www.vaestoliitto.fi/parisuhde/tietoa_parisuhteesta/parisuhdevakivalta/apua-uhreille-ja-tekijoille/

Mene turvataloon tai vähintään soita noihin apua tarjoaviin paikkoihin, tai ota yhteyttä Nettiturvatalon kautta ja puhu. Kerro mitä tapahtuu, et ole Suomessa ainoa tuota kokenut, mutta onneksi asut maassa, jossa tukea ja apua on tarjolla. Koska olet nuori ja raskaan ja väkivallan uhan alla, ilman turvaverkkoja, voisit päästä esim. ensi- ja turvakodin asiakkaaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asut ulkomailla? Osta lento kotiin, sinne vanhempiesi luokse, jos siellä on hyvä olla.

Vierailija
24/24 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 22:30"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 22:26"]Viestin nro. 10 jälkeen mieleeni tuli, että keskenmeno ei ehkä olisikaan niin paha asia tuossa tilanteessa. Ap on heikko tossu, joka antaa miehen pahoinpidellä itseään, eikä selvästikään ole valmis lähtemään. Millainen väkivaltainen lapsuus tuolla lapsella olisi edessään?

Nyt saa alapeukuttaa.

[/quote]

Ei tietenkään keskenmenoa saa toivoa kellekään, mutta muuten olet oikeassa. Olen vieraassa maassa ihan yksin, todella heikko enkä tiedä enään mitä tehdä :(

Ap

[/quote]

En toivokaan, mutta se ei tuollaisessa tilanteessa olisi pahin vaihtoehto. Nyt lopetat sen ruikuttamisen ja alat toimia. Jos et itsesi, niin tulevan lapsesi takia.