Mitä teillä oli tänään ruokana?
Mä oon vanhempieni luona käymässä, lounaalle tein lohikarponaaraa ja avokadosalaattia, päiväruuaksi isäni paistoi lättyjä.
Kommentit (26)
Perunamuusia, hirven sisäfilettä ja tietenkin kaviaaria. Juomana viini, hinta per pullo taisi olla jotain 200e. Tämmöstä perusruokaa :)
Lounaan olivat syöneet mummilla. Syötiin couscous salaattia jossa oli fetajuustoa, kesäkurpitsaa grillattuna, kurkkua, porkkanaa ja aurinkokuivattuja tomaatteja.
Iltapalaksi mannapuuroa.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 21:45"]
Karponaaraa :D
[/quote]
No kun mulle tulee kyseisestä kastikkeestä mieleen vain ja ainoastaan Antsku. Eikö Anstku nyt kirjoittaisi sen asussa "karponaara"?
Ap
Itsetehtyjä lihapullia ja varhaisperunoita. Lisänä kurkkua ja tomaattia. Perussetti.
Tein ison kattilallisen riisipuuroa (maitoakin laitoin 2,5 litraa) ja joka tippa meni. Puuron kanssa sai laittaa mitä halusi, voita, mehukeittoa, kanelia, maitoa... Lapset söivät meilläkin lounaan mummolassa.
Potatis och korvsås. Det var gott.
Uuniperunoita ja grillipihvejä :)
Pussimuusia ja jauhelihakastiketta.
Syötiin loput sunnuntaina tekemästä moussakasta. Tein lampaasta perinteisen ohjeen mukaan, ja kylläpä oli hyvää, vaikka itse sanonkin. Maustaminen onnistui aika nappiin.
Ceasar-salaattia tehtiin. Lounaaksi 12-ja 11v söi eilistä lounasta eli paistilihasta tehtyä jauhelihakast ja täysjyväpastaa (eilen varhaispottuja).
Munakasta ja riisiä kanasuikaleilla. Lisäksi keksiä ja nyt jääkaappi ihan tyhjä.
Jälkkäriksi kahvia ja kohta menee viimeiset keksit ja maidot.
Että tämmöstä meillä tänään!
Kaalikeittoa ja kaverina itsetehtyä sekaleipää
Kaalikeittoa ja kaverina itsetehtyä sekaleipää
Vuohenjuustosalaattia + patonkia.
Perunaa ja possun filesuikaleita. Salaattia ja muita lisukkeita. yhden ruoan tein, teinit osaa tehdä itse jos haluaa/on nälkä