Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asioita, jotka nuorena tuntuivat tärkeiltä, mutta iän karttuessa ovat herttaisen yhdentekeviä.

Vierailija
12.07.2022 |

Rintojen koko! Nuorena halusin suuremmat rinnat. Olisin varmasti käynyt suurennusleikkauksessa jos olisi ollut rahaa. Tajusin tänään että en ole asiaa edes ajatellut enää kymmeneen vuoteen, varmaan pidempäänkin. Totaalisen yhdentekevä juttu. En ole koskaan ollut yhtä tyytyväinen ulkonäkööni kuin harmaantuneena ja hieman pyöristyneenä nelivitosena :D

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosmetiikka. Nuorena seurasin hullujen päivien ja sokoksen kosmetiikkatarjouksia ja aleja.

Vierailija
2/22 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bändit

Bändien jäsenten parisuhteet

Bändien jäsenten kuulumiset

jne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tämän päivän moraalikäsitykset on vanhentuneita 10 vuoden päästä.

Vierailija
4/22 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muotilehdet.

Vierailija
5/22 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka teki mitä kenen kanssa viime viikonloppuna

Vierailija
6/22 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että vaatteet ja reput/asusteet ja kännykät pitäisi olla samaa merkkiä kun "kaikilla muilla"

7/22 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarit, festarit, meikit ja vaatteet.

En silti kadu niitä asioita, koska elin mahtavan nuoruuden. Oli ihanaa olla kaunis, nuori ja vapaa.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
8/22 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusten laitto :D 

Ajan kanssa huomasin, että aivan sama, laitanko niihin jotain viimeistelyaineita ja laitanko niitä ylipäätään ollenkaan, kun lopputulos on sama kuin pelkällä tukan selvittelyllä pesun jälkeen.

Vierailija
9/22 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin ap:llä eli rintojen koko. Olisin myös laittanut silarit heti jos olisi ollut rahaa. Onneksi ei ollut. Olen ollut erittäin tyytyväinen A- kupin rintoihini jo yli 15 vuotta.

Vierailija
10/22 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiusten laitto :D 

Ajan kanssa huomasin, että aivan sama, laitanko niihin jotain viimeistelyaineita ja laitanko niitä ylipäätään ollenkaan, kun lopputulos on sama kuin pelkällä tukan selvittelyllä pesun jälkeen.

Just näin. Olin matkalla melkein viikon enkä muistanut ottaa kampaa mukaan. Pesin hiukset hotellin saippualla ja annoin kuivua tuulessa. Ihan samalta näyttivät kuin muulloinkin. Tukkani on kyllä liukasta ja ei-takkuuntuvaa laatua.

Vierailija
11/22 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena minulle oli kauhean tärkeää, että minulla olisi muiden mielestä hyvä perse. Nykyisin olen oikein tyytyväinen, että minulla edes on perse.

Vierailija
12/22 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiusten laitto minullakin. Vuosia ostin kalliita hiustenhoitoaineita/tuotteita luonnonkiharalle pehkolleni ja suoristin sitä, nukuin erilaiset hiushärpättimet päässä, että seuraavana päivänä olisi kivat hiukset.

Vanhemmiten tajusin, miten paljon aikaa tuhlasin hiuksiin, vaikka lopputulos ei siitä juuri muuttunut. Satoi tai paistoi, hiukset lopulta elivät täysin omaa elämäänsä ja päivän mittaan kihartuivat kaikesta vaivannäöstä huolimatta.

Nykyään vain pesen ja annan pehkoni kiharoineen olla mitä on.

Oikeastaan olen näihin tosi tyytyväinen, toisin kun nuorena.

Vierailija
13/22 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteeet. Kunpa silloin nuorena olisi ollut rahaa kaikkiin vaatteisiin, aikuisena ei enää nii väliä. Sama esim. nyt keski-ikäisenä. Kunpa olisi varaa hienompaan autoon, sellaiseen millä eläkeläiset ajelee, koska niillä on rahaa.

Vierailija
14/22 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista musiikkia kukakin kuuntelee. Millaista musiikkia missäkin soitetaan.

Vierailija
15/22 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikki kans, tai meikkivoide oli tärkeä. Nyt olen jälkikäteen katsonut kuvaa missä olin laittanut meikkivoidetta ja ihmettelen, että miksi olen tuollaisella pakkelinaamalla liikkunu

Vierailija
16/22 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Someseuraajien määrä

Vierailija
17/22 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musiikki, bändit, konsertit, miehet, biletys, ravintolat, festarit.

Vierailija
18/22 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaista musiikkia kukakin kuuntelee. Millaista musiikkia missäkin soitetaan.

Tämä! Herranjumala että ihmisen musiikkimaku oli minulle parikymppisenä ihmisen ratkaisevin piirre. Nyt 20 v myöhemmin musiikki ei merkitse minulle yhtään mitään.

Sen sijaan nuo aiemmin mainitut pienet rinnat kasvoi iän myötä ja olen siitä kyllä tyytyväinen. Sain kuulla niistä niin hemmetisti aikoinaan.

Vierailija
19/22 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jotkut miehet/pojat minusta ajattelee. Aiemmin se tuntui jotenkin tärkeältä, nyt sillä ei ole yhtään mitään merkitystä. Minun ihmisarvo ei ole kiinni kenenkään turhan tyypin mielipiteestä!

Vierailija
20/22 |
12.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vanhemmat riiitelee lapsuudessa, sen jälkeen koulukiusaamiista koko kouluaika ja miltein koko nuoruus jäi elämättä 30 vuotiaaksi saakka. Siihen päälle itsetunto ja oppimisvaikeus niin sitä teoreettisesti näkee että ikä tuo kokemusta ja perspektiiiviä mutta aikuiseksi kasvaminen on ollut haasteelllista ja luottamuksen rakentaminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi