Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Normaali vai epäilyttävä käytäntö ulkomailta asuntoa vuokrattaessa?

Vierailija
10.06.2014 |

Hei,

Olemme vuokranneet asunnon eräästä Etelä-eurooppalaisesta maasta nyt kesälle. Olemme lapsiperhe. Vuokrasimme huoneiston yksityiseltä ihmiseltä, jolla on ilmoitus virallisilla sivuilla ja paljon myönteisiä kommentteja. Nyt aloin kuitenkin tyypilliseen tapaani panikoimaan ja keksimään erilaisia kauhuskenaarioita :)

Kauhuskenaarioni liittyy siihen, että meidän pitää antaa koko perheen passeista valokopiot vuokraisännälle kun saavumme kohteeseen. Nyt olen täysin varma, että vuokraisäntä on epärehellinen tyyppi, joka todennäköisesti tekee lapsillemme väärennetyt passit ja kaappaa lapsemme loman aikana!

Tiedän, että tämä on typerää lietsontaa, mutta tämä on aina ennen ulkomaan matkaa minulle tyypillistä...yleensä hätäilen, että lapset häviää tai joku vie heidät, mutta pelko hälvenee päästessämme lomakohteeseen :)

Emme ole aikaisemmin vuokranneet huoneistoa vaan olemme yöpyneet aina hotellissa. Siksipä nyt ekstrapaniikki :)

Mutta sanokaas mulle, että onko tämä passikopioiden antaminen vuokraisännälle yleinen käytäntö vai kuulostaako kummalta. Jos yleinen käytäntö, niin voisin ajatella rauhoittuvani :)

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ainakin viimeisen vuoden sisällä otettu passista valokopiot hotelleissa Espanjassa, Englannissa ja Ranskassa. Kuulostaa siis ihan normaalilta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän