Helsinki on takapajula josta ei saa edes Manolo Blahnikin kenkiä!
Syljen päin haisevia helsinkiläisiä kirpputorivaatteissa ja rumissa suorissa hiuksissa 🤮
Kommentit (32)
Tilasin wishistä manolo blahnikit, joten kyl niit saa tänne.
Miksi pitäisi kävellä jonkun toisen kengissä.
Vierailija kirjoitti:
Mä kävin just ostamassa hienot uudet Manolot Keravan Manolo Blahnik -myymälästä.
Mä kävin Lieksassa. Tuli tehtyä kesälomareissu samalla.
Suuret ikäluokat itki vielä 80-luvulla, kun ei ole yökerhoja, että saisi ördätä läpi yön (no me ördättiin, ihan ilman yökerhojakin) ja ei ole edes tissssssibaareja.
No sitten tuli 90-luku ja lama ja tissibaarit. Kyl oli hianoooooo. Suuren maailman meininkiä ja yhtään ei ollut junttia! Duunariakat oli pakotettuja roudaamaan ukoille tissit paljaana heiluen olutta. Kyl oli hianoooo!
Suuret ikäluokat + pari ikäluokkaa niiden jälkeenkin= purukumilla, coca-colalla, libraalilla talouspolitiikalla, kokis-pukilla, sukkahousuilla ja muulla rihkamalla ostetut sukupolvet.
Ei ihme, että nämä ihmiset pitävät jo ihan toiseen sukupolveen kuuluvan Ronaldon tekoa jumalanpilkkana ja pyhäinhäväistyksenä - kuinka se kehtasi, julkesi siirtää pyhän coca-cola-pullon pois kameran kuvakulmasta. 'Minä en halua sokerilitkua.' Hirrrrrveää ja ennenkuulumatonta. Kuinka se ....se...se uskalsi?
Eikös noita Manoloja saanut H&M:stä yhteen aikaan?
Vierailija kirjoitti:
Suuret ikäluokat itki vielä 80-luvulla, kun ei ole yökerhoja, että saisi ördätä läpi yön (no me ördättiin, ihan ilman yökerhojakin) ja ei ole edes tissssssibaareja.
No sitten tuli 90-luku ja lama ja tissibaarit. Kyl oli hianoooooo. Suuren maailman meininkiä ja yhtään ei ollut junttia! Duunariakat oli pakotettuja roudaamaan ukoille tissit paljaana heiluen olutta. Kyl oli hianoooo!
Suuret ikäluokat + pari ikäluokkaa niiden jälkeenkin= purukumilla, coca-colalla, libraalilla talouspolitiikalla, kokis-pukilla, sukkahousuilla ja muulla rihkamalla ostetut sukupolvet.
Ei ihme, että nämä ihmiset pitävät jo ihan toiseen sukupolveen kuuluvan Ronaldon tekoa jumalanpilkkana ja pyhäinhäväistyksenä - kuinka se kehtasi, julkesi siirtää pyhän coca-cola-pullon pois kameran kuvakulmasta. 'Minä en halua sokerilitkua.' Hirrrrrveää ja ennenkuulumatonta. Kuinka se ....se...se uskalsi?
Hyvin sanottu! Tuota sokerilitkua pidetään jo jumalana. Kyllä ihmiset ovat tyhmiä lampaita.
Mitä Manolo Blahnikiin tulee, niin ihan hyvä, ettei ole Suomessa myynnissä, kertoo fiksusta kansasta.
Ebonyprinsessa kirjoitti:
Haluaisiko joku ihana suomimies tulla siittämään minut? 👩🏽🤝👨🏼👌🏾👈🏻🤰🏾
Mä tulen!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kuka täysissä järjissään oleva edes haluaa kalliita kenkiä, joilla on vielä epämukava kävellä? Ja ovat Suomen keleissä käyttökelvottomia suurimman osan vuodesta. Mulla olisi varaa ostaakin sellaiset, mutten huolisi edes ilmaiseksi. Korkkareilla kun en ikinä ole oppinut kävelemään ja muutenkin käytän omaisuuttani järkevimpiin asioihin.
Miksi pitäis olla korkkarit?? Tekeehän ne nyt hyvänen aika muitakin.
Miksi kestävät kengät olis huono ostos?
On niin stereotyyppisen suomalainen vastaus että naurattaa...
Vierailija kirjoitti:
Muumimamma Manoloissa, aahh...
Muumimamma on mielikuvitusolento. Mulle kelpais matalat Blahnikit.
Muumimamma Manoloissa, aahh...