Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän mielestänne sopivaa, että sukulaiset menee sun työpaikalle ja esittelee itsensä sun kollegoille?

Vierailija
19.06.2021 |

Kyseessä ravintola ala. Tykkäisitkö sinä, että sukulainen hakee ystävää sun työpaikalta?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa erikoinen kysymys. Kerro tarkemmin.

Vierailija
2/24 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eno puolisoineen esitellyt itsensä mun kollegalleni, jonka kanssa en välittäisi enempää olla tekemisissä. Mun mielestä kun on kyseessä mun työpaikka, mun pitää saada itse kertoa, kuka on mun sukulainen jos mä itse haluan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut sukulaiset ovat rasittavia. Luulevat omistavansa sukulaisensa. Ei mitään rajoja. Mitä tuollaiselle sitten tekisi. Varmaan pitäisi sanoa suoraan.

Vierailija
4/24 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enosi puolisoinen esittäytyivät kollegallesi? Ja tämä tarkoittaa sinusta sitä, että he hakevat kollegastasi itselleen ystävää?

Vierailija
5/24 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt jotenkin oikein ymmärrä tätä pulmaa.

Vierailija
6/24 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enosi puolisoinen esittäytyivät kollegallesi? Ja tämä tarkoittaa sinusta sitä, että he hakevat kollegastasi itselleen ystävää?

Tämä enon puoliso sanoi mulle, että he ovat sielunkumppanit mun miespuolisen kollegan kanssa. Mulla nousi karvat pystyyn.

Vierailija
7/24 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että hakivat vaan alennusta ruoista 😂

Vierailija
8/24 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sukulaisilla ei todellakaan ole mitään asiaa työpaikalle, saati tulla esittäytymään pomolle. Mitä he sillä hakevat tai haluavat? Itse en todellakaan pidä siitä. Eri asia jos on kutsuttu tai pyydetty tulemaan käymään.

Vierailija
9/24 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mun kollega sanoi, että se nainen on häirikkö asiakas ja että se mies tekee kaiken mitä tämä nainen käskee. Kollega tietysti profiloi ne.

Vierailija
10/24 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat tehdä kärpäsestä härkästä.

Eno meni vaimon kanssa syömään ravintolaan. Kun kollegasi meni ottamaan tilausta, papparainen päätti vähän smooltookata ja kertoi, että minun siskontyttökin on täällä tarjoilijana, se Maija, varmasti tunnetkin.

Ei kovin maailmoja kaatava juttu.  :)

Vierailija
11/24 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eno meni vaimon kanssa syömään ravintolaan. Kun kollegasi meni ottamaan tilausta, papparainen päätti vähän smooltookata ja kertoi, että minun siskontyttökin on täällä tarjoilijana, se Maija, varmasti tunnetkin.

Joo, mutta kun työntekijä sanoo mulle että ne on häirikkö asiakkaita, ne käy viikottain siellä.

Nainen on kova puhumaan

Vierailija
12/24 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä kun sukulaiset pääse porttia pidemmälle mun duunipaikalle.

Mitä tulee ap:n tapaukseen, niin tuskin siinä oli muusta kyse kuin smalltalkista. Mainitsivat että siskontyttö on samassa duunissa. Ja sitren sulle kehuivat sun työkaveria, kun eivät tiedä, ettet siitä tyypistä tykkää.

Jos et halua, etta sukulaisesi asioivat työpaikallasi, sano se ääneen. Monen muun mielestä siinä ei ole mitään kauheaa.

Vierailija
13/24 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, mutta kun työntekijä sanoo mulle että ne on häirikkö asiakkaita, ne käy viikottain siellä.

Nainen on kova puhumaan

Käy kerran viikossa ulkona syömässä ja hertti vieläpä puhuu tarjoilijalle!!! Kauhiaaa!!!!!

Olet ap outo.

Vierailija
14/24 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se noloa jos tuntevat itseään tämän ihmisen juttusille ja puhuvat sielunkumppanuudesra ym. Ovatko jotain heikkolahjaisia? Tuohan on jo jotain ahdistelua. En ihmettelisi, jos menisivät kotiovenkin taakse. Vois olla jo poliisiasia silloin.

Vierailija
15/24 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle saattavat jotkut muutkin asiat olla ongelmallisia.

Vierailija
16/24 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se noloa jos tuntevat itseään tämän ihmisen juttusille ja puhuvat sielunkumppanuudesra ym. Ovatko jotain heikkolahjaisia? Tuohan on jo jotain ahdistelua. En ihmettelisi, jos menisivät kotiovenkin taakse. Vois olla jo poliisiasia silloin.

mun omat vanhemmat ei menisi ikinä kenenkään työpaikalle. Ne ymmärtää sen, että ei sinne voi mennä lörpöttelemään. Sitä paitsi se nainen kuulemma aina halailee sitä mun kollegaa.

AP

Vierailija
17/24 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkäisi ollenkaan.

Vierailija
18/24 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mun omat vanhemmat ei menisi ikinä kenenkään työpaikalle. Ne ymmärtää sen, että ei sinne voi mennä lörpöttelemään. Sitä paitsi se nainen kuulemma aina halailee sitä mun kollegaa.

AP

Siis miten sun vanhemmat pärjää, kun ne ei mene kenenkään työpaikalle. Ei kauppaan, sairaalaan, poliisilta hakemaan passia, valokuvaamoon - ei minnekään, mikä on jonkun työpaikka.

Vierailija
19/24 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa romanien touhulta.

Vierailija
20/24 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Siis miten sun vanhemmat pärjää, kun ne ei mene kenenkään työpaikalle. Ei kauppaan, sairaalaan, poliisilta hakemaan passia, valokuvaamoon - ei minnekään, mikä on jonkun työpaikka.

Siis lörpöttelemään

AP