Onko 10 vuoden ikäero liikaa?
Niin.. toimiiko se? Omia kokemuksia kellään? Tai löytyykö kaveripiiristäsi tai suvustasi pariskuntaa tuolla ikäerolla?
Kommentit (7)
Jos nuorempi osapuoli on alle 25-vuotias, ei toimi. Jos taas nuoremmalla on ikää 25 vuotta tai enemmän, niin siitä vaan.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 20:32"]
Jos nuorempi osapuoli on alle 25-vuotias, ei toimi. Jos taas nuoremmalla on ikää 25 vuotta tai enemmän, niin siitä vaan.
[/quote]
Taas ikäerohullu riehuu...
Jaa, luulin että on kyse lasten ikäerosta...
Minäkin luulin ennen, ettei sillä ole väliä (eikä ainakaan tässä iässä!), mutta pyörrän sanani;
Minä 42 kohta ja mies 54. Ollaan seukkailtu muutama kuukausi ja nyt alkaa kyllä huomata sen, että mies on joissakin asioissa tosi vanhanaikainen ja höppänä :(
Tai sitten mä vaan on niin pirun nuorekas :D
Liikenteessäkin aika taapparus. Oikein pelätä saa.
Sehän on ihan normaali ikäero, tiedän pariskuntia joissa jopa on niinpäin että nainen on vanhempi, se on kyllä vähän outoa koska miehet on aina niin lapsellisia. Mulla ja miehellä on 10v, ja tyttärellä ja vävypojalla samoin.
Jo pikkulapsena ajattelin että miehen kuuluu olla 10 vuotta vanhempi kuin nainen, en tiedä miksi, mun isä oli vuoden nuorempi kuin äitini :)
Meillää on 15 vuotta ikäeroa ja mainiosti on toiminut. Vanhemmillani oli 8 vuotta mutta toisinpäin, äiti vanhempi, ja heilläkin hyvin meni, ovat olleet jo 40 vuotta naimisissa.
Kyllä se suhteen toimivuus ihan muista asioista riippuu pääosin kuin ikäerosta.