Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pregnylin pistämisestä 11pvää, menkat alkoi. mitä kummaa?

Vierailija
10.06.2014 |

Ultrassa oli kaksi saman kokoista munasolua ja lääkäri määritti mikä päivä pistän pregnylin, jotta aikaansaadaan ovulaatio. No ovulaatio on tapahtunut 10 päivää sitten. Mutta menkat alkoivat.

miten se on mahdollista, kun nehän alkaa 14pvää ovulaatiosta. Mitä tässä nyt tapahtuu? Voiko menkat alkaa 10 pvää oviksesta?

seitsemän päivää oviksesta sain aamulla olemattoman haamun, tänään ei enää ollut. Mietin kemiallista raskautta, mutta eikös sillon menkat tule myöhässä eikä ajoissa. Vai voiko tulla pikakeskenmeno vuotoineen kolme päivää siitä, kun tsygootti on koskenut kohdunseinään?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 20:02"]

Lääkäri mulle sanoi, että se on 14 päivää, ei yli eikä alle. Ymmärrän, että menkkojen alkaminen voi heittää kierrosta toiseen, kun ovulaatio saattaa vaihdella eri kiertopäiville. Mutta kun munasolut on ultrattu ja ite irrotettu piikillä, niin sillon se ovulaation ajankohta on tarkka. Ja menkkojen ei pitäisi alkaa, kun vasta 14pvää oviksesta.

[/quote]

vaihdapa lääkäriä.

Vierailija
22/25 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei sulla mikään kemiallinen ollut vaan Pregnyl näkyi tikussa. Oikea haamu on mahdolista saada aikaisintaan 10 päivää oviksesta, väittäisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla raskaustesti näytti selvää positiivista 11 päivää ovulaation jälkeen (tunsin ja tikutin ovulaation, joten tiesin tarkkaan). Siis luomuna... Kierto 23-25 päivää...

Vierailija
24/25 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla raskaustesti näytti selvää positiivista 11 päivää ovulaation jälkeen (tunsin ja tikutin ovulaation, joten tiesin tarkkaan). Siis luomuna... Kierto 23-25 päivää...

Vierailija
25/25 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 21:31"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 20:34"]

Mulla alko menkat aina 10 pvä oletetun ovulaation jälkeen. Tosiasissa munasolu ei irronnut. Siksi varhaiset menkat. Mitä jos pregnyl ei sulta irrottanut munasolua?

[/quote]

Kyllä ovulaatio on tapahtunut(eli munasolu irronnut), jos kerran menkat alkaa. Muutenhan ei ala, paitsi sitten joskus paljon myöhemmin.

[/quote] Menkat voi aivan hyvin alakaa vaikka ei ovuloisi. itse asiassa kiertoja ilman ovulaatiota on todella usein. kohdun limakalvo elää omaa  toisinaan elämäänsä ja munasovut omaa, eivät ne aina ole synkronoituna toisiInsa. Ja kukaan lääkäri ei voi sanoa, että menkat alkaa tasan jonakin päivänä.

Tai vaihtaisin kyllä lääkäriä, jos noin suuria itsestään kuvittelee. ;)

utta yritystä vain.. Toivottavasti pian tärppää

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän