Mies suuttui tyttöjen lomasta
Ollaan siis tyttöjen kanssa lähössä kuudeksi päiväksi Lontooseen heinäkuussa. Mies suhtautui alunperin reissun suunnitteluun jo nuivasti. Muistutin että on hänkin käynyt pariin kertaan risteilyllä, Damissa ja Lapissa ilman minua ja lapsia. Tämä olisi ensimmäinen matkani ilman perhettä. Meillä on 5- ja 3-vuotiaat lapset. Nyt kun varattiin hotellit, mies on kiukutellut kokoajan jostain typerästä. Olen minäkin antanut hänen mennä ja hoitanut lapset sillä aikaa. Käskin häntä pyytämään vaikka äitinsä tänne jos ei muutamaa päivää selviydy itse omista lapsistaan!
Kommentit (7)
Mukavaa lomaa. Anna miehen kiukutella.
Muistuta hänen reissuista joka kerta kun kiukuttelee!
Jeps, samaa mieltä täälläkin! Annat miehen kiukutella, totea vielä, että loma on varmasti paaaaaaljon kivempi, kun tommonen ruttuturpa jää kotiin mököttämään :D
Muistelee, mitä itse on puuhastellut niillä reissuillansa ja ajattelee, että teet samaa.
Luulin, että kyse oli tytöistä eli lapsista(si), mutta tämä olikin WT-aloitus. Vain WT:t käy "Damissa", ehkä jopa "Dameissa". Normaalit ihmiset käy Amsterdamissa.
Typerää. Oma mieheni on reissussa joka kuukausi (hyväntekeväisyyskeikkoja viikosta kolmeen) ja kyllähän se usein tympii, koska aina poissa. Olisin ikionnellinen, jos lähtisi VAIN kuudeksi päiväksi, etenkin jos harvemmin käy. :)
Lapsellista kiukuttelua. Etkä anna periksi, vaan menet reissuun, pidät siellä hauskaa ja rentoudut! Etkä kuuntele mitään vinkurutinamullaonvaikeaa-puheluja siellä.