Ahdistava aikamatka kasarille kohta taas telkkarissa - Hittimittari :(
Ahdistaa jo etukäteen.. se kammottava tunnusmusiikkikin.
Kommentit (10)
Taas viisikymppisen näköisiä kaksikymppisiä Anttilasta ostetuissa Suomi-kasari kledjuissaan änkyttämässä..
Miten nuo näyttää noin helvetin vanhoilta, oikeasti :D
Vierailija kirjoitti:
Tämä on hassu ilmiö, edellisten sukupolvien nuoret näyttää aina omaan silmään tädeiltä ja sediltä. Ihan vasta tuli instagramissa vastan video vuoden 2003 high schoolilaisista ja videon lähettäjä ihmetteli miten he näyttivät niin vanhoilta. Olen itse vuoden 2003 lukiolainen, joten aika lienee jo ajanut minustakin ohi :D
Vierailija kirjoitti:
Luulin alkuun että tämä johtuu sen aikaisesta tyylistä, mutta ei helvetti. Heidän ihonsakin on ihan kuin vanhoilla ihmisillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on hassu ilmiö, edellisten sukupolvien nuoret näyttää aina omaan silmään tädeiltä ja sediltä. Ihan vasta tuli instagramissa vastan video vuoden 2003 high schoolilaisista ja videon lähettäjä ihmetteli miten he näyttivät niin vanhoilta. Olen itse vuoden 2003 lukiolainen, joten aika lienee jo ajanut minustakin ohi :D
Nuo ei pelkästään näytä, vaan ihan oikeasti ovat vanhan näköisiä. 4-kymppiset naisetkin ovat ihan mummon näköisiä ja miehen täysin ukkoutuneita 3-kymppisinä. Ei voi olla pelkkä optinen harha.
Kiitos vinkistä. Klo 10 alkaa👍