Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kyssäreitä näpistyksestä ja seuraamuksista

Vierailija
10.06.2014 |

hei! olen näpistelijä. tiedän että se on väärin,mutta olenpahan kuitenkin...no,suoraan asiaan: jos jään kiinni näpistyksestä(olen ala-ikäinen), niin mitä seuraamuksia tulee? ilmoitetaanko opettajalle? ei kai opettaja kerro siitä luokan kuullen? puuttuuko sossut asiaan? saanko sakot? saanko porttikiellon kauppaan? 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat merkinnän rikosrekisteriin, päiväsakkoja ja pääset sossun juttusille. Luultavasti vietät putkassa aikaa, kunnes vanhemmat hakevat pois. Omat näpistelyt päättyivät aikoinaan tuohon.

Vierailija
2/9 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jäät kiinni näpistyksestä kaupassa,paikalle kutsutaan poliisi. Poliisisetä sitten tekee ilmoituksen sinusta lastensuojelun sossulle. Vanhemmillesi ilmoitetaan ja /tai  pääset poliisisedän kyydissä kotiin, jolloin vanhempasi saavat kuulla rikoksistasi ja naapurit voivat arvata, että olet tehnyt jotain tuhmaa.

Lopeta nyt hyvä ihminen. Jäät kuitenkin jossain vaiheessa kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 17:53"]Jos jäät kiinni näpistyksestä kaupassa,paikalle kutsutaan poliisi. Poliisisetä sitten tekee ilmoituksen sinusta lastensuojelun sossulle. Vanhemmillesi ilmoitetaan ja /tai  pääset poliisisedän kyydissä kotiin, jolloin vanhempasi saavat kuulla rikoksistasi ja naapurit voivat arvata, että olet tehnyt jotain tuhmaa.

[/quote]

Ei mua viety kotiin vaan putkaa , josta pääsin pois vasta vanhempien haettua.

Vierailija
4/9 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 17:53"]Jos jäät kiinni näpistyksestä kaupassa,paikalle kutsutaan poliisi. Poliisisetä sitten tekee ilmoituksen sinusta lastensuojelun sossulle. Vanhemmillesi ilmoitetaan ja /tai  pääset poliisisedän kyydissä kotiin, jolloin vanhempasi saavat kuulla rikoksistasi ja naapurit voivat arvata, että olet tehnyt jotain tuhmaa.

[/quote]

Ei mua viety kotiin vaan putkaa , josta pääsin pois vasta vanhempien haettua.

Vierailija
5/9 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on ala-ikäinen,nii joutuuko putkaan?!

Vierailija
6/9 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 19:13"]jos on ala-ikäinen,nii joutuuko putkaan?!

[/quote]

Joutuu.

Vierailija
7/9 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule rikosrekisteriin merkintää koska kyseessä rikesakko. Vanhemmille ehkä ilmoitetaan itellä päästi vaan jatkaa matkaa kun olin saanut sakon olin 15v.

Vierailija
8/9 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 vielä korjaan siis päiväsakko

Vierailija
9/9 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

alle 15v ei joudu putkaan, ei välttämättä vahempikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan