Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis mitä v*ttua :D kela laitto kirjeen...

Vierailija
10.06.2014 |

Että ovat. Maksaneet liikaa elatustukea... :D370e..mun tiedot ja kaikki mutta lapsi josta. Maksettu on kyllä niin että mulla ei ainakaan sen nimistä oo :D meillä 3lasta enkä ikinä oo elatus tukia saanu:dmD

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 12:17"]

Öö.. No en todellakaan ole. En ikinä ole edes hakenut mitään elatustukia :D miehen kans oltu naimisissa 10v... Tuo lapsiki on ihme :D Lotta-maria *****nen... Laskussa eräpäivä HETI.

[/quote]

Lapsi on miehesi muksu ja lasku tullut vahingossa sinulle eikä lapsen äidille.

Vierailija
2/27 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 12:00"]

Että ovat. Maksaneet liikaa elatustukea... :D370e..mun tiedot ja kaikki mutta lapsi josta. Maksettu on kyllä niin että mulla ei ainakaan sen nimistä oo :D meillä 3lasta enkä ikinä oo elatus tukia saanu:dmD

[/quote]

Ymmärsikö tätä joku? Jos näin, niin voisi suomentaa minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pitää kyllä olla tarkka ja rehellinen tuloistaan mutta kela saa laittaa virallisiin papereihin mitä vaan.

Minäkin muka saan työmarkkinatukea vaikka en ole edes työtön työnhakija!

Vierailija
4/27 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 13:56"]

[/quote]

[/quote]

Varmaan kännyllä kirjoitettu jolloin vahinkotuplavälilyönti merkitään piste ja välilyönti, seuraava sana isolla.

Hän siis tarkoittaa, että sai Kelalta kirjeen, jossa sanottiin hänelle maksetun elatustukea 370 euroa liikaa. (Osoite)tiedot olivat hänen, mutta hänellä ei ole kirjeessä mainitun nimistä lasta, eikä hän ole koskaan saanut Kelalta elatustukea.

Vierailija
5/27 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 14:20"]

[/quote]

[/quote]

Varmaan kännyllä kirjoitettu jolloin vahinkotuplavälilyönti merkitään piste ja välilyönti, seuraava sana isolla.

Hän siis tarkoittaa, että sai Kelalta kirjeen, jossa sanottiin hänelle maksetun elatustukea 370 euroa liikaa. (Osoite)tiedot olivat hänen, mutta hänellä ei ole kirjeessä mainitun nimistä lasta, eikä hän ole koskaan saanut Kelalta elatustukea.

[/quote]

Tulevaisuuden ammatteja: WT-suomi -tulkki <3

Vierailija
6/27 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 14:23"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 14:20"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Tulevaisuuden ammatteja: WT-suomi -tulkki <3

[/quote]

Joo, aivan totta. Karriäärimahdollisuudet ovat kyllä loistavat. :D Kiitos tulkille, nyt minäkin ymmärsin.

21

Vierailija
7/27 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon saanut ihan omalla nimelläni Sosiaalitoimistosta kirjeen että lapsestani on tehty lastensuojeluilmoitus. Ei siinä muuten mitään mutta en tunnekaan sitä lasta jonka koko nimi, sotu ja osoite kirjeessä oli. Hippasen paha moka myös :(

Vierailija
8/27 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kans kerran soitti lastenvalvoja ja oli kiukkuinen puhelimessa ,kun ei oltu menty jani-petterinisyyden tunnustukseen :D ei siinä ,mutta meillä on tyttö :D pahoitteli,kun oli kuitenkin sama sukunimi äidillä kelle soitto :D en tunne silti ihmistä,ketä tarkoitti...

Vierailija
9/27 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli kans jostain sairaalan sosiaaitoimesta tms. kirje lähellä asuvasta lapsesta jolla huonot kotiolot, vanhempien toimia seurataan ja miten heidän käytös vaikuttanut lapseen. Aika paha, siis lastensuojeluasioita. Oli kyllä mennyt vaan väärään kuoreen eli inhimillinen virhe mut karmaiseva kun näistä asioista ei kukaan kylillä huutele.

Vierailija
10/27 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku erhe. :) soita sinne ja sano ttä sorry

Vierailija
11/27 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtapaturmia saattuu ihan toimistotyöntekijöillekin.

Vierailija
12/27 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

opettele kirjoittamaan. 

Vierailija
13/27 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kela laskee usein etuja, kuten vanhempainrahoja ja eläkkeitä, väärin ja perii niitä pitkien aikojen päästä takaisin, jolloin asiakas joutuu palauttamaan suuria summia, tuhansia euroja, takaisin. Vastuu on asiakkaalla, ei virheen tehneellä Kelan virkailijalla.

Vierailija
14/27 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Vierailija
15/27 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 12:04"]

Kela laskee usein etuja, kuten vanhempainrahoja ja eläkkeitä, väärin ja perii niitä pitkien aikojen päästä takaisin, jolloin asiakas joutuu palauttamaan suuria summia, tuhansia euroja, takaisin. Vastuu on asiakkaalla, ei virheen tehneellä Kelan virkailijalla.

[/quote]

Oliko tässä kyse siitä? Luitko edes aloituksen? Pakko oli vaan tulla pätemään.

Vierailija
16/27 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma ettei joku muksuista ole jäänyt vaikka jonnkin epähuomiossa?

Vierailija
17/27 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kuitenkin saanut rahat tilillesi lapsesta jota sinulla ei ole? Kela voi tehdä niinkin... ensin maksaa rahat tilillesi, päätös on hukkunut postiin ja kyseessä niin pieni summa ettet edes ylimääräistä huomaa ja tiliotteitahan et lue. Sitten tulee takaisinperintä ja ....

Vierailija
18/27 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö.. No en todellakaan ole. En ikinä ole edes hakenut mitään elatustukia :D miehen kans oltu naimisissa 10v... Tuo lapsiki on ihme :D Lotta-maria *****nen... Laskussa eräpäivä HETI.

Vierailija
19/27 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 12:14"]

Oletko kuitenkin saanut rahat tilillesi lapsesta jota sinulla ei ole? Kela voi tehdä niinkin... ensin maksaa rahat tilillesi, päätös on hukkunut postiin ja kyseessä niin pieni summa ettet edes ylimääräistä huomaa ja tiliotteitahan et lue. Sitten tulee takaisinperintä ja ....

[/quote]

Ei tämä nyt ihan helposti käy, koska kelä lähettää kyllä myös päätökset kaikista maksamistaan tuista. Jopa niistä, mitkä maksetaan suoraan esim jonkun kuntoutuksen tuottajalle tai kengänpohjallisten valmistajalle, eli saat kyllä kirjeen aivan kaikista sinua koskevista rahapäätöksistä, jopa sellaisista rahoista joita et milloinkaan näe.

Vierailija
20/27 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 12:14"]

[/quote]

No lukeehan aloituksessa "enkä ikinä oo elatus tukia saanu"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi