Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis mitä v*ttua :D kela laitto kirjeen...

Vierailija
10.06.2014 |

Että ovat. Maksaneet liikaa elatustukea... :D370e..mun tiedot ja kaikki mutta lapsi josta. Maksettu on kyllä niin että mulla ei ainakaan sen nimistä oo :D meillä 3lasta enkä ikinä oo elatus tukia saanu:dmD

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No soitapa Kelaan. Ei me täällä voida auttaa ja jos et hoida asiaa, se ei sillä lakkaa olemasta.

Äläkä viitsi jakaa noin harvinaista nimeä täällä, joku voi hänet tunnistaa.

Vierailija
22/27 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho. onkos miehellä salainen lapsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille lähetettiin kerran iso kirjekuori täynnä jonkun juuri vapautuneen vangin tavaroita ja papereita! tyypin nimi oli lähes sama kuin miehelläni, tyyliin "Matti Juhani Virtanen" jos mieheni olisi "Matti Juhana Virtanen", syntymävuosikin oli sama. Hui.

Oliko sun kaikki tiedot täsmälleen oikein?

Vierailija
24/27 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 12:21"]Oho. onkos miehellä salainen lapsi?

[/quote] hah. Jos ukolla olis salainen lapsi niin miksi mun Pitäs maksaa jotaki tukea takasi :D kaikki tiedot oli oikein ja että joulukuusta -maaliskuuhun maksettu olis... Oon yrittänyt kelaan soitella,vaan en jaksa jonotella puoltatuntia..laitoin viestiä..

Vierailija
25/27 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa Anssi Kela olla jurrissa

Vierailija
26/27 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämättömän surkea ulosanti ap:lla.

Vierailija
27/27 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömän WT-ämmän viikon kohokohta on se, kun saa virheellisen postin. Tavalliselle työssäkäyvälle ihmiselle tuollainen pikkuasia kutistuu yhdeksi hoidettavaksi asiaksi hoidettavien asioiden listalle. Työtön WT-mamma saa taas haukkua "vitun tyhmiä Kelan lehmiä" hiekkiksen reunalla rööki huulessa parin viikon ajan, kunnes pääsee taas palaamaan "sossuämmien" haukkumiseen, kun toimeentulotuen hakemuksen käsittelyssä taas kestää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme