Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies meni pettämään

Vierailija
10.06.2014 |

Noniin, nyt se sitten tapahtui. Mies petti minua ja nyt luottamus aivan nollassa. Miten ihmeessä tästä selviää eteenpäin, meillä on pieni lapsi ja en todellakaan tiedä mitä teen. Tämä on aivan kamala tilanne, mietin vain lastani koko ajan, että kuinka hän pärjää eron jälkeen yms. Ajatus uuteen kotiin muutosta pelottaa ja tietysti myös oma jaksaminen..

Oli pakko päästä avautumaan jonnekkin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Jos mä olen selvinnyt jo useammasta pettäjästä, niin kyllä selviät sinäkin tästä tilanteesta. Pakotat itsesi nyt vaan rauhalliseksi ja alat punnita eri vaihtoehtoja. Toivottavasti on joku läheinen, johon voisit turvautua ja luottaa. Yksin on paha olla. Ja sitten vanha klisee, joka on niin totta: Voimia, sä selviät kyllä. Ja elämä, se kuule kantaa. Usko vanhaa kettua :)

Vierailija
2/9 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sait tietää? Jos kertoi itse ja aidosti katuu/on pahoillaan teostaan niin suhteella on mahdollisuus jatkua MUTTA se edellyttää molempien työskentelyä sen eteen että suhde korjaantuu. Suosittelen esim pariterapiaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:( voi kakka! Olen itse niiiin ehdoton pettämisen kanssa, että laittaisin miehen ulos heti. Meille syntyy vauva pian, joten luulen että asenteeni muuttuu pehmeämmäksi, sillä en halua lasta eroperheeseen.

Mutta kyllä miehen pitää saada maistiainen siitä , millaista elämä on ilman perhettä.

Miksi petti ja miten?

Vierailija
4/9 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja saisiko sitten alapeukuttajan nerokkaan ja OIKEAN vastauksen ap:lle, kiitos!

Vierailija
5/9 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teidän kaikkien tuesta ja mukavista sanoista. :) Kertoi itse minulle pettäneensä ja pitäneensä deittiprofiilia netissä. Kyllä sanoo katuvansa, mutta on vain niin kamalan vaikea uskoa sitä.

Yksinäisyys ilmeisesti syynä siihen. Itse olen päivät ollut lapsen kanssa ja illat on ollut todella väsyttäviä. Aloitin työt ja meillä on vielä vähemmän ollut aikaa toisillemme.

Harmittaa vain niin paljon koko tilanne, että en haluaisi nähdä miestä enää koskaan. Pitikin mennä tekemään lapsi hänen kanssaan, jos olisin tiennyt millainen hänen todellinen luonteensa on, en olisi koskaan sotkenut lasta tähän.

Ap

Vierailija
6/9 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auts... Kuten sanottu, lapsen kannalta olisi parasta yrittää ja unohtaa. Mutta.... Helpommin sanottu kuin tehty!

Ja onhan se toki niin, että kaikissa suhteissa tulee näitä tilanteita, jolloin toinen haluaa pettää. Mutta ei saisi! Pitäisi aina miettiä mitä voi menettää.

Vierailija
7/9 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä antaa anteeksi. Ei se tosiaankaan välttämättä merkinnyt hälle mitään. Pelkkä kassien tyhjennys.

Vierailija
8/9 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo kertoo suunnitelmallisuudesta jos on pitänyt profiilia netissä ja varta vasten hakenut seuraa. En antaisi anteeksi. Mikäli olisi kännispäissään vaikka toilaillut kertaalleen niin voisin kyllä sen unohtaa..

Vierailija
9/9 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoituksesi on aivan kuin minun tämän hetkinen tilanne. :( Luottamus on mennyt, tunteet ovat sekaisin. Eikä tämä ollut ensimmäinen kerta, joten en tiedä haluanko jatkaa edes lapsen takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän