Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tykkäätkö pukeutua huomiotaherättäviin ja kirkkaisiin vaatteisiin vai

Vierailija
10.06.2014 |

enemmän luonnonmukaisempiin sävyihin, ruskeaan, harmaaseen, khakivihreään jms väreihin?

Mä itse kuulun jälkimmäiseen ryhmään. Jotenkin ahdistaisi se toisilta saama huomio, jos pukeutuisi johonkin kirkkaanvärisiin vaatteisiin. En tykkää yhtään olla huomion keskipisteenä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempia, joskus kirkkaita värejä, tosinaan taas beigeä ja harmaata. Nyt olen pitänyt beigejä capreja ja valko/ruskea raidallista paitaa. Helteellä pidin pinkkiä mekkoa.

Vierailija
2/16 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värikästä kiitos 

Suurimmalle osalle suomalaisista ei sovi noi mustat ja harmaat ollenkaan. Näyttävät hautaustoimiston virkailijalta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vitja mitä kanoja, rumat ne vaatteilla(meikeillä)koreilee

Vierailija
4/16 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä herätän huomiota ilman pukeutumista

Vierailija
5/16 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beige, valkoinen, musta ja muut neutraalit värit on mun juttu. Vältän kirkkaita värejä ihan syystä ettei ne sovi mulle yhtään.

Vierailija
6/16 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään pukeutua niin, että mut huomataan. Kirkaat värit tekevät sitä paitsi iloiseksi joten käytän niitä ihan mielialasyistäkin.

Vierailija
7/16 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina pitänyt kirkkaista väreistä, tumman punainen on ehdottomasti lempivärini.

Yhdistelen kirkkaita vaatteita neutraaleiden seuraksi usein, mutta en ole koskaan ajatellut että haluaisin erityisesti herättää huomiota tms. vaatetuksellani. Pukeudun vaatteisiin joista tulee hyvä olo, rakastan värejä :)

Vierailija
8/16 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 11:14"]

Olen aina pitänyt kirkkaista väreistä, tumman punainen on ehdottomasti lempivärini.

Yhdistelen kirkkaita vaatteita neutraaleiden seuraksi usein, mutta en ole koskaan ajatellut että haluaisin erityisesti herättää huomiota tms. vaatetuksellani. Pukeudun vaatteisiin joista tulee hyvä olo, rakastan värejä :)

[/quote]

En minäkään ole koskaan ajatellut, että "saan toisilta huomiota" tai että "olen huomion keskipisteenä" kun pukeudun kirkkaisiin väreihin.

Tykkään vihreästä, turkoosista, petroolista, oranssista.

Vierailija
9/16 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molempia. :) Kirkkaita värejä on helppo yhdistellä neutraaleihin sävyihin, joissa on samanlainen (lämmin/kylmä) pohjasävy. Esimerkiksi kirkas ja kylläinen oranssinpunainen on mahtava pari lämpimänsävyisen pellavan kanssa.

Vierailija
10/16 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään neutraaleista ja murretuista. Sopivat paremmin väreihini. Ihailen joille sopii kirkkaat värit.

Vierailija
11/16 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu olenko ruskettunut ja myös minkälainen hiustensävy sillä hetkellä. Esim valo vaikuttaa myös paljon! Suomessa asuessani käytin selvästi vähemmän värejä, nyt etelässä käytän värejä ja kuvioita.

Suomessa myös aina mietti " mitä muut ajattelee" , enää en.

Vierailija
12/16 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 11:12"]

Tykkään pukeutua niin, että mut huomataan. Kirkaat värit tekevät sitä paitsi iloiseksi joten käytän niitä ihan mielialasyistäkin.

[/quote]

Kyllä kyllä!! Musta, harmaa ja ruskea ei mun mielestä ole edes värejä! Jos käytän mustaa tai harmaata lisään siihen aina punaista, oranssia, turkoosia, sähkönsinistä, kirjavaa tms väriä. Kesällä en käytä mustaa tai harmaata ollenkaan (ok, sortsit on mustat).

Mikään ei ole kauheampaa kuin värittömällä kansalla värittömät vaatteet!!

Vierailija
13/16 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää. Näytän värikkäissä vaatteissa läskiltä ja halvalta, ihan sama mitä materiaalia, leikkausta, hintaluokkaa ym ovat.

Mulle sopii musta, harmaa, tummansininen ja tummanvihreä.

Vierailija
14/16 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 11:33"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 11:12"]

[/quote]

Kyllä kyllä!! Musta, harmaa ja ruskea ei mun mielestä ole edes värejä! Jos käytän mustaa tai harmaata lisään siihen aina punaista, oranssia, turkoosia, sähkönsinistä, kirjavaa tms väriä. Kesällä en käytä mustaa tai harmaata ollenkaan (ok, sortsit on mustat).

Mikään ei ole kauheampaa kuin värittömällä kansalla värittömät vaatteet!!

[/quote]Olen niin samaa mieltä. Vaatteissa pitää olla värejä. Ei nyt mitään ylilyöntiä kuitenkaan mutta on kovin ankeaa kun talvella kansa laahustaa mustissa ja kesällä pelkässä beigessä.

Vierailija
15/16 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kirkkaita värejä koska murretut ja laimeat ei käy minulle. Mutta en kyllä niissä mitenkään huomiota herätä. 

Vierailija
16/16 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän kirkkaista ja iloisista väreistä, joten käytän niitä. En halua herättää huomiota, luonteeltani olenkin ennemmin hiljainen ja ujo kuin räväkkä, tosin iloinen. Vaatteen värillä herätetty huomio ei kuitenkaan häiritse, itseäni häiritsisi harmaus tai värittömyys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme