Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joiden mielestä tekokynnet järjestäen ihan karseita?

Vierailija
10.06.2014 |

Niin. Mä en vaan ymmärrä. Sellaiset pitkät akryylikynnet, joissa kaikenmaailman glitteriä,kukkia ja tähtiä on vaan niin rumia. Jotkut lyhyemmät yksiväriset varmaan vielä menis...

Onko tekokynnet jonkun mielestä hienoja? Miksi? Mä en tunne ketään, jonka mielestä ne olisi. Myöskään yksikään mies, keltä olen kysynyt, niin ei pidä tekokynsistä. Miksi joku haluaa sellaiset?

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 09:58"]

Tekokynsäkin on niin monelaisia. Ei sellaiset luonnolliset ole kamalat, mutta silloinhan moni ei varmasti edes hoksaa että ne on tekokynnet. Esim nämä on minusta kauniin malliset:

http://www.lily.fi/blogit/pupulandia/syksyn-punaiset-kynnet

mutta nuo aloituksessa kuvatut on toki aika rumat.

[/quote]

Ei näytä luonnollisilta kyllä nämäkään. En tiedä onko noissa kuvissa tuon todella tummanpunaisen värin aiheuttama optinen harha, mutta nuokin näyttää kärjistään omituisen paksuille.

Vierailija
42/61 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 09:53"]

Alakoulun opehuoneessa ovat iso hitti, siis pitkät kimallejatkeet väreissä ja dimantoituneina. Aika keravaa melestäni.

[/quote]

Nämä ovat jotenkin niin WT-pissismäisiä juttuja nykyään, eikä niitä oikein näe enää muualla kuin Suomessa ja Briteissä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 09:58"]

Tekokynsäkin on niin monelaisia. Ei sellaiset luonnolliset ole kamalat, mutta silloinhan moni ei varmasti edes hoksaa että ne on tekokynnet. Esim nämä on minusta kauniin malliset:

http://www.lily.fi/blogit/pupulandia/syksyn-punaiset-kynnet

mutta nuo aloituksessa kuvatut on toki aika rumat.

[/quote]

Tuo viininpunainen "ombre"-lakkaus on kiva ja kynnet on sopivan pituiset, kiitos vinkistä =)

Vierailija
44/61 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geelikynnet pilasivat omat kynteni :(

Otin pikkujouluaikaan melko luonnollisen näköiset ranskalaisella manikyyrillä, ne alkoivat irtoilemaan hyvin nopeasti reunoista vaikka olin erityisen varovainen enkä käyttänyt mitään siivousaineita tai muuta mikä olisi niitä voinut liottaa ja irrottaa. Pysyivät siisteinä noin viikon jonka jälkeen yksi geeli vuorollaan alkoi repsottamaan joko juuresta tai reunoista. Minun kynnet kasvaa aika hitaasti.

Kun menin huollattamaan niitä parin viikon jälkeen (sanoivat että tarvetta ehkä vasta 3-4 vkon jälkeen), niin viilasivat niin kovaa että kynnen alustaa oikein poltti ja tuntui siltä että viila/pora meni kynnestä läpi. Seuraavat huollon jälkeiset geelikynnet olivat huonommat kuin alkuperäiset eli ensimmäiset irtosivat kokonaan kolmen päivän jälkeen. Annoin niiden kasvaa pois ja viilailin itse vähän paksumpia kohtia ohuemmiksi, sitten loputkin irtosivat. Vasta nyt yli puolen vuoden jälkeen kynteni ovat palanneet normaaliin eli eivät enää ole liuskottuneet, raavitun ja läpi viilatun näköiset.

Olikohan laittaja huono, vai eikö nuo geelit vaan sovi kaikkien kynsille? Voisiko akryyli olla parempaa, jos vaikka uskaltaisi kokeilla uudestaan ensi pikkujouluihin?

Vierailija
45/61 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 10:00"]

Mun makuun kynsien pidennykset, ripsien pidennykset, hiusten pidennykset ja suihkurusketus on kaikki jotenkin tyylittömiä ja tekee ihmisestä halvan näköisen.

[/quote]

ne on niin aikuispissismäisiä eivätkä valitettavasti korosta kantajan älyä vaan tekevät epätoivoisen oloiseksi.

Vierailija
46/61 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on suorastaan huvittava inhotus tekokynsiä ja -ripsiä kohtaan! Siis jos esim. kaupassa näemme kassaneidin, jolla on 4cm pitkät kynnet, mieheni ei halua mennä hänen kassalleen. Kerran meitä palveli vaatekaupassa nuori myyjätär, jolla oli varmaan kymmenet tekoripset päällekkäin, silmiä ei tahtonut nähdä. Lisäksi tekotukka ja juuri tuollaiset kimaltavan pinkit tekokynnet. Huomasin että mieheni tuijotti vain lattiaa ja oli aidosti ja oikeasti vähän huonovointinen. Hänellä oli joskus nuoruudessaan ollut yökylässä tyttö, joka oli jättänyt tyynylle ja kylpyhuoneeseen kasan ripsiä sekä vessan lattialle yhden kynnen, tästä jäi ilmeisesti traumat. :D

Jos joskus laitan itselleni vaatimattomat ripsilisäkkeet esim. juhliin, en koskaan kerro miehelle!

Vierailija
47/61 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kämppikselläni oli sellaiset prismasta ostetut hailakan harmaat neliskanttiset muovipalat kynsissään ja niitä hän aina laitteli juhliin. Ne näyttivät ihan lapsen leluilta ja törröttivät omien kynsien päällä! Lisäksi aina muutaman kerran päivässä pari kynttä ropisi lattialle, kun halpa liima petti...keittiössä yökötti.

Vierailija
48/61 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

41, sinulle on sattunut todella epäammattimainen laittaja! Omaa kynttä ei saisi KOSKAAN viilata tai hioa akryylikynnelle tarkoitetulla poralla, se avaa kynnen pinnan ja voi johtaa vakavaan tulehdukseen. Kynsien laiton ei myöskään pitäisi ikinä sattua, polttaa jne.

Tekokynsissä usein "liian halpa ollakseen hyvä" pitää usein paikkansa

Vierailija
49/61 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 10:43"]

41, sinulle on sattunut todella epäammattimainen laittaja! Omaa kynttä ei saisi KOSKAAN viilata tai hioa akryylikynnelle tarkoitetulla poralla, se avaa kynnen pinnan ja voi johtaa vakavaan tulehdukseen. Kynsien laiton ei myöskään pitäisi ikinä sattua, polttaa jne.

Tekokynsissä usein "liian halpa ollakseen hyvä" pitää usein paikkansa

[/quote]

Maksoin niistä toista sataa, asiallisen oloisessa suomalaisessa kauneushoitola/spassa.

-41

Vierailija
50/61 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

41 jatkaa: ne tasoitti niitä geelikynsiä huollossa niin rajuin ottein että se polte tuntui omassa kynnessä, tuntui pahemmalta kuin hammaslääkärin pora ilman puudutusta.

Vierailija
51/61 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne on rakennekynnet ei tekokynnet. tekokynnet on ne epäkäytännölliset muoviläpyskät mitä saa kaupoist

Vierailija
52/61 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 13:44"]

Omasta mielestäni jokaisella on oikeus olla niin luonnoton tai luonnollinen kuin itse haluaa. Ei kauheasti kiinnosta muiden kynnet tai ripset.

[/quote]

Toki on oikeus. Ja mulla on oikeus huvittua, kun joku puoliksi muovista koostuva nainen taapertaa vastaan.

Itse olisin tulossa lisäämään tähän keskusteluun ylipainoisen tuttavan, jonka kynnet on aina kolme senttiä pitkät, neliskulmaiset, dimangeilla koristellut ja/tai muuten vaan kauheat. Käsien iho on kuivaa korppua ja väriltään kädet on korkean verenpaineen vuoksi punaiset. Ihan karmean näköistä, ja omituista, koska pukeutumiseltaan, meikiltään ja hiustyyliltään on hyvinkin elegantti ja aikuinen nainen.

Vierailija
53/61 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 11:13"]

ne on rakennekynnet ei tekokynnet. tekokynnet on ne epäkäytännölliset muoviläpyskät mitä saa kaupoist

[/quote]

Samaa feikkiä paskaa, eri nimellä.

Vierailija
54/61 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 10:35"]

Miehelläni on suorastaan huvittava inhotus tekokynsiä ja -ripsiä kohtaan!

[/quote]

Minun vanha miespuolinen kaveri muutti Helsinkiin töihin aikoinaan ja oli tavannut naisen, olivat olleet huppelissa ja mennet naisen kotiin. Nainen oli horjunut siinä samalla kun pokalla irrottanut niskastaan hiusjatkeita muutamat kerrokset, irrottanut kynnet (tipit?), irrottanut tekoripset, ottanut silmistään kirkkaan vedenvihreät väripiilarit ja riisunut push-up-rintsikat joissa jotkut geelitäytteet. Samalla nainen lyheni jotain 15 senttiä kun otti platform-kengät jalasta eli ei ollutkaan yli 170 cm :D Kaveri oli seurannut tätä toimintaa ihan hämmentyneenä. Pikkukaupungista kun on.

Sanoi että nainen oli lopulta paremman näköinen ilman kaikkea tuota, eli polkkapituisella letillä ja omilla siniharmailla silmillä ja nätin näköisillä pikkukynsillä. Uskon häntä :)

Vierailija
55/61 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geelikynnet, akryylikynnet, tekokynnet jne. ovat kaikki mielestäni mauttomia ja halvan näköisiä. Samoin hiusten pidennykset ja tekoripset. Ei huoliteltu ulkonäkö vaadi mitään varaosia. 

Vierailija
56/61 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekokynsiä en huolisi ilmaiseksikaan!

Vierailija
57/61 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lyhyet akryylikynnet, ollut jo yli 10 vuotta. En minäkään erityisesti pitkistä ja tosi koristelluista pidä. Mun kädet on aina huolitellut ja siistit, koska käyn hoitamassa ne 3 viikon välein. Ei kynsitikkuja ja aina siisti lakka tai ranskalainen manikyyri. Joskus voi olla jotain hilelakkaakin. Hyvin hoituu työnteko ja koneella kirjoittaminen.

Tykkään.

Vierailija
58/61 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on ne kamalia. Sellaiset lyhyemmät, esim ranskalaisell manikyyrillä tehdyt on nätit, ymmärrrän jos jollain on vaikka luonnostaan tosi huonot kynnet

niin miksi ei laittaisi siistejä tekokynsiä.

Mutta en ole muutenkaan koskaan ymmärtänyt tota juttua, varsinkaan niitä aivan järkyttävän pitkiä ja teräviä, ihan korpin/noidan kynnet :(

Vierailija
59/61 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kynnen päällä geelit silloin tällöin. Mulla ei pysy mitkään kynsilakat kynsissä mitenkään päin ja joskus on ihan kiva, että kynnetkin voi laittaa näteiksi ja ne pysyy koko juhlien ajan. Olen katsonut noita överikynsiä ja tullut siihen tulokseen, että ne on varmaan johonkin näytökseen tai jotain. Mulla tosin omatkin kynnet tulee puolisen senttiä sormista yli, joskus harvoin kasvaa pidemmäksikin, enkä ole huomannut niiden rajoittavan elämää mitenkään.

Vierailija
60/61 |
19.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä sekä tekokynnet että pitemmät oikeat kynnet ovat aika ällöjä. Lyhyet kynnet on nätit ja helppo pitää puhtaana.

Mulla ihan lyhyiden kynsien alusia saa kaivella jatkuvasti puhtaaksi ja jynssätä joka käsienpesulla kynsiharjalla. Jos joku kynsi katkeaa, niin sen alunen on ihan alvariinsa likainen ja se näkyy ikävästi kynnen läpi ja näyttää rumalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi