Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joiden mielestä tekokynnet järjestäen ihan karseita?

Vierailija
10.06.2014 |

Niin. Mä en vaan ymmärrä. Sellaiset pitkät akryylikynnet, joissa kaikenmaailman glitteriä,kukkia ja tähtiä on vaan niin rumia. Jotkut lyhyemmät yksiväriset varmaan vielä menis...

Onko tekokynnet jonkun mielestä hienoja? Miksi? Mä en tunne ketään, jonka mielestä ne olisi. Myöskään yksikään mies, keltä olen kysynyt, niin ei pidä tekokynsistä. Miksi joku haluaa sellaiset?

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä juurikin toi neliskanttinen muoto tekee niistä jotenkin irvokkaat ja halvan näköiset vaikka ois kuin hyvin tehty. Eikö niitä voisi viilata tms. niin et kynnet mensisi sormenpään kanssa luonnollisessa linjassa?

Vierailija
22/61 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on jotenkin niin 2006.

Nuorison lisäksi melkein viisikymppinen Kiinteistö-Kaisa niitä näytti ainakin harrastavan telkkarisarjassaan.

Vierailija
24/61 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on omat pitkät kynnet joita moni luulee tekokynsiksi. nolottaa koska paksut pitkät tekokynnet on mun mielestä nolot.. mutta joskus mä vaan repsahdan ja laitan klitterii, kukkii ja kimalletta niinku.. :/

mä toivon että se hienonhieno raja nolon kynsitaiteen ja tosisiistin kynsitaiteen välillä mene rikki. yli sentin pituudella ei enää paljon töitä tee että siinä menee raja.

Vierailija
25/61 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sekä tekokynnet että pitemmät oikeat kynnet ovat aika ällöjä. Lyhyet kynnet on nätit ja helppo pitää puhtaana.

Vierailija
26/61 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ne terävät kotkankynnen näköiset on kauheimmat, monet miehet on sanoneet että sellaisia naisia kannattaa vältellä joilla on juuri sellaiset koska ne raapii "paikat" ja niiltä naisilta on turha odottaa mitään kokkaustaitoja :D

Vierailija
27/61 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tollaset erikoiskynnet, ja silloinkin mahdollisimman pastellisina, sovi kuin johonkin häihin.

Vierailija
28/61 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans kasvaa kynnet ihan tajuttoman pitkiksi jos annan kasvaa, teininä annoin niitten kasvaa aika reippaasti ja ne oli välillä liki 3cm yli siitä sormen reunasta eli toooosi pitkät. Sen jälkeen oon viilannut aina niin, että pysyy noin 1cm se yli menevä osa ja että se "sormiosa" on se pidempi pää.

Mutta jos ei olisi helposti kasvavat kynnet omasta takaa niin en ottaisi tekokynsiä. Ainakaan tuollaisia aloituksessa mainittuja hirveitä, paksuja, geelikynsiä jotka oikein huutaa olevansa tekokynnet. Jos omat kynnet ei kasvaisi oikeesti yhtään niin jotkut pienet tipit voisin käydä laittamassa.

Vierailija
29/61 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 09:25"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 08:24"]

Enpä oikein ymmärrä kynsien laittelua, ei niiden kanssa voi normaalisti toimia ja tehdä asioita...Noiden kanssa vielä reilusti tekoripsien näköiset ripsienpidennykset timanttikoristeilla, niin siinähän sitä onkin sitten jo enemmän kuin tarpeeksi. Ja jos kunnolla haluaa satsata tyyliin, niin samaan sarjaan sopii myös hiustenpidennykset, joiden lomasta oma polkkis erottuu ilman suurennuslasiakin.

[/quote]

Kynsiä ei ole pakko jatkaa pitkiksi vaan voi olla ihan normaalin mittaiset, siihen vain värillinen geeli päälle eikä paljon erota normaalista kynnen lakkauksesta.

[/quote]

Juu ei nuo ole pahat, esim. jos on omasta takaa heikot kynnet niin varmaan ihan hyvä ratkaisu, jos haluaa pitää huoliteltuna. Minulla menee omat kynnet huonoon kuntoon jo tavallisestakin lakasta, niin sen vuoksi ja yhdistettynä työnkuvaan, omat kynnet lyhyiksi leikattuina ovat olleet siedettävimmän näköinen ratkaisu pidemmän päälle.

Vierailija
30/61 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alakoulun opehuoneessa ovat iso hitti, siis pitkät kimallejatkeet väreissä ja dimantoituneina. Aika keravaa melestäni.

Vierailija
31/61 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestäen? Mitä tässä järjestetään.

Vierailija
32/61 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekokynsäkin on niin monelaisia. Ei sellaiset luonnolliset ole kamalat, mutta silloinhan moni ei varmasti edes hoksaa että ne on tekokynnet. Esim nämä on minusta kauniin malliset:

http://www.lily.fi/blogit/pupulandia/syksyn-punaiset-kynnet

mutta nuo aloituksessa kuvatut on toki aika rumat.

Vierailija
33/61 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni näitä pitkiä bling bling kynsiä kuitenkin harrastaa. Oman kynnen päälle geelatut yksiväriset hillityt kynnet on ihan siistit ja nätit.

Mun makuun kynsien pidennykset, ripsien pidennykset, hiusten pidennykset ja suihkurusketus on kaikki jotenkin tyylittömiä ja tekee ihmisestä halvan näköisen.

Vierailija
34/61 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään tekokynsistä! :)

Rakastan kaikkea kiiltävää ja värikästä, joten kun otan kynnet, niin niissä pitää olla niitä dimangeja. :D

Jokainen tyylillään.

Mä tykkään meikeistä, kynsistä, hiustenlaitosta. Olen sen tyyppinen ihminen.

Jos tämä jotakuta niin kovasti järkyttää tai etoo, niin pysyköön kaukana. ;)

Vierailija
35/61 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää, koska ne on aina luonnottoman näköisiä. Monenlaisia olen nähnyt, livenä ja kuvissa, mutta vielä yksiäkään oikeasti luonnollisen näköisiä ei ole tullut vastaan. Yhdellä kaverilla on ollut tuollaiset jotkut tekokynnet jo vuosia ja se kehuu niitä aina, mutta mun mielestäni ne aina yhtä rumat ja luonnottoman paksut.

Vierailija
36/61 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä koristeellisista kotkankynnistä, ainakaan itselleni en laittaisi, muttei muiden kynnet tietenkään häiritse, ihan persoonallisia ne ovat ja antavat väriä vähän kuin asusteet. Menee samaan kategoriaan kuin hammaskorut, en näe niillä mitään funktiota. ranskalainen manikyyri tai yksivärinen, tyylikäs lakkaus suht luonnollisen pitkillä kynsillä on omaan silmääni kaunista.

Vierailija
37/61 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tekokynnet jotkanäyttää tekokynsiltä, on karseita! Hyi olkoon...en ikinä laittais :P mulla on ollu pari kertaa ripsienpidennykset. Ne on ok, jos eivät ole sellaiset järkyn pitkät! Mutta niissäkään en timanteista tykkää.

Jokainen tietty tyylillään mut kyllä joskus aivan etoo tekokynnet, huh!

Vierailija
38/61 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tekokynnet jotkanäyttää tekokynsiltä, on karseita! Hyi olkoon...en ikinä laittais :P mulla on ollu pari kertaa ripsienpidennykset. Ne on ok, jos eivät ole sellaiset järkyn pitkät! Mutta niissäkään en timanteista tykkää.

Jokainen tietty tyylillään mut kyllä joskus aivan etoo tekokynnet, huh!

Vierailija
39/61 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän tällaisista puhtaista, siisteistä, joka tyyliin sopivista kynsistä jotka ovat ajattomat ja klassiset kuin joku Audrey Hepburn tai Grace Kelly :)

http://aboutnails.info/wp-content/uploads/2011/12/french-manicure-92.jpg

Ehkä omiin häihin voisi ajatella tällaisia jotka hillitysti koristellut

http://indul.ccio.co/ZA/LF/ZB/4855512068117829wo6mTN2Cc.jpg

http://cdnpix.com/show/imgs/7f4bf2ad3d8b2795bc6e68eaa629967d.jpg

Nämä olisivat minulle kauhistus, halpa feikkisyys oikein korostuu, enkä ymmärrä miten joku voi elää normaalia elämää tällaisilla virittimillä

http://beautyhill.com/img/arts/2011/Jan/14/826/sharp_nails.jpg

http://womennailart.com/wp-content/uploads/2013/02/3d-Pink-Leopard-Nail-Art.jpg

Vierailija
40/61 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekokynnet on mun mielestä aina karseat. Omat, luonnolliset on näteimmät, oli ne sitten lyhyet tai pitkät. Kummastakin pituudesta saa kyllä siistin näköiset öljyämällä, viilailemalla symmetriseen muotoon ja jollain simppelillä lakkauksella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan