Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole varma yritänkö pilata mieheni loman tahallani

Vierailija
09.06.2014 |

Elikkäs poikaystäväni lähtti ystävänsä kanssa ulkomaanmatkalle ja en ole nähnyt häntä nyt moneen päivään ja matkaa on vielä lähes kaksi viikkoa jäljellä. 

Poikaystäväni on aina todella kiltti ja ottaa minut huomioon eikä pahoita mieltäni tahallaan. Antaa siis ainakin minun ymmärtää, että rakastaa minua. Yleensä saan paljon hellyyttä ja lässytystä osakseni. 

Ikävöin jo kovasti ja ajattelin, että vaikka hänellä varmasti onkin kivaa siellä, niin ajattelisi myös minua. Lähetin belfien ja jotain pientä flirttiviestiä. Illalla poikaystäväni soitti ja oli siis ystävänsä kanssa istumassa jossain. Heti puhelun alussa oli vuolaat kehut kuvastani ja minulle samalla todella kiusaantunut olo sillä tiesin hänen ystävänsä kuulevan. Tuntui, että koko litania ei ollut ollenkaan minulle suunnattu vaan suoraa kerskailua ystävää varten. Puhelun lopuksi poikaystäväni on yleensä kertonut, että rakastaa minua mutta nyt minä jouduin sanomaan sen ensin ja sain vastaukseksi kiusaantuneen -heh niin mäki sua, moikka. 

Tänään sain uuden kuulumiset-puhelun. Puhelun lopuksi poikaystäväni sanoi vain heipat, mutta minä jotenkin olin takertunut siihen edelliseen rakastan sua- unohdukseen. Keskustelu meni jotakuinkin näin:

minä: haha pitääks sun mennä vessaan piiloon sun kavereilta, että voit sanoo mulle että oon ihan kiva?

poikaystävä: haha voin mä mennä, hehe. noniin oon nyt vessassa, rakastan sua. 

Siis mitä? Se jätkä oli ihan tosissaan ja oikeasti vessassa. 

Pointti on nyt se, että musta tuntuu siltä, että poikaystäväni ei kehtaa näyttää tunteitaan minuun ystäviensä edessä. He varmaan heittävät jotain akka-läppää siellä menemään. Sen tiedän ainakin, että poikaystäväni ystävä ei sanojaan säästele oman tyttöystävänsä kohdalla. Aina saa liian vähän pillua ja se ei ole se oikea nje. Mitä jos omani on samanlainen? Kotona esitetään että ollaan tyytyväisiä mutta sitten ukkoporukalla jauhetaan pikkukaljoissaan. 

Laitoin kyllä tekstiviestiä perään, että toi kyllä sai pahalle mielelle ja pahoittelut sieltä tuli mutta silti. 

Tällähetkellä en ole laittanut yhtäkään viestiä oma-aloitteisesti hänelle ja olen todella tylynä. Tekee mieli todellakin olla marttyyri. Teen varmaankin kärpäsestä härkäsen enkä tiedä johtuuko tämä ikävästä vai mistä. Olenko kateellinen, että hänen aikansa kuluu siellä kaverinsa kanssa nopeasti ja minä hinkaan täällä kotona? Mutta kyllä myös varmasti minulla on syytä olla vähän vihainen. Ihan sama vaikka ei sanut, että rakastaa mutta äh. Mä en halua olla se "akka" joka on vitun ärsyttävä kun se juo vähän siideriä, niinkuin poikaystäväni kaverin tyttöystävä. 

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tarkoitan nyt pilaamista tällä omalla marttyyrileikilläni. Voi olla, ettei häntä edes haittaa. Mutta minusta tuntuu piirun verran peremmalta kun voin vaan vastailla kylmästi. 

-Ap

Vierailija
2/23 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoitu nyt ensimmäisenä. Tuommoisia ne pojat on kavereiden edessä, jos on vakavammasta jutusta kyse. Annat hänen nyt vaan nauttia ja oot ite rauhallisin mielin. Kyllä sitä rakkautta riittää loman jälkeenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehen lomailla rauhassa. Ei kukaan halua kavereiden kuullen ruveta "lässyttämään"!

Vierailija
4/23 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista vittumaisinta mitä voisit tehdä on alkaa kiukuttelemaan niin että mies huolestuu ja pahimmillaan miettii sitä koko loppuloman. Relax.

Vierailija
5/23 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh... aika harva mies haluaa jätkäkavereidensa vieressä rakkauttaan tunnustaa. Vaikka itse oon nainen niin tuskin itsekkään terassilla istuessani kun kaikki kuuntelee sanoisin tuollaista vaikka ollaan jo vuosia yhdessä miehen kanssa oltu :D

Vierailija
6/23 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat nuorelta ja epävarmalta. Anna miehen nauttia lomasta ja tee itsekin jotain kivaa nyt kun sinulla on enemmän omaa aikaa! Itsesäälissä nyyhkivä marttyyri ei ole mikään viehättävyyden huippu.

Vierailija
7/23 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan hyvin nuori vielä :) Minä varmaan myös parikymppisenä olisin halunnut haastaa toista näyttämään tunteitaan vaikka ja missä ja loukkaantunut sitten, että eikö se sanonutkaan kovalla äänellä nyt mulle pusi pusi, törkeää. Nyt 20 v myöhemmin ajattelisin, että jos toista ujostuttaa, miksi pakottaa tilanteeseen joka ei ole luonteva. Ihan muut asiat kertoo sit outumisesta kuin se, sanooko "moi moi hani" saunaporukan edessä vai sanooko pidättyvästi "joo mitä asiaa".

Minä olen ollut kohta 20 v saman miehen kanssa, enkä itsekään ala naisporukan edessä sanoa, että rakastan rakastan, ihan vaan heipat sanon, vaikka olisi ollut jo vkon työmatkalla ja kova ikävä. Kahden kesken sit. Mutta niin kuin sanoin, muistan olleeni toisenlainen joskus nuorena tyttönä :) Yritä säilyttää perspektiivi äläkä väkisin tee draamaa.

Vierailija
8/23 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ikää oli..

Vierailija
9/23 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi soittelet ja tekstailet hänelle kesken reissun? Kyllä ihmisten nyt pitäisi voida olla muutama viikko itsekseen ilman että heti soitellaan perään.

Eikö sinulla itselläsi ole mitään omaa tekemistä?

Vierailija
10/23 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi soittelet ja tekstailet hänelle kesken reissun? Kyllä ihmisten nyt pitäisi voida olla muutama viikko itsekseen ilman että heti soitellaan perään.

Eikö sinulla itselläsi ole mitään omaa tekemistä?

Vierailija
11/23 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt vaan pilaa miehes matkaa. Mikää ei ole ärsyttävämpää, kun jonkun seurustelukumppani/puoliso jatkuvasti soittaa/tekstaa ja tenttaa/kuulustelee ym.

Sulla nyt vaan on liikaa aikaa kotona miettii miehes tekemisiä ja sanomisia. Ei se miehes oikeasti kavereiden seurassa ala lässyttelemään.

Vierailija
12/23 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuo belfie on? Onxe joku berberi kuva? Laita tänne jakoon vaan.

Vierailija
13/23 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut tuollainen kuin sinä ap, ja takaan että tuolla menolla teidän parisuhde ei tule kestämään kauan. Prinsessasyndrooma on vaan tauti, josta pitää itse haluta parantua.

Vierailija
14/23 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori nyt mutta tällaiset "ongelmat" hoidetaan kotona eikä lomalla. Nyt kuulostaa aika omituiselta tuo sun reaktios. Haluatko miehen joka on nössömäinen elämässä muutenkin ja itkee kyyneleet poskella ikävää ja lähtee kotiin matkalta 2pv jälkeen kullan luo? Miksi haluat että muut kuulevat mä rakastan sua-lauseet? Oletko varma että oikeasti nyt rakastat, nuo lauseet kun tuppaavat olemaan aika privaatteja henkkoht juttuja omalle rakkaalle? Minä en ainakaan niitä pojan kavereiden kanssa halua jakaa. Jos sinusta tuntuu tuolta että kaverit ovat naisiakunnioittamattomia rääväsuita ja mietit voiko kaverisi olla samanlainen kiin etköhän itsekin tiedä ett kaverit ovat puoliksi jo se mitä miehesi? Ei miehes kestäis tollasta kuunnella kavereilta jos ei olis samanlainen joten..

Älä hoida tätä juttua nyt lomalla äläkä pilaa miehen lomaa oman epävarmuutesi takia. Anna hänen lomailla ja puhu kun tulee kotiin. 2vkoa voi tuntua pitkältä ajalta mutta se on oikeasti tosi hyvä aika sulle tehdä kaikkea kivaa yksin tai suhteessa vähemmän huomiolle jääneiden kavereiden kanssa

Vierailija
15/23 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se mies kettuuntuu, vetää kunnon jurrit ja ostaa yöksi huoran.

Vierailija
16/23 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vittua just luin? Miksi häiriköit miestäsi sen ollessa lomalla?

Vierailija
17/23 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hitto on belfie?

Vierailija
18/23 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 23:23"]Mikä hitto on belfie?

[/quote]

Perseestä otettu kuva

Vierailija
19/23 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa kurja tyttöystävä!

Sinä kerjäämällä kerjäät tunnustusta ja huomiota. Lähettää nyt tuollainen kuvakin.

Kasva aikuiseksi ja ennen muuta älä pilaa poikaystäväsi lomaa ja elämää huonolla käytökselläsi. Ihan tosi.

Vierailija
20/23 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 23:24"][quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 23:23"]Mikä hitto on belfie?

[/quote]

Perseestä otettu kuva

[/quote]

Onko oikeesti? Lähettikö ap lomailevalle poikaystävälleen perseestään kuvan hahahahahaa :D:D:D. vakavasti ottaen,ap kuulostat aika epävarmalta itsestäsi ja poikaystäväsi tunteista sinua kohtaan.. Mutta tommoset persekuvat kesken loman :D:Dihmekkös jos nauravat

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi