Mies söi kaikki suklaat sillä aikaa kun olin kaverilla
Tulin äsken kotiin ja sohvapöydällä oli 2 ahaa-käärepaperia. Kysyin, oliko minullekin suklaata. Mies vastasi, että hän on varmaan syönyt jo kaikki 7 (!!!) ostamaansa patukkaa. Tietää kyllä, että rakastan suklaata. Ajatteli kuulemma, ettei menkkojen aikana suklaa maistu. Onko mieheni itsekäs ja onko minulle oikeus olla loukkaantunut? Harmittaa.
Kommentit (34)
Säästättekö te naiset aina hankkimistanne herkuistanne osan miehillenne?[/quote]
Kyllä, tosiaankin säästän. Ilo siitä, että mies saa herkkuja on yhtä suuri kuin ilo siitä että itse saan.
Meillä mies söi lasten viikonloppu karamellit, muutaman pahimman oli jättänyt pussin pohjalle. Seuraavana päivänä haettiin lasten kanssa uusi pussi,ilmoitin että tästä ei nyt hänelle riitä, mökötti kuin mikäkin kakara. Helteillä on ostettu jäätelöpuikkoja aina paketillinen,yleensä niitä ei muut kerkeä näkemäänkään tai sitten siellä voi olla se yksi jäätelö. Ja kyllä,vanukkaatkin kelpaa. Vierasvaraa ei kannata pitää kun me syödään kerralla pois.
Siis vierasvaraa ei kannata pitää kun NE syödään kerralla pois.
Miksi yleensä aikuisen miehen pitää yleensä tunkea kitusiinsa 7 suklaapatukkaa tavallisena maanantai-iltana?
Miksi yleensä aikuisen miehen pitää yleensä tunkea kitusiinsa 7 suklaapatukkaa tavallisena maanantai-iltana?
Totta, sama ihmettelin. Kuulostaa lapselliselta ja epämiehekkäältä.
Mä nauroin tälle vedet silmissä :D Kiitti ap illan piristyksestä!
Mistä ihmeestä miehes on saanut päähänsä, ettei menkkojen aikana maistu suklaa :O Eikös huhu kulje kaupungilla nimenomaan niin, että miehen on tuotava kotiin paketti tampponeja ja levy suklaata, ku muija on pahalla päällä ja vuotaa verta :DD
Teki sulle palveluksen, suklaa on tarpeetonta.
Suklaa on tehokkain seksinkorvike, siksi mies söi yksitoista suklaapatukkaa.
Jos se mies oli vähän nyreissään kun vaimoke oli kaverilla koko illan?