Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies söi kaikki suklaat sillä aikaa kun olin kaverilla

Vierailija
09.06.2014 |

Tulin äsken kotiin ja sohvapöydällä oli 2 ahaa-käärepaperia. Kysyin, oliko minullekin suklaata. Mies vastasi, että hän on varmaan syönyt jo kaikki 7 (!!!) ostamaansa patukkaa. Tietää kyllä, että rakastan suklaata. Ajatteli kuulemma, ettei menkkojen aikana suklaa maistu. Onko mieheni itsekäs ja onko minulle oikeus olla loukkaantunut? Harmittaa.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on itsekäs, mutta toisaalta olisi pikkumaista suuttua moisesta. Jos hän on isommissakin asioissa itsekäs, on aihetta arvioida tilannetta.

Vierailija
2/34 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on ehkä enemmänkin ajattelematon. Älä turhaan loukkaannu vaan kerro, että vastaisuudessa haluaisit hänen säästävän edes yhden suklaan sinulle. Ja että varsinkin kuukautisten aikaan suklaa maistuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuka oli ostanut suklaat, kenelle ne oli tarkoitettu. Jos joku jää ilman, niin menköön ostamaan omat suklaansa.

Vierailija
4/34 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tuosta loukkaantuisi, ei ole niin vakavaa :) ehkä sitten jos olisin itse ostanut herkkuja vaikka juhlia/vieraita varten ja mies olisi ne syönyt vaikka tietäisi niiden olevan muita varten. Mutta siis mies söi ostamansa suklaat.. sellaista sattuu :) pyydä seuraavalla kerralla ostamaan niin paljon että sullekin riittää.

Vierailija
5/34 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopiva rangaistus on mykkäkoulu ja seksilakko siihen asti kunnes mies lupaa ensi kerralla jättää suklaata sinullekin. Ja jos on menkat, niin tuplasti sitä suklaata.

Vierailija
6/34 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peesaan kutosta!

Vierailija
7/34 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos mies oli ne itse otselleen ostanut niin kai hän nyt saa ne myös syödä. Osta sinä huomenna itsellesi kilo patukoita ja mussuta yksin ne naama rutussa kostoksi.

Vierailija
8/34 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä helvettiä minä taas luen, mies söi suklaani ja siitä pitää "avautua" täällä.

aina kun luulet että olet nähnyt kaiken niin aina joku osaa yllättää....

Vierailija
9/34 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset vastanneille! Mies tajusi onneksi olla pahoillaan kun huomasi mielipahani. Taidanpa hakea siwasta omat suklaat, joita en todellakaan anna miehelle...

Vierailija
10/34 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästyivätkö vanukkaat?

Vierailija
11/34 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro8: kyseessä ei edes ollut että mies söi ap:n suklaat vaan omat suklaansa ;)

Vierailija
12/34 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä ikää 12 vuotta?

Vierailija
13/34 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei miehet vaan ajattele sillä tavalla loppuun asti. Tuskin oli tahallaan syönyt niin ettei sulle vaan jää mitään :--D Oon mäkin monesti syönyt kaikki karkit ja mies samoin - ei kukaan siitä helvetti sentään loukkaannu..

Vierailija
14/34 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole oikeutta loukkaantua, koska
1) miehesi osti ne patukat. Osta itse jos patukoita kaipaat!

2) suklaa lihottaa ja on epäterveellistä. Miehesi teki sinulle palveluksen.

3) miehesi sanoi, ettei sinulle maistu menkkojen aikana. Eli hän ajatteli sinua. Itsekkyys on deduktoitu pois.

4) hei camoon, elämässä on tärkeämpiäkin asioita kuin muutama suklaapatukka.

Vierailija
15/34 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies söi kerran kaikki keksit. Lukisin itseni vessaan itkemään. (Tämäkin taisi olla menkkojen aikaan) :D

True story.

Vierailija
16/34 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopultahan kyse on sen oman kullan huomioon ottamisesta. On rakastavaa jättää herkkuja toisellekin. Mies kyllä tässä vähän mokasi. 

Vierailija
17/34 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaimoni olisi ostanut suklaata ja syönyt ne minulle säästämättä, kun en edes ole ollut kotona, niin eipä olisi koskaan tullut mieleen että siitä voisi kysyä mielipidettä täältä.

Säästättekö te naiset aina hankkimistanne hekuistanne osan miehillenne? Meillä sellaista ei nimittäin tapahdu.

Vierailija
18/34 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siinä murhetta kerrakseen..

Vierailija
19/34 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole! mutta sinä olet lapsellinen kun tuollaisesta edes viitsit valittaa.

Vierailija
20/34 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 22:12"]mitä helvettiä minä taas luen, mies söi suklaani ja siitä pitää "avautua" täällä.

aina kun luulet että olet nähnyt kaiken niin aina joku osaa yllättää....

[/quote]Luit senkin sitten vielä väärin. Mies söi ostamansa suklaat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme