Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin yksinäinen, että meinaan ihastua jokaiseen joka puhuu ja hymyilee mulle

Vierailija
18.06.2021 |

Kyseessä voi tosiaan olla ihan kuka tahansa. Iällä, ulkonäöllä tai sukupuolella ei väliä. Ei tarvi olla edes sinkku. Miten musta on näin yksinäinen tullut? Suoraan sanottuna kuka tahansa elävä, minua huomioiva ihminen kelpaisi..

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se teini-ikä on.

Vierailija
2/34 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teini-iästä on jo yli kymmenen vuotta aikaa :(  Nykyään olen suorastaan creepy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee sitä. Osa ihmisistä on alistavia, väkivaltaisia ja kontrolloivia, etsi joku terve, aidosti kiva, tasapainoinen – jonka tunnet hyvin.

Vierailija
4/34 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ja se on tavallaan aika säälittävän tuntuista. Riittää, että työpaikalla itseäni 15 - 20 v vanhempi nainen juttelee mukavia ja ottaa olkapäästä kiinni tai hipaisee selkää. Siinä sitä miettii, että näin hyvältäkö se tuntuu, jos joku koskettaisi ja välittäisi?

Vierailija
5/34 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös. Ihmisiä on ympärillä, mutta silti tuntuu ettei kukaan ymmärrä tai kuuntele aidosti. Ihastumisia on myös, tiedän että ne on pelkkää haihattelua. Haluaisin kuitenkin elää tätä päivää, en missään haavemaailmassa.

Vierailija
6/34 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osata olla yksin on rikkaus. Voi olla yksin mutta ei yksinäinen. Täällä toinen yksinäinen, mutta toisaalta viihdyn yksin.

Vierailija
7/34 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttis? :(

Vierailija
8/34 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi rakas❤️

Vierailija
9/34 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama ja se on tavallaan aika säälittävän tuntuista. Riittää, että työpaikalla itseäni 15 - 20 v vanhempi nainen juttelee mukavia ja ottaa olkapäästä kiinni tai hipaisee selkää. Siinä sitä miettii, että näin hyvältäkö se tuntuu, jos joku koskettaisi ja välittäisi?

Mulla täsmälleen sama tilanne töissä :D  :/

Vierailija
10/34 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osata olla yksin on rikkaus. Voi olla yksin mutta ei yksinäinen. Täällä toinen yksinäinen, mutta toisaalta viihdyn yksin.

Todellakin osaan olla yksin ja myös nautin yksinolosta, mutta ei se sulje pois sitä että kaipaa toisen ihmisen huomiota ja kosketusta.

Vierailija
11/34 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yksin ole kiva olla 😢

Vierailija
12/34 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama, kuvittelen että kaikki on kiinnostuneita minusta.

Vierailija
13/34 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä tee sitä. Osa ihmisistä on alistavia, väkivaltaisia ja kontrolloivia, etsi joku terve, aidosti kiva, tasapainoinen – jonka tunnet hyvin.

Tee mitä? Ne mukavia juttelevat ihmiset on sellaisia kaikille. Itse vaan oman pääni sisällä alan heti kuvittelemaan kaikenlaista :D Yleensä ovat varattuja, onnellisesti naimisissa jne.

Vierailija
14/34 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on teini-iästä reippaasti yli 30 vuotta. Silti vaan olen heikkona jos joku huomioi. Onneksi sitä ei juuri tapahdu, tai jos joku hymyilee ja katsoo niin ei kuitenkaan tee elettäkään enempään. En tiedä miten voisin sanoa ei, vaikken enää mitään järjellä ajateltuna haluaisikaan yrittää kun tiedän että huonosti siinä käy.

Vierailija
15/34 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaako jos hymyilee jommalla kummalla kahdesta perisuomalaisesta tavasta:  suupielet alaspäin mutta ilo silmissä tai suupielet ylöspäin mutta silmät vihassa?

Vierailija
16/34 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin samanlainen päälle kolmekymppiseks. Oon vieläkin perso kaikenlaiselle ystävällisyydelle, vaikka valheellisellekin mutta mihkään suhteeseen ei saa enää kuka tahansa tolvana.

Vierailija
17/34 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisiko kilttis? :(

Vierailija
18/34 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpaisiko kilttis? :(

Kilttikset eivät juttele mukavia eivätkä hymyile, joten ei niitä oikein huomaakaan.

Vierailija
19/34 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama juttu kuin ap:lla.

Vierailija
20/34 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata jokaiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi