Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Personal trainer -opiskelija vastailee kysymyksiin ja etsii harjoitusasiakasta:)

Vierailija
09.06.2014 |

Täällä on paljon laihdutus- ja treeniaiheisia keskusteluja, joten ajattelin avata ketjun jossa voitte kysellä aihepiiristä ja vastaan parhaan taitoni mukaan:)

Etsin myös harjoitusasiakasta tai useampaakin pk-seudulta. Erikoistun ylipainoisiin ja syömisongelmaisiin asiakkaisiin jotka haluavat ja ovat valmiita elämäntapamuutokseen, mutta voit ottaa yhteyttä vaikka et tuohon ryhmään kuuluisikaan. Myös aiemmin liikkumattomat sohvaperunat ovat sydäntäni lähellä ja haluankin murtaa ennakkoluuloja siitä että vain hirveä hikijumppa olisi terveellistä ja että sitä tarvitsee laihtuakseen. Etsin mielelläni kanssasi juuri sinulle elämäntilanteeseesi sopivaa tapaa kohentaa terveyttäsi, mahdollisuuksia on rajattomasti!

Itsestäni sen verran että olen yli kolmekymppinen ja perheellinen nainen joten lapsiperheen arki ja elämänmuutoksen sovittaminen siihen on tuttua:) Voin tehdä treeniohjelmia joita voi toteuttaa kotona ja autan uuden elämän sovittamisessa arkeen.

Kysy mitä haluat ja jos harjoitusasiakkuus kiinnostaa laita meiliä peeteesulle@gmail.com

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
10.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 00:28"]

[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 00:15"]Harvinaisen epäammatillista toimintaa!

[/quote]

Millä tavalla?

[/quote]

Ei varmaan millään tavalla, mutta koska tämä on av niin näitä huutelijoita riittää. Minusta tämä on ihan hyvä paikka etsiä harjoitusasiakasta. Laihdutus ja treenausjutut on täällä yleisimpiä puheenaiheita ja lähes aina vähintään yksi sellainen etusivulla. Mun mielestä personal trainerin työssä ei kuulukaan olla etäinen ja viileä. Etenkin nämä jotka ei toimi kuntosaleilla ym vaan yksityisinä pääsee aika lähelle ihmistä. On hyvä olla helposti lähestyttävä, koska asiakkaat yleensä odottaa että pt välittää oikeasti sen asiakkaan tilanteesta ja moni hakee juuri sitä tsemppiä ja tukea.  

Eräs pt:n asiakas

Vierailija
2/35 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, minä laitan sulle heti postia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 21:03"]Täällä on paljon laihdutus- ja treeniaiheisia keskusteluja, joten ajattelin avata ketjun jossa voitte kysellä aihepiiristä ja vastaan parhaan taitoni mukaan:)

Etsin myös harjoitusasiakasta tai useampaakin pk-seudulta. Erikoistun ylipainoisiin ja syömisongelmaisiin asiakkaisiin jotka haluavat ja ovat valmiita elämäntapamuutokseen, mutta voit ottaa yhteyttä vaikka et tuohon ryhmään kuuluisikaan. Myös aiemmin liikkumattomat sohvaperunat ovat sydäntäni lähellä ja haluankin murtaa ennakkoluuloja siitä että vain hirveä hikijumppa olisi terveellistä ja että sitä tarvitsee laihtuakseen. Etsin mielelläni kanssasi juuri sinulle elämäntilanteeseesi sopivaa tapaa kohentaa terveyttäsi, mahdollisuuksia on rajattomasti!

Itsestäni sen verran että olen yli kolmekymppinen ja perheellinen nainen joten lapsiperheen arki ja elämänmuutoksen sovittaminen siihen on tuttua:) Voin tehdä treeniohjelmia joita voi toteuttaa kotona ja autan uuden elämän sovittamisessa arkeen.

Kysy mitä haluat ja jos harjoitusasiakkuus kiinnostaa laita meiliä peeteesulle@gmail.com

[/quote]

Peeteesulle?

Kuulostat joltain pervolta. Mites ois hiukan asiallisempi sposti?

Vierailija
4/35 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisen ohjelman tekisit erittäin ylipainoiselle, sanotaanko vaikka 160-kiloiselle?

Vierailija
5/35 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä olet muuten ammatiltasi ja millaisia valmiuksia sinulla on työskennellä nimenomaan syömishäiriöiden parissa?

Vierailija
6/35 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin kiinnostaa ohjelma. Bmi n 40. 

Vierailija
7/35 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 21:04"]

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 21:03"]Täällä on paljon laihdutus- ja treeniaiheisia keskusteluja, joten ajattelin avata ketjun jossa voitte kysellä aihepiiristä ja vastaan parhaan taitoni mukaan:)

[/quote]

Peeteesulle?

Kuulostat joltain pervolta. Mites ois hiukan asiallisempi sposti?

[/quote]

Ikävä jos kuulostaa pervolta, ei tullut mieleeni kyllä, kai mulla sitten liian kiltti mielikuvitus:)? Jos nyt joku uskaltaa vastata niin huomaa että ihan asiallinen naisihminen täällä on, ei mikään pervosetä:)

Pt

Vierailija
8/35 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaa. Mitat 178, 86kg. Syömishäiriö löytyy herkkujen suhteen. Pakko saada suklaata/keksiä jne joka päivä. Mitä sinulla olisi tarjolla minulle?

Vierailija
9/35 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 120kg, bmi 30. Nyt olen alkanut syödä terveellisesti. Miten tulisi kuntoilla terveellisen ruokavalion kaverina?

Vierailija
10/35 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiliosoiteko oli sitten ainoa kysymys johon pt osasi vastata...?

Vierailija
11/35 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko maksullista toimintaa?

Vierailija
12/35 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyisitkö spostin välityksellä antamaan ohjeita treenaukseen ja ravintoasioihin?

Vierailija
13/35 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 21:05"]

Millaisen ohjelman tekisit erittäin ylipainoiselle, sanotaanko vaikka 160-kiloiselle?

[/quote]

Ihan pelkän painon perusteella ei voi sanoa ilman tarkempia tietoja. Riippuu henkilön kunnosta, iästä, onko vammoja tai muuta, sairauksia, minkäverran ja kuinka usein hänellä on mahdollisuus liikkua jne. Myös siitä millaista liikuntaa henkilö itse haluaa harrastaa. Hyvin ylipainoiselle henkilölle vesi on turvallinen elementti, muuten lähdetään kävelystä ja lihaskestävyysharjoituksista eli pitkiä sarjoja pienillä painoilla. Riippuu toki siitä minkä verran henkilö on liikkunut aiemmin.

Vierailija
14/35 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 21:22"]

[/quote]

Ihan pelkän painon perusteella ei voi sanoa ilman tarkempia tietoja. Riippuu henkilön kunnosta, iästä, onko vammoja tai muuta, sairauksia, minkäverran ja kuinka usein hänellä on mahdollisuus liikkua jne. Myös siitä millaista liikuntaa henkilö itse haluaa harrastaa. Hyvin ylipainoiselle henkilölle vesi on turvallinen elementti, muuten lähdetään kävelystä ja lihaskestävyysharjoituksista eli pitkiä sarjoja pienillä painoilla. Riippuu toki siitä minkä verran henkilö on liikkunut aiemmin.

[/quote]

t. Pt

Vierailija
15/35 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen normaalipainoinen "laihaläski". 168 cm/58 kg/29 v. Harrastan liikuntaa vähän ja erittäin epäsäännöllisesti. Nyt olen alkanut lenkkeillä (hölkkä). Uskoisin syöväni noin 1700 kcal/vrk.

Jos nyt lisään liikuntaa siten, että kulutus kasvaa nykyisestä noin 350 kcal/vrk ja vähentäisin syömistä 100 - 200 kcal/vrk, millaisia tuloksia voisin saada? Liikunta olisi lähinnä lenkkeilyä ja kotona tehtävää lihaskuntotreeniä. Kuulostaako järkevältä?

Vierailija
16/35 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiljainen pt!

Vierailija
17/35 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 21:06"]

Mikä olet muuten ammatiltasi ja millaisia valmiuksia sinulla on työskennellä nimenomaan syömishäiriöiden parissa?

[/quote]

Kirjoitin tähän jo pitkää vastausta, mutta kännykän akku loppui ja teksti katosi..

Ammattiani en kerro, koska ei varsinaisesti liity tähän. En välttämättä halua että joku tuttu tunnistaa:) Olen alanvaihtaja kuten suurin osa samassa koulutuksessa olevista. 

Varsinaiset syömishäiriöt ovat lääkärin asia, eli jos minulle tulisi asiakas vakavan syömishäiriön kanssa niin ohjaisin hänet ensiksi lääkäriin. Ruokaan liittyvät addiktiot joissa henkilöllä on jonkinlaista omaa kontrollia on eri asia, niissä uskoisin voivani auttaa (esim pahakin sokeririippuvuus). Omalla kontrollilla tarkoitan sitä että henkilö pystyy jossain määrin rajoittamaan ainakin joskus syömistään, esim ahmijat-jojolaihduttajat. Näistä minulla on omakohtaista kokemusta, joten addiktin ajatusmaailma on tuttu. Toki olen opiskellut myös psyykkistä valmennusta.

Pt

Vierailija
18/35 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 21:22"]

[/quote]

[/quote]

Ikävä jos tuotan pettymyksen, mutta sellaista jokaiselle sopivaa ohjelmaa ei vaan ole olemassa. Olisin puoskari jos sellaisia tekisin. Ohjelma kun tehdään asiakkaan arkeen sopivaksi kuntotestien perusteella. Se on koko pt:n työn ydin. 

Pt

Vierailija
19/35 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, olen itse 40 painoindeksin omaava nainen. Käynyt salilla puolivuotta ja kunto kasvanut huimasti. On myös ollut 10 kerran pt mukana. Haluaisin sanoa sinulle, että useimmat ylipainoiset tietävät lähes kaiken painonpudottamisesta. Ongelma on paljolti psyykkinen. tunnesyöminen on usein suurin syy ylipainoon ja ylipainoa pitää ymmärtää juuri tästä käsin. Syömisellä usein paikkaillaan unen, itsetunnon,

vihan hallinan ja yksinäisyyden ongelmia. Yritä huomioida nämä seikat niin asiakkaiden painonhallintakin onnistuu. Tsemppiä ja iloista asennetta! 

Vierailija
20/35 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä opiskelet? Kauanko opinnot kestävät? Missä vaiheessa opintoja olet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi