Miten pukeudut n 35 v nainen?
Kerro tyylistäsi. Samoin miten hoidat kauneuttasi ja terveyttäsi. Kiitos jo etukäteen vastauksista.
Kommentit (14)
Kun näin otsikon, ajattelin, että 35, ei koske mua, mutta sitten tajusin, että koskeehan, kun täytän jo 34. Mä en oikein osaa kuvailla pukeutumistyyliäni. Tykkään aika yksinkertaisista vaatteista. Pillifarkut ja joku selkeä paita. Tykkään kengistä, mutta en korollisista. Kenkien pitää olla laadukkaat ja mukavat. Talvella käytän huivia sisälläkin, koska se lämmittää mukavasti.
Tykkään hyvistä materiaaleista, keinokuituneuleet ja -sifonkipaidat ovat mulle painajainen.
No perus H&M- ja Only-vaatteisiin. Tai onkohan ne sittenkin Vero Modaa eikä Onlya mitä on... No anyway, noita ketjuliikkeitä yleensä.
Pillifarkut, joku aika basic-paita ja varsilenkkarit. Tuollainen on ehkä se mun yleisin asu. Lenkkareiden tilalta saattaa sitten olla kiilakorkkarit tai "normaalit" korkkarit. Tykkään enemmän kiilakoroista.
Terveyttä hoidan jumppaamalla ja venyttelemällä kotona ja silloin tällöin teen pieniä lenkkejä lapsen kanssa eli tosi rauhallisia ja lyhyitä lenkkejä. Syön perusterveellisesti, voisin syödä terveellisemminkin.
Kauneuta hoidan bb-voiteella, kosteusvoiteella ja vedellä. Hiukset laitan suoristusraudalla.
Pillifarkut, joku paita ja villatakki on tavallisin asu, joskus myös ihan perusfarkkuja, tunikoita tai muuta, joissa mukava olla. Se on mulle tosi tärkeää. Hameita en käytä, kesällä mekkoja jonkin verran. Caprit ja värikäs paita näin kesäaikaan. Kengät pitää olla sellaiset, joita ei tunne jalassa :) ei siis korkkareita kuin juhlissa, niissä voi hieman kärsiäkkin.
Meikkaan, puhdistan ja käytän aika perusjuttuja marketeista. Kuivalle iholle joudun rasvaamaan paljon..
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 20:59"]
Kun näin otsikon, ajattelin, että 35, ei koske mua, mutta sitten tajusin, että koskeehan, kun täytän jo 34.
[/quote]
Sama. :)) Tosin mä olen jo täyttänyt sen 34v. Vitsit, kun sitä on jo vanhakäpy...
5.
Yhä enemmän olen alkanut käydä teinini kaapilla.
Töissä pukeudun aika konservatiivisesti, kynähame, paitapusero, helmet kaulassa. Vapaa-ajalla pillifarkut ja joku "tavallinen" yläosa, (hm, veromoda, cubus). Kesällä lyhyet shortsit tai lyhyt hame ja joku toppi. Tai joku trikoomekko henkasta. Jalassa useimmiten korkkarit ja talvella korkeakorkoiset saapikkaat.
Liikun paljon, syön oikein. Olen hoikka.
Naamaan läträän yhden hyväksi havaitun sarjan tuotteita ja meikkaan joka päivä.
Pukeudun perusfarkkuihin, trikoopaitaan ja kylmällä säällä neuletakkiin. Jalassa tennarit. Hoidan ulkonäköäni tällä hetkellä laihduttamalla. Välttelen turhia kemikaaleja, en värjää hiuksia ja meikkaan vain harvoin. Joku muu sanoisi siis etten huolehdi ulkonälstäni mitenkään.
Hyvin sekalaisesti mutta kuitenkin omaksi tyyliksi tunnistettavasti, usein lyhyehköön hameeseen ja paksuihin sukkiksiin jotka voivat olla mustat tai räväkän väriset, mekkoihin ja pillifarkkuihin. En osaa oikein käyttää housuja, jos käytän niiden pitää olla todella kapeat, ei siis verkkareitakaan vapaa-aikaan vaan leggarit tai trikoot riippuen siitä mitä teen. Kenkinä menee ballerinat, korkkarit tai tennarit, riippuu siitä paljonko joutuu kävelemään.
Meikeissä tykkään väreistä, kynnet on aina lakattu jollain kirkkaalla värillä eikä lakka saa repsottaa. Kirkkaita huulipunia käytän myös, välillä kiiltoa ja korostan enemmän silmiä, mutta nude ei ole minun juttu edes arkena vaikka muilla monesti hyvältä näyttääkin.
Tyylini on ollut aika samanlainen viimeiset kymmenen vuotta eikä tule varmaan ihan heti muuttumaan.
Hyvin sekalaisesti mutta kuitenkin omaksi tyyliksi tunnistettavasti, usein lyhyehköön hameeseen ja paksuihin sukkiksiin jotka voivat olla mustat tai räväkän väriset, mekkoihin ja pillifarkkuihin. En osaa oikein käyttää housuja, jos käytän niiden pitää olla todella kapeat, ei siis verkkareitakaan vapaa-aikaan vaan leggarit tai trikoot riippuen siitä mitä teen. Kenkinä menee ballerinat, korkkarit tai tennarit, riippuu siitä paljonko joutuu kävelemään.
Meikeissä tykkään väreistä, kynnet on aina lakattu jollain kirkkaalla värillä eikä lakka saa repsottaa. Kirkkaita huulipunia käytän myös, välillä kiiltoa ja korostan enemmän silmiä, mutta nude ei ole minun juttu edes arkena vaikka muilla monesti hyvältä näyttääkin.
Tyylini on ollut aika samanlainen viimeiset kymmenen vuotta eikä tule varmaan ihan heti muuttumaan.
Pukeudun melkein aina farkkuihin,tennareihin ja t-paitaan.Talvella pitkähihainen,kesällä lyhythihainen t-paita.Päällä kesällä huppari tarv.Keväällä/syksyllä saatan pitää myös trenssiä ja nilkkureita.Töissä minulla on vaatetus talon puolesta.Ihosta pidän huolta rasvaamalla sitä vähintään illalla.Meikata en juuri osaa.Hiukset ovat pitkät,pidän auki tai ponnarilla,leikkautan kerran vuodessa,en värjää.Olen 34v ja hoikahko.
Käytän paljon nättejä mekkoja ja hameita. Olen vartaloltani tiimalasi, joten pillifarkut ja isot tunikat eivät imartele minua, mutta käytän kyllä niitäkin. Jalassa useimmiten näin kesällä ballerinat tai jeesussandaalit, sateella värikkäät kumpparit. Tyylini taitaa olla jossakin hipin ja ranskattaren välimaastossa. Pitkä tukka yleensä ponnarilla tai nutturalla. En juuri meikkaa tai värjää hiuksia. Tällä hetkellä lapset niin pieniä, etten jaksa urheilla. Hoikka olen ollut aina.
Ikää 37.
Töissä kotelomekkoihin, kynähameisiin, hyvin leikattuihin paitoihin ja korkkareihin. Vapaa-ajalla rennompiin mekkoihin, talvella myös farkkuihin. Käytän nahka- ja farkkutakkeja, talvitakkina on Max Maran beigenvärinen pitkä villakangastakki. Pidän saappaista ja espanjalaisten valmistajien kengistä.
Käytän ihonhoitotuotteita markettituotteista selektiivisiin sen mukaan mikä iholle parhaiten sopii. Meikkaan joka päivä kevyesti. Kynnet hoidatan parin viikon välein (en asu Suomessa, siellä lakkaisin ne itse). Kampaajalla käyn 2kk välein. Kosmetologilla tulee käytyä harvemmin, tuntuu ettei iho siitä sen paremmaksi muutu.
Käyn salilla 3-4 kertaa viikossa. Yritän syödä terveellisesti, mutta aika usein myös herkuttelen.
Nuorekkaasti, raikkaasti, en kuitenkaan teinien vaatteisiin itseäni änge. Ehkä enemmän laadukkaita ajattomia vaatteita. Siistit farkut ja kiva paita arkiasuna. Kesällä esim. pikeemekko tms. Laatuun ja yhdistelymahdollisuuksiin olen valmis panostamaan.
Kauneutta hoidan hyvillä puhdistusaineilla sekä kosteusvoiteilla. Terveyttä säännöllinen lenkkeily ja ulkona oleskelu lasten kanssa. Ruokavalio perusruokaa, ei iltamättöjä, herkkupäivä kerta/viikko