Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Törkeimmät/huonoimmat lääkärikokemukset

Vierailija
09.06.2014 |

Menin terveyskeskukseen migreenin pahenemisen vuoksi, se alkoi olla jo työntekoa häiritsevää eikö nykyiset lääkkeet auttaneet enään. Ihmettelin lääkärin homssuista olemusta, paidassa oli ruuan tähteitä ja kahviläikkiä ja ukko näytti et ois ollut krapulassa :D no tää sitte kyseli kaikkee perusjuttuja asenteella ettei sitä oikeesti kiinnosta paskaakaa ja vähätteli kaikkee mitä kerroin. Meillä on suvussa kasvaimia pään alueella ja mainitsin siitä, koska ajattelin että se ois hyvä kertoa tässä tapauksessa. Lääkäri remahti kauheeseen nauruun ja katto mua ku hullua. Sano että ei varmaan voi olla mikään kasvain ja naureskeli pitkää itekseen naputellen tietokoneella jotain. Mutisi viel iteksee jotai kasvaimista hekotellen ja länttäs jonku reseptin käteen, joka oli samanlainen lääke mikä mulla oli ollutkin ja sano hyvää päivänjatkoa ja jatko tietokoneella naputtelua.

Lähin hölmistyneenä ovesta ulos ja jäi kyllä tosi huono mieli tollasesta käytöksestä, varsinkin kun mun läheinen oli vähän aikaa sitten kuollut aivokasvaimeen niin ei paljoa naurattanut.

Kertokaas huonoja kokemuksia lääkärikäynneistänne.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna palautetta, niin kannattaa tehdä. Mä annoin omaan terveyskeskukseen palautetta, kun ajanvaraus- ja neuvontapuhelimeen vastannut hoitsu yritti lannistaa mua, kun olin varaamassa vatsatautiselle vauvalle aikaa, ja palautteeni muutti ajanvarauksen toimintaa huomattavasti. (Tuo ei siis ollut ensimmäinen nihkeily, mutta meni jo niin pitkälle, että päätin toimia.)

Vierailija
2/3 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

valivali.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivokasvaimia on aika vaikea aistia kipuna.