Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies tyydyttää itseään paljon...

Vierailija
28.05.2014 |

Mitäpä olette tästä mieltä... Mieheni runkkailee päivittäin noin 2-3 kertaa. Minusta tuo on turhan paljon, menee ehkä jo addiktion puolelle. Kuinka usein teillä miehet runkkaa?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät määrän? Voihan se runkata enemmänkin, kertoo vain noista kerroista :D Vai oletko aina katsomassa?

Vierailija
2/12 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä sika

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäänyt ilmeisesti tavaksi, onhan tuo nyt aika paljon aikuiselle, parisuhteessa olevalle miehelle. Miehesi siis itse tuon kertoi? Juttelitteko miksi hän tuota tekee? Onko stressiä, tms. muussa elämässä meneillään? Tuskin ainutlaatuinene keissi, mutta kyllä tuo ei ihan normaalilta kuulosta. 

Vierailija
4/12 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen pitäis antaa sulle eikä runkkailla yksin!

Vierailija
5/12 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia... Kyllä normaalille, tavalliselle miehelle kerta päivässä riittää.

Vierailija
6/12 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä menee suhteessa nyt huonosti niin mulla ei tee mieli seksiä... Tuntuu että mies jotenkin ylikorostaa sitä että hän ei saa niin tumputtelee sitten "tahallaan" noin paljon. On toki myös työttömänä ja muutenkin ahdistunut elämäänsä, ei siis ole muuta tekemistä. Silti tuntuu oudolta että mies vaan pelaa päivät pitkät koneella ja runkkaa kolmesti päivässä. Kai sitä aikaansa vois järkevämminkin käyttää!

AP

Vierailija
7/12 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä kuulu sulle mitenkään runkkaako mies. Etenkin jos et itse edes halua seksiä miehen kanssa. Olen nainen enkä luovu runkkaamisesta, vaikka saan ihan tarpeeksi seksiä. Ne ovat minun omia hetkiäni, jotka eivät kuulu muille. En kyllä tajua, miten edes tiedät noin tarkkaan miehen runkkaamisista.

Vierailija
8/12 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysää nutturaa, 8. Hiekat pois pinpistä.

Vierailija
9/12 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossako näin usein runkutellaan?

Vierailija
10/12 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, dildo kuuluvasti suriseen neljä kertaa päivässä.

Vierailija
11/12 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 19:30"]Löysää nutturaa, 8. Hiekat pois pinpistä.

[/quote]

mitähän sä sekoilet? Nutturani ei ole tiukalla eikä pimpissä hiekkaa. Minulla on aktiivinen ja monipuolinen seksielämä johon kuuluu myös itsetyydytys. Ja se on ihan oma yksityisasiani eikä mitenkään pois mieheltäni.

Vierailija
12/12 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna ukon virpoa ei se siinä kulu.