Mies tyydyttää itseään paljon...
Mitäpä olette tästä mieltä... Mieheni runkkailee päivittäin noin 2-3 kertaa. Minusta tuo on turhan paljon, menee ehkä jo addiktion puolelle. Kuinka usein teillä miehet runkkaa?
Kommentit (12)
Jäänyt ilmeisesti tavaksi, onhan tuo nyt aika paljon aikuiselle, parisuhteessa olevalle miehelle. Miehesi siis itse tuon kertoi? Juttelitteko miksi hän tuota tekee? Onko stressiä, tms. muussa elämässä meneillään? Tuskin ainutlaatuinene keissi, mutta kyllä tuo ei ihan normaalilta kuulosta.
Sen pitäis antaa sulle eikä runkkailla yksin!
Ei ole normaalia... Kyllä normaalille, tavalliselle miehelle kerta päivässä riittää.
Meillä menee suhteessa nyt huonosti niin mulla ei tee mieli seksiä... Tuntuu että mies jotenkin ylikorostaa sitä että hän ei saa niin tumputtelee sitten "tahallaan" noin paljon. On toki myös työttömänä ja muutenkin ahdistunut elämäänsä, ei siis ole muuta tekemistä. Silti tuntuu oudolta että mies vaan pelaa päivät pitkät koneella ja runkkaa kolmesti päivässä. Kai sitä aikaansa vois järkevämminkin käyttää!
AP
Ei kyllä kuulu sulle mitenkään runkkaako mies. Etenkin jos et itse edes halua seksiä miehen kanssa. Olen nainen enkä luovu runkkaamisesta, vaikka saan ihan tarpeeksi seksiä. Ne ovat minun omia hetkiäni, jotka eivät kuulu muille. En kyllä tajua, miten edes tiedät noin tarkkaan miehen runkkaamisista.
Löysää nutturaa, 8. Hiekat pois pinpistä.
Porvoossako näin usein runkutellaan?
Ap, dildo kuuluvasti suriseen neljä kertaa päivässä.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2014 klo 19:30"]Löysää nutturaa, 8. Hiekat pois pinpistä.
[/quote]
mitähän sä sekoilet? Nutturani ei ole tiukalla eikä pimpissä hiekkaa. Minulla on aktiivinen ja monipuolinen seksielämä johon kuuluu myös itsetyydytys. Ja se on ihan oma yksityisasiani eikä mitenkään pois mieheltäni.
Anna ukon virpoa ei se siinä kulu.
Mistä tiedät määrän? Voihan se runkata enemmänkin, kertoo vain noista kerroista :D Vai oletko aina katsomassa?