Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinäiset

Yksin eläjä
18.06.2021 |

Miten te yksinäiset ihmiset saatte tyydytettyä sosiaaliset tarpeenne. Itselläni välillä todella vaikeaa, kun haluaisi kanssakäymistä ihmisen kanssa. Läheiseni on työelämässä tai heillä on kavereita ympärillään. Onko luoja luonut minut vain yksin olemaan ja elämään?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saakaan. On minulla työ ja pari ystävää, mutta ei se riitä. En tiedä mistä suhteita saisi. Ahdistaa yksinäisyys.

Joku aika sitten uskalsin laittaa ilmoituksen kaverihakuun. Tulikin vastaus, johon sitten vastasin takaisin. Tuosta päiviä aikaa eikä sitten tullut enää uutta yhteydenottoa. Harmi.

Vierailija
2/7 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän ei ole tarkoitus olla hauskaa. Kestä se.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä. Ja huomaa äkkiä myös miksi onkin niin hyvä olla yksin.

Vierailija
4/7 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaa on varsinkin perjantaisin. Mutta ei voi kuin kestää. Siksi juon. Lapset eivät asu kotona enää

Vierailija
5/7 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun yksin, mutta en ole yksinäinen. Mulle riittää hyvin vanhempani, siskoni, työkaverit ja muutama kaveri. Niin ja kissa ja koira. Jos kaipaan muuta seuraa, voin mennä vaikka lähibaariin. Siellä on lähes aina  joku puolituttu, naapuri tai  toinen koiranomistaja. Olen ulospäin suuntautunut, mutta silti introvertti, joten sosiaalinen kiintiöni täyttyy aika nopeasti. 

Vierailija
6/7 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikeaa on varsinkin perjantaisin. Mutta ei voi kuin kestää. Siksi juon. Lapset eivät asu kotona enää

Miksi alapeukku? Tuntuu aika kurjalta kun ei kukaan ota koskaan yhteyttä

Vierailija
7/7 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, niin siinä yleensa käy. Yksinäiset ihmiset yleensä pelkää, että jokin meneekin mönkään- Haluaisi yrittää luoda ihmissuhteita, mutta pelko voittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi