Välit exiin millaset?
Itellä ei mitään yhteyksiä enää. Ne on mennyttä elämää. Opit on opittu. Sitä oppii vanhemmiten lopulta pitää puoliaan ja rajat toisten käytökselle oli sit ihminen joku expuoliso tai muu suhde.
Elämä jatkuu. Hyvä välit on vähintää 100 km 😝
Kommentit (14)
Aikuisten lasten luona & joissain juhlissa välillä nähdään. Välit on kuten muihinkin ihmisiin, kohteliaat ja asialliset.
Hyvät on välit. Montakohan kilometriä on Helsinki-Fuengirola.
Ihan vaan satunnaista sexii kaikkien kaa , kui ?? Ei ne nyxät ainaskaan miesten mukaan oo pahastunnu .
Aika hyvät oikeastaan. Laitellaan synttäritoivotuksia ja muutenkin viestitellään.
Yhteinen lapsi on jo aikuinen.
Kun eroon pääsi, niin ei ole oltu missään väleissä.
Mulla on kahteen eksään hyvät välit. Ensimmäisen kanssa on jo aikuisia lapsia. Kumpikin soittelee ja kertovat paljon asioistaan. Mulle se ei ole mikään ongelma mutta jotkut ihmettelee sitä.
M.54
Asialliset, tosin ei meillä toisillemme edes ole asiaa. Lapsi on jo aikuinen, joten senkään takia ei tarvitse olla tekemisissä, kun ei enää/vielä ole mitään juhliakaan, minkä tiimoilta pitäisi. Erokin tuli, kun lapsi oli jo lukiossa, joten hän hoiti itsenäisesti yhteydet isäänsä (halusi jäädä luokseni asumaan, eikä alkaa vuoroviikkolaiseks).
Lasten toisen vanhemman kanssa on hyvät ja asialliset välit. Muihin ei ole välejä, en tiedä heistä mitään, ja se on ihan hyvä niin. En ole koskaan varsinaisesti vihoissa eronnut mutta ei ole kiinnostusta pitää yhteyksiä.
Ei mulla olis niille enää mitään sanottavaa. Oon mennyt elämässäni eteenpäin ja mulla on perhe.
Asialliset välit, siis tyyliin moikataan jos tavataan ja voin kuulumiset vaihtaa kohteliaisuudesta. Ei ole lapsia kenenkään kanssa, eikä sinänsä kiinnosta exät ja heidän nykyiset elämänsä, enkä halua kenenkään kanssa kaveerata. Olen ollut heistä aikoinaan romanttisessa mielessä kiinnostunut ja siihen on syynsä miksi parisuhteet ovat päättyneet.
Ex 1 - joskus facessa jutellaan, lähinnä synttärionnittelut
Ex 2 - monta kertaa koitti palata yhteen, mutta lopulta lopetti viestittelyn kun en vastannut
Ex 3 - joskus laittelee sähköpostia, mutta hänellä on mielenterveysongelmia, joten oman mielenrauhan takia en vastaile
Ex 4 - ei olla tekemisissä, tervehtisin jos kadulla tulisi vastaan, siinä se.
Ei niin mitään yhteyksiä.