Pelkäätkö miehesi suuttumista?
Mitä miehesi suuttuneena tekee ja mistä asioista suuttuu?
Kommentit (25)
En, koska ei se suuttuessaan raivoa eikä menetä itsehillintäänsä. Saattaa kyllä korottaa äänensä. Yleensä kun hermostuu, tilanne on sellainen että meidän teini on jo pitemmän aikaa vinkunut, mankunut jotakin, eikä ole uskonut kun isänsä on kieltänyt jonkun asian.
Antaa sen kiukutella vaikka miten kauan ja sitten vasta kiukustuu itsekin, kun on mitta täynnä.
Mulle lapsi ei kyllä pidäkään tollaista, koska myös selitän ja perustelen sellaiset asiat heti, mitkä on pakko kieltää. Muttei mulle kyllä mangutakaan.
Olen sanonutkin miehelle, että opettelisi olemaan johdonmukaisempi.
Eg yiedä, onko pelkääminen oikea sana, mutta vältän kyllä suututtamasta jos se suinkin on mahdolliSta. Ei perheen sisällä kuulu suututtaa toista, vaan päinvastoin tukea samalla puolella pahaa maailmaav astaan.
No en mä sitä pelkää mutta toki ärsyttää jos se on vihainen jostakin.
Pelkään, ja taustalla myös vaikean isäsuhteen varjot, minun on vaikea kestää suuttimista ja sehän vain lietsoo miestä. Haukkuu minua, puhuu rumasti, imitoi/pilkkaa minua, ärjyy ja osoittaa eleillään kuinka kuvotan häntä, ja joskus tarttuu kiinni, ottaa vaikka tukasta ja ohjaa fyysisesti minua tekemään jotain koska olen niin typerä etten tajua, joskus puristaa tai ravistaa minua. kerran otti kaulan ympäriltä kiinni muttei mitään sen pahempaa. Hyväksyn kaiken koska olen itsetuhoinen ja perheeni on kohdellut minua paljon huonommin. Plus olen niin nuori etten ymmärrä parastani.