50-vuotislahja, paljonko olisit valmis maksamaan?
Hyvän ystävän 50-vuotislahja, maksajia on monta. Minkä verran sinä olisit valmis laittamaan rahaa kiinni kimppalahjaan? Entä pitääkö mielestäsi kaikkien maksajien olla mukana samalla summalla?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
20-30 euroa on sopiva jos hyvä ystävä ja kaikilta sama summa.
Ja se summa on kaikilta sama. Ei niin että sinkku Lissu maksaa yksin 20 €, kuten myös Pertti ja Marketta yhdessä 20 €.
Meillä ollut ruokakunta kohtainen.
Ilmeisesti myös juhlissa jaatte puolisosi kanssa ruokakuntakohtaisesti tarjoilut keskenänne eli yhteisestä kupista ja lautaselta puolet sinulle ja puolet puolisollesi.
Heei, miksi minä en saanut mitään 50-vuotislahjaksi?? Vaikka on vaimo, lapset ja laaja suku??
Epäreilua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja se summa on kaikilta sama. Ei niin että sinkku Lissu maksaa yksin 20 €, kuten myös Pertti ja Marketta yhdessä 20 €.
Teillä on ollut väärin.
Myös yhdys sana virhe.
Vituttaako vituttaako. Kuuntelen
Vitonen hei! Kyllä mäkin oisin loukkaantunu.
Meillä appivanhemmat kohtelee aina tasapuolisesti.
Tuo on ilkeetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teillä on ollut väärin.
Myös yhdys sana virhe.Vituttaako vituttaako. Kuuntelen
Ainahan tuollainen moukkamaisuus ottaa päähän. En kuuntele tämän jälkeen. 😚
Itse opein rahasta ja lahjarahasta joksuks 19-20vuotta siiten. Olin säästnyt todelle tärkeälle henkilölle ja hänen puolisolle,pienistä tuloistani joululahja rahan 300mk. markan aika tuoloin oli eikö,vai euro jo? Mutta joka tapauksessa oli 300. Kun annoin sen opiskelijoille, sain joulun jälkeen sanoman. Puolisoni vähäteli rahaasi,annoit vain 300.Hänen vanhemat antoivat jouluksi 500mk. Heitä oli 2kpl. Vakavarasia minä yksin. Seuraava joulu saivat lämitä kättä ja joulun toivotus. Jokaisen pitäisi omien varjojen mukaan antaa lahja oli se joulu tai syntymäpäivä keräys lahja rahat .Mutta omien varjojen mukaan,jos pitää osalistua? Pitääkö osalistua,jos ei mahdolisuus?Opein myös en anna lahjarahaa keräyksiin,joihin minua ei kutsuta. 1 vuosi keräsin henkilölle rahaa,henkilön läheisiltä 5mk kukausi ,vihkon kanssa .meitä oli 5 klp.aika 30 vuotta sitten. Luovutin vihon ja rahan henkilön puolisolle.Henkilö sai kalevala sormuksen kaupunki sormus kultaa,puoliso laittoi loput.Vuosi päivänsä kuniaksi. Henkilö antoi luvan kerätä ja kielsi kerämästä ,märätyiltä läheiseltä.He kävivät Pohemia juhlalounaalla.Minä työn jonka tein ei kutsuttu paikalle. Saltiin asia,mutta aina joku kertoo jälkeen päin.. Oppi ja ikä kaikki. Joten en toiste kimppa lahja raha kerää. Enkä osalistu lahja keräys.
20-50 €.