Vantaalainen Sonya, 17, kuvasi videolle, kun aikuiset miehet ahdistelivat häntä kadulla – tämä karu video lähti leviämään somessa
Kommentit (2296)
Naamat vaan julkisesti näkyviin tällaisilta alaikäisten ahdistelijoilta.
Nykyään nuorilla on kännykät, käyttäkää niitä!
Samoin kaikki eitoivotut peniskuvat, esille vaan ja lähettäjän nimen kera.
Ei toki asiallista, mutta kännissähän tuo äijä kuului olevan.
Sopivasti kuvattu pelkkää metsää, mainittiin että kamera kaivettiin jo etukäteen ja keskustelu eteni kuin käsikirjoitettu vuoropuhelu.
Juttu haiskahtaa, sanokaa mun sanoneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa suojaikäraja on 16v, joten pulinat pois.
Jos ahdistelija oli julkkis tai vaikka uhrin opettaja?
Silloin ikäraja on 18.
Ukko38 kirjoitti:
Sopivasti kuvattu pelkkää metsää, mainittiin että kamera kaivettiin jo etukäteen ja keskustelu eteni kuin käsikirjoitettu vuoropuhelu.
Video mies löydetty. ⬆️
Vierailija kirjoitti:
Ukko38 kirjoitti:
Video mies löydetty. ⬆️
No kyllähän se harmittaa ku minin tähtihetkeni, 15mins of fame tällä tavalla tehtiin tyhjäksi.
Kuulostaa tutulta. Tollaista se oli. Erityisesti huom muuten toi ”onko sulla lapsia” kysymyksen vastaus, ”tohon me ei lähdetä”. Kertoo paljon ko tyyppien luonteesta…Heti jos joku kysyy kysymyksen, jossa joutuisi ottamaan jostain asiastavastuuta tai katsomaan peiliin, niin ”tuohon leikkiin en lähde!!”
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa suojaikäraja on 16v, joten pulinat pois.
Ensimmäinen ahdistelija ilmoittautui.
Vierailija kirjoitti:
Känni EI ole lieventävä asianhaara, päinvastoin.
Ei tuo mieskään kovin vanhalta kuulostanut.
Vierailija kirjoitti:
Kännissä hyvinkin. Olis juomatta.
Vierailija kirjoitti:
Tällaisia ääliöitä on aina ollut, mikä vttu niihin tehoaa? Pesäpallomaila haaroihin?
Huutelevat myös miehille, aikuisille, jotenkin erilaiselta näyttäville ja osa kykenee huutelemaan itselleenkin. Erityisesti humalaisia huutelijoita piisaa. Ainoa ratkaisu on poistua paikalta, harvemmin häiriköt lähtee seuraamaan. Tekona niin vähäpitoinen, ettei poliisille maksa vaivaa soitella.
Oksettaa ja surettaa. Samanlaista paskaa jouduin itsekin kuuntelemaan 15 vuotta sitten teininä. Olen, ja olin jo silloin pitkä ja hoikka eli mallin mitoissa siis ja näpsäkän näköinen, niin jouduin kuulemaan tosi ällöttäviä juttuja AIKUISILTA miehiltä. Se ei todellakaan ole ok! Vaikka tyttö näyttäisi ikäistään vanhemmalta niin pidä mölyt mahassasi ja ole korrekti. Tämänkin videon miehet jatkoivat, vaikka tajusivat tyttöjen olevan alaikäisiä. Hyi yök.
Vierailija kirjoitti:
Nyt miehet käytöskouluun!
Oliko siinä videolla jokainen maapallon mies? Myös sinun isäsi, poikasi ja veljesi?
On parempiakin tapoja ilmaista että joku on viehättävä esim viheltäminen tai autolla tööttääminen.
Vierailija kirjoitti:
Nyt miehet käytöskouluun!
Onks pakko, jos ei oo ikinä edes puhunu naisille?
Pöyristyviltä ihmisiltä olisi kiva kuulla ratkaisuehdotuksia. Miten teistä pitäisi katuhuuteluun ja häiritseviin puhumisiin puuttua? Mikä olisi sopiva rangaistus, mikä olisi suhteessa muista tekemisistä saataviin rangaistuksiin?
Miksi kuvasi raiteita eikä häiritseviä miehiä?