Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ampiaispesän hävittäminen

Vierailija
09.06.2014 |

Ampiaiset on aloittaneet pesän rakentelun kaasugrilliin! Sinne alaosaan, missä menee kaasuputket. Miten hemmetissä ne saa tapettua sieltä? Ei oo vissiin viisasta mitään myrkkyjäkään tunkea sinne kun seuraavaks räjähtää koko grilli kun rupeaa grillaamaan.. Apuja!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaasugrilli on wt. Laita mitä tahansa.

Vierailija
2/8 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli odottamassa iso ampiaispesä parvekkeella kun palattiin vuosi sitten maalta kaupunkiin. Ihan sovinnolla soitettiin tuholaistorjuja. Hoiti homman ammattimaisesti ja tehokkaasti, ei maksanut paljoa suhteessa työn vaativuuteen. Suosittelen teille samaa, ammattilainen on ammattilainen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään alkaisi itse sorkkimaan tollaisesta paikasta. Suosittelen myös tuholaistorjujaa. Miksi sitä muuten kutsutaan tuholaisTORJUJAKSI? Kun sehän kutsutaan paikalle siinä vaiheessa, kun tuholaisia on jo siinä määrin, että niitä pitää jo tuhota? Oikea nimitys olisi tuholaistuhoaja.

Vierailija
4/8 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun paritalossa vuokralla ja epäilen katon rakennuksissa olevan ampiaispesän,olen todella allerginen (joudun kantamaan epipeniä koko ajan)onko vuokranantajan maksettava tuholaistorjuja?ovia ei voi pitää auki etteivät tule sisään!joka kerta kun olen tupakalla tulee todella iso amppari kiusaamaan..

Vierailija
5/8 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kait se on ammattilainen kutsuttava. Kiitos teille. Ap

Vierailija
6/8 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 17:03"]

Asun paritalossa vuokralla ja epäilen katon rakennuksissa olevan ampiaispesän,olen todella allerginen (joudun kantamaan epipeniä koko ajan)onko vuokranantajan maksettava tuholaistorjuja?ovia ei voi pitää auki etteivät tule sisään!joka kerta kun olen tupakalla tulee todella iso amppari kiusaamaan..

[/quote]

Mun mielestä rakenteissa olevat ongelmat ja viat kuuluvat taloyhtiölle. En kyllä tiedä koskeeko se tällaisiakin, jotka ei kai ihan suoranaisesti tuhoa taloa tai heikennä talon arvoa. Ota yhteyttä isännöitsijään ja kysy häneltä.

Vierailija
7/8 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kaikki ei toivottuihin paikkoihin ilmaantuneet ampiaispesät vain irrottanut kepillä ja poistunut nopeasti paikalta. Hetken ampiaiset siinä pörräävät ja lähtevät sitten etsimään uutta pesäpaikkaa. Tämän jälkeen on turvallista siivota jäljet rauhassa.

Vierailija
8/8 |
09.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjanvarrella pesä irti ja karkuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan