Mitä olet tehnyt tänään? :)
Itse heräsin myöhään, tein voileipiä ja lähdin kauppaan. Sitten höpöteltiin kissojen kanssa ja katsoin uutta sarjaa yleareenasta. Nyt vaan palstailen ja juon pari olutta. Sen jälkeen haen pyörän kaverilta takaisin ja lähden pyöräilemään.
Mitäs muut on tehnyt tai aikoo tehdä ? :)
Kommentit (21)
Kävin aamusta lenkillä ja ajattelin mennä istuttamaan pihalle kukkia, mutta tuollahan on aivan liian kuuma :(
Aamulla kello 7 siivosin keittiön puuhellan kesäkuntoon, imuroin sisältä hellan ja öljysin rautaosat. Sitten siivosin varaston ja vein pari säkillistä roskaa jätepaikalle ja ämpärillisen biojätettä kompostiin. Kastelin kasvimaan ja kello 8.30 söin palan ruisleipää ja juustoa ja hörppäsin espresson päälle. Vartin verran juttelin ja silittelin kissoja, niitä on kolme. Pesukone päälle ja pyyhin olo- ja ruokahuoneesta pölyt ja imuroin samantien. Kohta on lounas, uusia perunoita ja silliä punasipulirenkaiden kanssa sekä iso kulho vihreää salaattia. Iltapäivällä työpajassa restauroin wanhaa lipastoa.
Muokannut hehtaarin perunapeltoa ja valmistellut istutusta.
Saikutan polvea ja suunnittelen könkkäystä lähikauppaan.
Söin hitaan aamupalan palstaa selaten. petasin sängyn, järjestelin tiskipöydän ja selasin palstaa siinä välissä. Tein pullataikinan, palstailin, ihmettelin välillä sen hidasta nousenista, palstailin, leivoin korvapuustit ja paistoin ne. Nyt syön pullaa, hyviä tuli, ja palstailen. Nyt on aikaa lojua palstalla tunnin verran ennen kuin rupean tekemään ruokaa.
Pistin aamulla kisun yöllä pissimän maton pesukoneeseen ja läksin ajamaan etupihan nurmikon. Otin muutaman valokuvan kukkivista omenapuista ja sireeneistä. Keräsin mulle outoja sinisiä kukkia keittiöön maljakkoon. Tein kaalilaatikon pitkän kaavan mukaan ja söin. Seuraavaksi ajattelin mennä päikkäreille.
Nukuin myöhään ja sitten olen lähinnä löhöillyt ensin sohvalla ja nyt sängyssä. Kissa on nukkunut sylissäni. Pesin koneellisen pyykkiä ja ripustin ne. Ajattelin käväistä puutarhakaupalla ostamassa pelargonioita.
Loma alkaa viikon päästä, mutta tänään on vapaapäivä.
Join rauhalliset aamukahvit katsellessani tube videoita, sitten tallustelin kauppaan. Ensimmäinen lomapäivä. Siivotakin voisi, mutta taidan vaan pelailla, koska voin.
Olen elämäntapatyötön, joten kävin aamulla lenkillä, imuroin, kävin suihkussa, pelasin shakkia ja shogia, opiskelin japania ja nyt kirjoja netistä. M27
Oletteko kaikki lomalla? Nythän on maanantai
maanäytteitä tostaja käyn vielä keräilemässä. Oli eilenilta puoliseitsämästä yöpuolineljään aikammoista juoksua kun hipsin ympäri vainioitani näytteitä keräilemässä. Välillä siirtyilin paikasta toiseen autoin. Mutta yöllä jaksaa juosta ja kun on vuoden suunnitellu että pitäs ja pitäs jo ottaa ne niin se vimma ja hdistusoli varastoitunu kehooni ja purkautui juoksuenergiaksi
Tehnyt töitä aamuseiskasta alkaen, nyt kahvitauko.
Kävin salilla ja kirjastossa. Söin voileipäkakkua jota oli jäänyt juhlista. Join kahvit ulkona. Otin päikkärit.
Miten teillä kaikilla on kissoja :)
Vierailija kirjoitti:
Olin viikonlopun töis 👻 🐙😎
Vierailija kirjoitti:
Työttömällä on aina lomapäivä. Se just työttömyydessä on parasta! M27
Vierailija kirjoitti:
Hölmö, etkö ole vielä irtisanoutunut itse? Nyt rohkeasti vaan irtisanoutumaan ja soitto kelaan. Ei Suomessa enään kannata töitä tehdä :)
Heräsin 05. Klo 8 eteenpäin olen rymynnyt pihalla, siivonnut rikkaruohoja, kaivanut kuolleita ruusuja maasta, kastellut kasvihuonetta jne. Kävin kaupassa ja tankkaamassa auton. Tein lounasta, leivoin focacciaa. Otin hetken aurinkoa. Nyt voisi lähteä lenkille ennenkuin alan tekemään iltaruokaa.
Eläkkeellä olen.
Herännyt, juonut kahvit, laittanut ruoan uuniin ja tehnyt töitä.