Miesystävä lupautui katsomaan lapsia. Kun tulin kotiin, niin
löysin heidät rappukäytävästä, olivat olleet siellä toista tuntia. Lapsi oli sanonut, että on avain mukana, kun lähtivät kauppaan, mutta ei ollutkaan. Rouskuttivat siellä sipsejä :D
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Siis en nyt ymmärrä. Jos oli jäänyt avain kotiin, kai osaavat ovikelloa soittaa? Eli mieskö oli jätetty vastuuseen lapsista mutta ei edes ollut kotona tai ainakaan kuulemassa puhelinta/ovikelloa?
Osaat kirjoittaa, mutta et lukea?
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä mies suhtautui pieneen vastoinkäymiseen ihanan rennosti. Herkut esiin ja odottelemaan avaimen kotiutumista. Kellään ei ollut mitään hätää, joten mitäs sitä perään soittelemaan. ❤️
Olen samaa mieltä :) Kiva, että sain syödä ravintolassa ruuan loppuun. Olisin kyllä lähtenyt vauhdilla kotiin, mutta onneksi ei mitään ilmoitettu. Ap
Ei taas jengi ymmärrä lukemaansa. Mies on ollut mukana siellä rappukäytävässä. En itsekään tunnin parin takia maksaisi huollon käymistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoltomiehelle soitto ja olisi avannut oven.
Tälle ja edelliselle: huoltomiehen paikallesoitto maksaa.
Itse en ainakaan olisi valmis maksamaan 25–55+ euroa siitä ”ilosta”, että pääsee sisälle pari tuntia aikaisemmin.
Ei-ap
Vaikka huoltomies olisi soitettu paikalle niin olisiko avannut edes ovea? Jos mies ei asu siinä asunnossa niin huoltomies voi hyvin sanoa soronoo ja painella matkoihinsa. Eiköhän näissä tilanteissa olla hyvin tarkkoja siitä, ettei tuntemattomia päästetä toisten asuntoihin.
Aluksi ymmärsin, että oli tapahtunut jotain kamalaa ja lapset yksin käyneet kaupassa. Kaikki sitten kuitenkin hyvin.
Jäi epäselväksi aloituksen tarkoitus. Oliko tahalleen tehty, että ihmiset sättivät miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko miesystävä lasten kanssa?
Oli joo, kaikki kolme siellä. Miesystävä ei ollut halunnut keskeyttää iltaani niin siksi ei ollut sanonut mitään. Ap
Tää ei käynyt ihan selväksi aloituksestasi.
Vierailija kirjoitti:
Aluksi ymmärsin, että oli tapahtunut jotain kamalaa ja lapset yksin käyneet kaupassa. Kaikki sitten kuitenkin hyvin.
Jäi epäselväksi aloituksen tarkoitus. Oliko tahalleen tehty, että ihmiset sättivät miestä.
No mitäpä veikkaat? Tietenkin oli. Ja syöttihän upposi jälleen kerran koukkuineen ja kohoineen.
Isä-lapsi laatuaikaa rappukäytävässä.❤️
Pieni elämän sattumus, jota lapset muistelevat vielä vuosien jälkeen, ap sai rauhassa istua iltaa ja mies toimi hienosti.
Av-typerykset olivat jo ostamassa tervaa ja -hullut hirttoköyttä. Kaikesta ei tänne kannata kirjoittaa, idiootit kun aina riehaantuvat.
On tää zaatanallinen palsta, tässäkään ketjussa ap ei osaa kirjoittaa järkevää ja uskottavaa provoa, ja te toiset talipäät ette osaa lukea ja vielä vähemmän ymmärrätte, jos jotain saatte tavattua.
Suomalaiset on nykyään hemmetin tyhmää sakkia.
Vierailija kirjoitti:
Siis en nyt ymmärrä. Jos oli jäänyt avain kotiin, kai osaavat ovikelloa soittaa? Eli mieskö oli jätetty vastuuseen lapsista mutta ei edes ollut kotona tai ainakaan kuulemassa puhelinta/ovikelloa?
Siis miksette lue aiempia kommentteja ennen kuin vastaatte? Ei ihme, kun ette ymmärrä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitäpä veikkaat? Tietenkin oli. Ja syöttihän upposi jälleen kerran koukkuineen ja kohoineen.
Eipä tainnut olla tuollainen tarkoitus. Ap vain kertoi hauskasta sattumuksesta ja minä käsitin niin, että ao oli ihan hyvillään, kun mies ei halunnut häiritä hänen illanviettoaan ilmoittamalla, että odottavat rapussa. Mies piti lapsista huolta ja heillä oli ihan kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en ainakaan olisi valmis maksamaan 25–55+ euroa siitä ”ilosta”, että pääsee sisälle pari tuntia aikaisemmin.
Ei-ap
Minä todellakin maksan 100€ ilomielin että pääsen sisälle rappukäytävästä
Vierailija kirjoitti:
Huolto tulee näissä tapauksissa avaamaan jos niille soittaa. Olisi miehen kannattanut katsoa rapun ilmoitustaulusta numero johon soittaa.
Ei huoltomies voi kenelle tahansa avata. Näkee kuka on kirjoilla ja katsoo vielä henkkarit. Siis jos toimii oikein.
Eikö miehellä ole kotiavaimet kaulassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei-ap
Minä todellakin maksan 100€ ilomielin että pääsen sisälle rappukäytävästä
Asuntoon pääsee vain siellä kirjoilla oleva. Sitä en tiedä, miten asunnossa olevia lapsia kohdellaan, jos he ovatg kovin nuoria.
Vierailija kirjoitti:
Huolto tulee näissä tapauksissa avaamaan jos niille soittaa. Olisi miehen kannattanut katsoa rapun ilmoitustaulusta numero johon soittaa.
Huolto tulee avaamaan oven siinä tapauksessa, että mies on myös asunnossa kirjoilla. Ja on henkkarit mitä näyttää.
Mitä tuosta! Etkö itse ole koskaan unohtanut avaimia kotiin. Ja hyvin he varmasti siellä rappukäytävässäkin olivat pärjänneet. Eivät varmaan jaksaneet hikoilla pihalla helteessä koko aikaa.