Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuvaile lempikahvimukisi, josta päivittäin juot kaffeeta?

Vierailija
18.06.2021 |

Minun suosikkimuki on pohjaväriltä valkoinen, mutta siinä on koristeena sellasta lila/mustaa vanhan dekkarin tunnelmaa ympäri mukin. Iso vanhanajan violetti auto ja vanha kirjoituskone kuvituksena.
Mukissa semmonen kaareva pohja.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villeroy&Bochin kahvikuppi. Valkoinen pohja jossa keltaisia kukkia.

Vierailija
2/41 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen ostos turistikrääsäkaupasta: Iso muki, jossa lukee erilaisilla fonteilla ja väreillä Amsterdam. Tuo on hyvä muki, just sopivankokoinen aamukahviin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on vetolaatikollinen muumimukeja, sieltä otan aina aamulla. Ei ole erityistä suosikkia niiden joukossa.

Vierailija
4/41 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaaleanpunainen termosmuki, jossa on melkein aina kahvia. Olen hidas kahvinjuoja, siinä pysyy lämpimänä.

Vierailija
5/41 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villeroy&Boch Marifleur Gris

Vierailija
6/41 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Starbucksin iso valkoinen muki.

Vierailija
7/41 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Indiskan vanha laakea jalallinen ”teemuki”, jossa perhosia ja muuta kaunista. Toimii myös vesimukina ja seisoo tiskipöydällä lähes aina. Vesi kelpaa siitä myös kissalle jostain syystä, muuta ei kelpuuta…

Vierailija
8/41 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, kunhan on iso. Iittalan Taika tjs. sopivaa kokoluokkaa.

Vierailija
9/41 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sopivan iso angry birds -muki, en juuri edes tiskaa sitä. Siihen sopivasti mahtuu kun teen suodatinsuppilollisen kahvia suoraa kuppiin, ja suppilo pysyy päällä. Erotuksena isompaan kuppiini jota voisin käyttää muutoin, mutta kun se suppilo keikkuu sitten.

Vierailija
10/41 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoinen muki jossa kuvana rakettiryhmän Jessie, James ja Meowth sekä se niiden tunnusjuttu englanniksi (Prepare for trouble! Make it double! jne jne en jaksa koko juttua tähän kirjoittaa)

Vierailija
11/41 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Supernatural-muki jossa hahmot ehkä 4 kaudelta, mustahko pinnoite joka muuttuu läpikuultavaksi lämmetessään ja paljastaa kuvan.

Vierailija
12/41 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on vetolaatikollinen muumimukeja, sieltä otan aina aamulla. Ei ole erityistä suosikkia niiden joukossa.

Jaahas. Miksköhän mun muumimuki saa alapeukkuja? :D

Vierailija
13/41 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolustusvoimien poistomyynnistä ostettu teräsmuki.

M 45

Vierailija
14/41 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerman saven pirttihirmu päiväkahvilla ja jostain myyjäisistä ostettu kissamuki 2,5 dl aamukahvilla. 

Vierailija
15/41 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arabian pieni Kaira-kahvikuppi + lautanen alla. Tämä on lempikuppini. Tykkään juoda pienestä kupista. Juon kaksi kupillista aamulla ja kaksi iltapäivällä.

Vierailija
16/41 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niisku-neiti muumimuki.

Vierailija
17/41 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerääjät kauhuissaan kun käytät niitä siihen tarkoitukseen mihin ne on tarkkoitettukin sen sijaan että ne töröttää vitriinissä tms käyttämättömänä etteivät vain kulu :'D

Vierailija
18/41 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikeasta ostettu isosinikukallinen muki. Ei enää myynnissä

Vierailija
19/41 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerääjät kauhuissaan kun käytät niitä siihen tarkoitukseen mihin ne on tarkkoitettukin sen sijaan että ne töröttää vitriinissä tms käyttämättömänä etteivät vain kulu :'D

Tai sitten alapeukuttavat vain koska eivät pidä muumimukeista, niin kuin sillä olisi mitään väliä vaikka naapurilla olisi jokaista mukia kaksin kappalein.

Vierailija
20/41 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumimukista yleensä juon, lemppari on Muumien juhannus -muki. Toinen mieluisa on 9-vuotiaan poikani minulle antama muki, jossa on punaisten viinimarjojen kuvia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän