Paremmat orgasmit synnytyksen jälkeen?
Onko muilla käynyt samalla tavalla? Saan aivan järjettömiä orgasmeja ja yhdyntä tuntuu ihanemmalta kuin koskaan. Johtuisiko vain lantionpohjatreenistä jota on nyt tehty koko 5 kk ajan synnytyksen jälkeen?
En olisi uskonut että seksielämä paranisi moisen koettelemuksen jälkeen. En valita. :)
Kommentit (16)
Jep, näin on. Tosin minulla taitaa johtua siitä, että olin aika estoinen seksin suhteen ennen, nyt ei ole komplekseja kropan suhteen...
Täällä sama. Joskus laukeaminen melkein sattuu, tuntuu niin voimakkaasti.
Minulla ei ollut estoja ja aina on ollut muutenkin todella hyvä orgasmi, mutta nyt ne ovat aivan tajunnan räjäyttäviä. :D Taidan samalla pahoinpidellä miesparkaa, niin holtintonta laukeaminen on. ;) ap
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 15:14"]Minulla ei ollut estoja ja aina on ollut muutenkin todella hyvä orgasmi, mutta nyt ne ovat aivan tajunnan räjäyttäviä. :D Taidan samalla pahoinpidellä miesparkaa, niin holtintonta laukeaminen on. ;) ap
[/quote]
Holtitonta. Ah ihana Samsung.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 14:27"]Onko muilla käynyt samalla tavalla? Saan aivan järjettömiä orgasmeja ja yhdyntä tuntuu ihanemmalta kuin koskaan. Johtuisiko vain lantionpohjatreenistä jota on nyt tehty koko 5 kk ajan synnytyksen jälkeen?
En olisi uskonut että seksielämä paranisi moisen koettelemuksen jälkeen. En valita. :)
[/quote]
Kiinnostaisi tosiaan tietää, että onko Se synnytys vai treeni tuossa takana. Onko synnyttämättömillä kokemusta, että treeni olisi vaikuttanut? Tai onko synnyttäneitä, jotka ovat olleet vähemmällä treenillä ja silti paremmat orgasmit? Itse en ole synnytysaikeissa lähiaikoina ja olen vähän laiska treenailemaan. Tuostahan saisi hyvää lisämotivaatiota. ;)
Sama juttu. Nykyään saan emätinorgasmeja, mitä en ennen synnytystä saanut ollenkaan. En toki joka kerta saa emätinorgasmia, mutta aikaisemmin en saanut ollenkaan. Synnytys todellakin "viimeistelee" emättimen kehityksen.
En oo jumpannut yhtään ja synnytysten jälkeen saan joka kerta ja tosi helposti. Kiva toisaalta kun mies joutuu pidättelemään ja saadaan ns. elokuvaorkkuja eli samaan aikaan joka kerta :)
Ennen lapsia oli tosi vaikeeta, nuolemalla joskus ja jouluna onnistui.
En ole jumpannut yhtään mutta nyt sujuu, ennen ei juuri tuntunut kuin ihan hyvältä.
Sama täällä.Saan voimakkaampia orgasmeja kuin ennen synnytystä.Oon kyllä kuulien avulla treenannu alapäätä ja luulen että myös jotenkin rennompi asenne omaan kroppaan vaikuttaa.Mutta orgasmi on tosiaan välillä niin kova että tuntuu että taju lähtee.
Mulla käynyt ihan samoin. En edes saanut orgasmeja ennen alatiesynnytystä. Olen tehnyt synnytysten jälkern lantionpohjalihasten jumppaa jonkin verran mutta en usko että se olisi syy. Synnytys jotenkin herkisti tuntoaistia emättimessä.
Yup, sama havainto, menee jalat alta.