Isän uusi naisystävä on ällö perverssi :(
Ällöttää käydä edes isällä kylässä nykyisin. En tajua, miksi isä on ottanut noin omituisen naisen vaimokkeekseen. Minä olen lähempänä kolmeakymppiä oleva nainen, tämä isän nainen 50+ ja siis niin härskejä juttuja heittää ja kovaan ääneen eikä mitään tilannetajua! Nolottaa julkisilla paikoilla. Ja se on kerran puristanut mua jopa perseestä ja samalla käynnillä kehui tissejä! Oli kyllä alkoholilla osuutta asiaan, mutta tuo nainen vaan on niin vastenmielinen muutenkin, että huh. En ole sanonut vielä isälle yhtään mitään kun olen aika ujo nössykkä kai näissä asioissa, mutta en kohta enää kestä. Haluisin nimittäin toki nähdä vanhempiani, joten jotain keksittävä et saataisiin siedettävämpiä noista visiiteistä. En vaan tajuu miks tuommonen!
Kommentit (12)
Isäsi on hänen kanssaan, koska saa siltä seksiä.
Mun isä taas otti uudeks naiseks lähemmäs kymmenen lasta eri miesten kanssa pukanneen wt muijan. Olen vähän pettynyt. Nainen muuten ihan mukava mutta elämänkoulu haisee ja pahasti.
Niin, isällä tuskin on mitään sitä vastaan, että nainen nappaa häntä tissistä ja perseestä. Jos ei ole kovin hyvä mielikuvitus, voi olla vaikea ymmärtää, että sama käsittely ei miellytäkään tytärtä... Isä ei ehkä osaisi valita tytärtä miellyttävää kumppania vaikka yrittäisikin.
Ota tämä tilaisuutena opetella tutkimaan omia tunteitasi ja hillitsemään toisen käytöstä, niistä on hyötyä elämässä. Ymmärrän, että sinua loukkaa, että isä pitää äitiä parempana saaliina tätä hölmöläistä, joskus lapsilta vaatii melkoista työtä sietää asiaa. Ja enhän minä tiedä, pitääkö sitä aina sietääkään. Voihan sitä jotain rajoja laittaa sille, miten paljon haluaa itseään kiusata.
Mutta älä sitten mene loukkaamaan naista itseään, jolloin isäsi taantuu entisestään, koska muut eivät arvosta hänen uutta leluaan. Voit kertoa isälle kysyttäessä suoraan mitä olet mieltä, mutta anna hänelle oikeus olla hölmö äläkä painosta. Sitten hänellä ehkä saattaa syttyä valo päässä nopeammin, että mahtaako tämä kuitenkaan olla sen luokan saalis kuin hän ajatteli.
Vanhempien rakkauselämä ja seksi- tai seurustelukumppanit eivät kuulu aikuisille lapsille mitenkään. Jos isäsi pitää vaikka hempukan kanssa juopottelusta, ei sinun kannata mennä kylään juuri sellaisina iltoina. Anna heidän kuherrella ihan keskenään.
Itse laitoin välit kokonaan poikki isääni. Tosiaankin, olen aikuinen ihminen ja saan siten valita itse seurani. Siihen ei rupusakki kuulu. Hyvää elämää vain heille.
Voit itse sanoa naiselle että et pidä koskettelusta, mutta itselleenhän isäsi on tuon naisen ottanut, ei sinulle.
Voithan sopia että tapaat isääsi jossakin muualla tai sitten vain sopeudut
7, näin juuri. Kun et kestä isäsi valintoja, teet valinnat itse. Tosin voisit joskus miettiä miten paljon liukkaat muita. Ajattelepa jos isäsi olisi pettynyt omaan puolisoosi niin, että olisi yökkien laittanut välit poikki omaan tyttäreensä, ellet eroa?
Oikeastaan aika idioottimaista arvottaa omaa rakkauttaan perheenjäseniinsä sen perusteella kehen nämä ihastuvat,
Taidat olla mustasukkainen ja hämmentynyt kun isäsi on ihastunut naiseen, joka on niin erilainen kuin sinä. Inhimillistä.
Isäsi näkökulmasta nainen saattaa olla estottomuudestaan elämäniloinen ja virkistävä. Pisteet isällesi, kun otti oman ikäisensä naisen.
Sinun ei tarvitse seurustella heidän kanssaan ellet halua. Eihän teillä kenelläkään ole yhdessä kivaa jos isän uusi ihastus on sinulle noin vastenmielinen.
Ymmärrän ap:tä hyvin. Tiedän tuon ällöttävän naistyypin.
:O No ei oo asiallista, jos joutuu pakkokuuntelemaan jotain rivoa läppää tapaamisissa. Horiskoon sille ukolleen ne perverssit juttunsa kahden kesken, mutta millä oikeudella hän hämmentää muita seurassa olevia, esim. siis ap:ta? Ja se on ainoastaan moukkamaista, jos kommentoi ap:n fyysistä olemusta noin, ja etenkin joku koskeminen... siis mitä? Mutta en mä ihmettele, jos av mammojen mielestä kaikki käy, joo kaikki käy, sopeutua pitää, on täällä niin omituista sakkia. Mä lopultakin varmaankin sihahtaisin hampaideni välistä sille sopivalla hetkellä jotain oikein nasevaa, että siten yrittäisin siis saada sen järkiintymään, jotta tavata viitsisi jatkossa. Mutta etenkin jos viina virtaa... lipitelköön "hyvässä" seurassaan rauhassa, jokaisella on jalatkin joilla äänestää.
Isäsi nainen, ei sinun. Anna hänen nauttia.
Naiselle itselleen voit sanoa, ettet halua koskettelua.