Onko uskollisia miehiä enää olemassa?
Tuntuu, että ihan kaikki miehet pettää ennemmin tai myöhemmin vaikka suhde olisi kuinka hyväja seksiä paljon. Kaveripiirissä kaikilla huonoja kokemuksia kuten myös itse tulin petetyksi 23v aviovuoden jälkeen. Nyt uus8 suhde mutta pelottaa! Jatkuvasti tulvii pettämisuutisia. :(
Kommentit (26)
Tilastollisesti noin puolet sekä naisista että miehistä pettää. Eli on olemassa miljardeja ihmisiä jotka eivät petä.
Voisi myös määritellä sen " käsitteen" mitä pettäminen tarkoittaa.
Pettämistä voi olla myös se, että toinen osapuoli salaa asioita joilla on merkitystä perheen taloudelliseen tilanteeseen.
Eli toinen ottaa velkaa omiin nimiinsä joidenkin asioiden takia, mistä toinen liiton osapuoli ei tiedä yhtään mitään.
Tai onko pettäminen vai sitä, että viinahöyryissä jossain tilaisuudessa tai matkalla menee sänkyyn, jonkun täysin vieraan ja lähes tuntemattoma ihminsen kanssa.
Vai onko pettäminen sitä, että tunnetasolla todella rakastuu, siis rakastuu eikä vain ihastu, toiseen ihmiseen. ( Näissä tapauksissa ero on lähes aina vääjämätön).
Pelkkä fyysinen pettäminen on hyvin pieni juttu sen rinnalla, että toinen on todella rakastunut johonkin muuhun kunnolla.
Olen nähnyt tutkimuksen, jonka mukaan 38 % miehistä ja 32 % naisista oli pettänyt silloisessa suhteessaan. Vaikka pettureita ovat hekin, jotka ovat aikaisemmassa suhteessa pettäneet, niin voisin kuvitella, että tuo aikaisemmin mainittu ”puolet pettää” (eli puolet ei petä) pitää paikkansa.
Tässä nyt oletan, että puhutaan seksuaalisesta pettämisestä, kun muuta ei mainittu.
Rakastunut mies ei petä.
Naiset eivät ota miehiä, jotka rakastaisivat heitä. Naiset juoksevat pelimiesten perässä ja yrittävät väsyttämällä saada heidät rakastamaan.
Vierailija kirjoitti:
Rakastunut mies ei petä.
Naiset eivät ota miehiä, jotka rakastaisivat heitä. Naiset juoksevat pelimiesten perässä ja yrittävät väsyttämällä saada heidät rakastamaan.
Onko se rakkautta, jos mies pysyy naisen kanssa siksi että nainen on ainoa joka kelpuuttaa? Enpä sanoisi. Jos miehellä on muitakin ottajia ja olen se jonka mies kaikkien joukosta haluaa, hänen on täytynyt nähdä minussa jotain erityistä.
Kyllä kai niitä pieni vähemmistö elelee jossain? Minulla on kyllä sellainen käsitys, että heitä ei näy missään muissakaan elämän iloissa!