Ihmiset tuputtavat neuvojaan kun on lihava
Mm sanovat että lopeta sokerin käyttö, syö enemmän vihanneksi yms. Entäpä kun ei halua laihtua?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Maksat sitten itse läskiyden aiheuttamat hoitokulut. Isomman haudankin joutuvat läskille kaivamaan, että mahtuu sisään.
Lihavat suosivat sellaisia ruoka-aineita, joiden tuottaminen edistää ilmastonmuutosta.
Mulle on ihan sama miten minut haudataan enkä ole lääkärissä hypännyt.
Ala neuvoo niit takasin vaikka hiivatulehduksen hoidosta :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksat sitten itse läskiyden aiheuttamat hoitokulut. Isomman haudankin joutuvat läskille kaivamaan, että mahtuu sisään.
Lihavat suosivat sellaisia ruoka-aineita, joiden tuottaminen edistää ilmastonmuutosta.
Mulle on ihan sama miten minut haudataan enkä ole lääkärissä hypännyt.
Mutta entäs nuo ruoka-aineet: palmuöljy jne? Ja miksi lihavien pitää häiritä junamatkoilla kanssamatkustajia ahmimalla kokonaisen säkillisen perunalastuja?
Yritän vältellä palmuöljyä enkä ole koskaan matkustanut junalla, linja-auto matkastanikin on kohta 30v ja silloin olin hoikka.
Miksi kaikki miettii lihavuutta miettikää AURINKOMYRSKYJÄ, siinä sitä vasta on uhkaa kerrakseen, kun kaikki sähkölaitteet lakkaisivat toimimasta.
Vierailija kirjoitti:
Tässä aloin miettimään tätä väitettä ja äkkiseltään voisi niin luullakin.
Mutta jos lihava lappaa sisäänsä rasvassa keitettyä kotimaista perunaa ja lähileipomon pullia niin eikö se Atkinsia/vhhtä noudattava hoikempi kansalainen kuluta enemmän maapallon resursseja lihaa syödessään kun ottaa huomioon koko valmistusprosessin lautaselle asti kasvatuksesta lähtien 🤔
Kunhan pohdin, itse myös sekasyöjä.
Vierailija kirjoitti:
Höpöä. Samaan krematorioon lihava mahtuu kuin laihakin ja samanlaiseen pieneen uurnaan.
Mulle sopis hoitokulujen maksu muttei laki salli. Julkisella en käy.
Mitä ruoka-aineita? Ilmastonmuutokseen voi ihminen vaikuttaa hyvin vähän.
Miksi luulet että pakkoneuvot auttavat?
Vierailija kirjoitti:
Minusta lihavat ihmiset ovat epämiellyttävän näköisiä🤮
Mua ei tuollainen haittaa yhtään.
Ihmiset usein olettavat, että:
- lihava ei tiedä olevansa lihava
- lihava ei tiedä mikä on terveellistä ruokaa
- lihava haluaa aina laihtua
Totuus kuitenkin on, että
- jokainen lihava tiedostaa lihavuutensa
- lihava tietää usein paremmin terveellisestä ruokavaliosta kuin muut
- aina ei ole sopiva hetki laihduttaa
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, ja monet ovat epämiellyttävän näköisiä ilman lihavuuttakin. Minkä sille kukaan voi. Asian kanssa on vain elettävä tai sitten alettava erakoksi.
Vierailija kirjoitti:
No ei ne ole kauniita nekään joilla on luut numerojärjestyksessä nahkapussissa ja lipputangon takaa näkyy vaan korvat.
Ketä on nämä ihmiset, jotka aina kommentoivat ja miksi ihmeessä olet heidän kanssaan tekemisissä?! Itse olen megapläski mutta en ole vuosikymmeniin kuullut mitään laihdutuskehotuksia tai naljailua.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset usein olettavat, että:
- lihava ei tiedä olevansa lihava
- lihava ei tiedä mikä on terveellistä ruokaa
- lihava haluaa aina laihtuaTotuus kuitenkin on, että
- jokainen lihava tiedostaa lihavuutensa
- lihava tietää usein paremmin terveellisestä ruokavaliosta kuin muut
- aina ei ole sopiva hetki laihduttaa
Totta, syömishäiriöinen on todella perillä ruuasta.
Miksi täällä sitten on jatkuvasti laihdutusketjuja. Lihavat kaipaavat neuvoja laihdutukseen.
Vierailija kirjoitti:
Ilkeät ihmiset ovat myös epämiellyttävän näköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos lihava lappaa sisäänsä rasvassa keitettyä kotimaista perunaa ja lähileipomon pullia niin eikö se Atkinsia/vhhtä noudattava hoikempi kansalainen kuluta enemmän maapallon resursseja lihaa syödessään kun ottaa huomioon koko valmistusprosessin lautaselle asti kasvatuksesta lähtien 🤔
Jotkut syö sen mukaan, mikä on terveellistä ja omalle vatsalle sopivaa, jotkut taas ideologiansa mukaan. On paljon isompiakin ekotekoja kuin lihaton ruokavalio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun olet sekasyöjä, niin syöt myös lihaa. Eikö sinun lihansyönti vaikuta maapalloon? Vhh:ssa ja Atkinsissa lihansyönti on yhtä kohtuullista kuin ns. suositusruokavaliossa, vaikka moni luuleekin toisin. Kasvikset ja rasva ovat niissä pääosassa.
Enpä ole huomannut. Enemmän kaunistellaan lihavuutta tyyliin "näytätpä upealta", kun olen juuri lihonut 10 kiloa.
Vierailija kirjoitti:
Sanot vaan ettei kiinnosta.
Tai sanot pitäkää vain huoli omista asioistanne! jos eivät tokene,sanot: Ihan itse kannan läskini ja läskini ei teille kuulu!Jos vielläkään eivät jätä sinua rauhaan ja painoasi.Eivät kunioita sinua tippaakaan.Jätä heidät taaksesi.Vaikka olisi sukulaisia tai paras ystäväsi.Ei tarvitse sietää arvostelua.Tekevät sitä aina ja samalla ylentävät itsensä..Anna olla heidän,jatka elämää ilman heitä.Huomaat voit paremin.
Sanot vaan ettei kiinnosta.