Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on sellainen lomapaikka, johon menet mielelläsi uudemmankin kerran?

Vierailija
18.06.2021 |

Vastapainoksi tuolle "Mihin lomapaikkaan et menisi uudestaan" -ketjulle

Kommentit (326)

Vierailija
301/326 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gran Canarialla olin 5 vuotta sitten aivan mielettömässä hotellissa, josta pääsi suoraan hietikolle. Ne dyynit on niin hienot. Ja uimassa pystyi käymään meressä, vesi oli silloin niin lämmintä. Muistan yhden aamun, jolloin kävelin maspalomasin rantaviivaa pitkin monta kilometriä ja vain nautin! Aamuisin siellä on rauhallista. Hotellissa oli hyvä hieroja ja kaikki toimi. Minulle luksusta on kuulla meren äänet avaamalla ikkuna.

Samaa seudusta tykkään itsekin. Maspalomas ja Meloneras...sinne kaipaan rantaelämästä nauttimaan. Koronan aikaan jäänyt reissut sinne tekemättä...mutta enköhän jo loppuvuodesta sinne uskaltaudu:))

Vierailija
302/326 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkeisen loma lähllä Ähtäriä<3 Huoneet siistit ja mukavat, ihana maalaistunnelma pihalla, jokaisessa huoneessa oma terassi, josta näkyy hevoslaidun, pihalla lampaita, poroja, hevosia, kissoja, koiria, kanoja, kaneja.. Vuokrattavissa rantasauna. Upea paikka, upea tunnelma ja  ystävälliset omistajat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/326 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä kerro minne menisin uudelleen ja uudelleen, eli kun siellä joka kesä viikon / 2 vietän..

Miksikö?

No koska te kaikki muutkin tunkisitte sinne samaan paikkaan kun se on niin hieno!

Vierailija
304/326 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Suomesta pitää valita, niin Lepra, Maarianhamina, Naantali ja Muonio tarjosivat hyvän kokemuksen. 

Vierailija
305/326 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa toi Tampere !! Onko Suomessa  tosiaan  peräkyliä josta on jotenkin vaikea päästä lentikentälle. No ehkä heillä on jotai muita esteitä.

Vierailija
306/326 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

San Remo,   Cannes, Nizza,  Marmaris,  Antalia,  Pariisi. Malaga,   Wiini , Sevilja, CostaRica,  Buenos Aires.  Tunisia.

Vierailija
307/326 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sveitsi. Pieni maa ja maisemat niin vaihtelevia. Ihania kyliä, Alpit, järviä. Hyvää ruokaa ja paljon tapahtumia esim. Montreux jazzfestivaali. Asua voi edullisesti kun vuokraa yksityisiltä. Asunut siellä ja käyn vuosittain Sveitsissä.

Vierailija
308/326 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istanbul, Tel Aviv, Jerusalem, Bethlehem, Bangkok ja Thaimaa yleensäkin.

309/326 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

PowerPark 😍🎢🎡🎠🥰

Vierailija
310/326 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savonlinnassa ja Saimaalla on jotain maagista kesällä. Sinne.

Vierailija
311/326 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köpikseen olis kiva mennä joku kesä uudestaan.

Vierailija
312/326 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alko.

Vierailija
313/326 |
30.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valkeisen loma lähllä Ähtäriä<3 Huoneet siistit ja mukavat, ihana maalaistunnelma pihalla, jokaisessa huoneessa oma terassi, josta näkyy hevoslaidun, pihalla lampaita, poroja, hevosia, kissoja, koiria, kanoja, kaneja.. Vuokrattavissa rantasauna. Upea paikka, upea tunnelma ja  ystävälliset omistajat!

Kuulostaa tosi kivalta paikalta. Etenkin lapsiperheille. Minä olen syntynyt maatilalla ja meillä oli kissoja, lampaita, lehmiä, vuohia ja kesällä kanoja. Noin 12 v. Olin kun muutettiin pois, ei enää lehmänmaito tuonut elantoa.

En itse koe kaipuuta maalle, se tuli elettyä ja mieluummin asun kaupungissa ja saan leivän palkkatyöstä. Silti pyydän: menkää ihmiset maaseutukohteisiin ja tukekaa palveluja, koska ne loppuu, jos ei käytetä. Oikeasti maatilan elämykset ovat varmasti monelle arvokkaita ja Suomessa on kaunista.

Vierailija
314/326 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa toi Tampere !! Onko Suomessa  tosiaan  peräkyliä josta on jotenkin vaikea päästä lentikentälle. No ehkä heillä on jotai muita esteitä.

Ei koko Suomi asu Uudellamaalla :)

Vierailija
315/326 |
02.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grand Canyon. Ei mikään ryysispaikka, ja maisemana varmaan maailman upein ikinä missään koskaan.

Vierailija
316/326 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vikos, Pohjois-Kreikka

<3

Vierailija
317/326 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanskasta tykkään.

Vierailija
318/326 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjois-Italiaan, rantalomalle.

Vierailija
319/326 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain missit ja muut blondit menee tuonne

Vierailija
320/326 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreeta, Rodos, Berliini, Wien, Seychellit. Berliinissä olen käynyt kolmesti, muissa kerran.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän