Mikä on sellainen lomapaikka, johon menet mielelläsi uudemmankin kerran?
Vastapainoksi tuolle "Mihin lomapaikkaan et menisi uudestaan" -ketjulle
Kommentit (326)
Valkeisen loma lähllä Ähtäriä<3 Huoneet siistit ja mukavat, ihana maalaistunnelma pihalla, jokaisessa huoneessa oma terassi, josta näkyy hevoslaidun, pihalla lampaita, poroja, hevosia, kissoja, koiria, kanoja, kaneja.. Vuokrattavissa rantasauna. Upea paikka, upea tunnelma ja ystävälliset omistajat!
Enpä kerro minne menisin uudelleen ja uudelleen, eli kun siellä joka kesä viikon / 2 vietän..
Miksikö?
No koska te kaikki muutkin tunkisitte sinne samaan paikkaan kun se on niin hieno!
Jos Suomesta pitää valita, niin Lepra, Maarianhamina, Naantali ja Muonio tarjosivat hyvän kokemuksen.
Ihanaa toi Tampere !! Onko Suomessa tosiaan peräkyliä josta on jotenkin vaikea päästä lentikentälle. No ehkä heillä on jotai muita esteitä.
San Remo, Cannes, Nizza, Marmaris, Antalia, Pariisi. Malaga, Wiini , Sevilja, CostaRica, Buenos Aires. Tunisia.
Sveitsi. Pieni maa ja maisemat niin vaihtelevia. Ihania kyliä, Alpit, järviä. Hyvää ruokaa ja paljon tapahtumia esim. Montreux jazzfestivaali. Asua voi edullisesti kun vuokraa yksityisiltä. Asunut siellä ja käyn vuosittain Sveitsissä.
Istanbul, Tel Aviv, Jerusalem, Bethlehem, Bangkok ja Thaimaa yleensäkin.
Savonlinnassa ja Saimaalla on jotain maagista kesällä. Sinne.
Köpikseen olis kiva mennä joku kesä uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Valkeisen loma lähllä Ähtäriä<3 Huoneet siistit ja mukavat, ihana maalaistunnelma pihalla, jokaisessa huoneessa oma terassi, josta näkyy hevoslaidun, pihalla lampaita, poroja, hevosia, kissoja, koiria, kanoja, kaneja.. Vuokrattavissa rantasauna. Upea paikka, upea tunnelma ja ystävälliset omistajat!
Kuulostaa tosi kivalta paikalta. Etenkin lapsiperheille. Minä olen syntynyt maatilalla ja meillä oli kissoja, lampaita, lehmiä, vuohia ja kesällä kanoja. Noin 12 v. Olin kun muutettiin pois, ei enää lehmänmaito tuonut elantoa.
En itse koe kaipuuta maalle, se tuli elettyä ja mieluummin asun kaupungissa ja saan leivän palkkatyöstä. Silti pyydän: menkää ihmiset maaseutukohteisiin ja tukekaa palveluja, koska ne loppuu, jos ei käytetä. Oikeasti maatilan elämykset ovat varmasti monelle arvokkaita ja Suomessa on kaunista.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa toi Tampere !! Onko Suomessa tosiaan peräkyliä josta on jotenkin vaikea päästä lentikentälle. No ehkä heillä on jotai muita esteitä.
Ei koko Suomi asu Uudellamaalla :)
Grand Canyon. Ei mikään ryysispaikka, ja maisemana varmaan maailman upein ikinä missään koskaan.
Pohjois-Italiaan, rantalomalle.
Vain missit ja muut blondit menee tuonne
Kreeta, Rodos, Berliini, Wien, Seychellit. Berliinissä olen käynyt kolmesti, muissa kerran.
Samaa seudusta tykkään itsekin. Maspalomas ja Meloneras...sinne kaipaan rantaelämästä nauttimaan. Koronan aikaan jäänyt reissut sinne tekemättä...mutta enköhän jo loppuvuodesta sinne uskaltaudu:))