Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on sellainen lomapaikka, johon menet mielelläsi uudemmankin kerran?

Vierailija
18.06.2021 |

Vastapainoksi tuolle "Mihin lomapaikkaan et menisi uudestaan" -ketjulle

Kommentit (326)

Vierailija
281/326 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariisi, Nizza, Lontoo, Berliini, Praha, Budapest, Turku ja Porvoo tulivat ensimmäisinä mieleeni.

Vierailija
282/326 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milano, Rooma, Wien, Berliini, Lontoo, Edinburg, Tukholma Euroopassa. Sydney, Brisbane, Singapore, Tokio, Osaka, New York, Miami, Orlando, Las Vegas, Chigaco, Seattle kauempana.

Kaikissa näissä oon käynyt useamman kerran, muutamassa asunut lyhyen ajan (1-3 kk).

Oon ollut n 120 eri masssa. Moneen toivon ei tarvi ikinä enää mennä. Valtaosa näistä maista sijaitsee Afrikassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/326 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan kyllästy Tallinnan vanhaan kaupunkiin.
Madeira
Ranskan ja Italian Riviera (Ventimillen vanhakaupunki ja Antibes/Juan-les-Pins)
Lissabon

Vierailija
284/326 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irlanti on ekana mielessä, voisi kolmannenkin kerran käydä. Japani olisi toinen maa missä voisi kolmannen kerran käydä.

Vierailija
285/326 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran selasin aiempia viestejä, että Thaimaan Pattaya johtaa ylivoimaisesti lempilomapaikkojen maininnoissa.

Ääni minultakin Pattayalle ja terveisiä tyttösille siellä, tullaan kun keretään taas!

Vierailija
286/326 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokio, Osaka, Sydney, New York, San Francisco, Boston, Miami, Charleston, Berliini, Malaga, Lontoo, Kööpenhamina, Amsterdam, Rooma, Firenze, Ranskan Riviera jne. Onhan näitä.

Vierailija
287/326 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malediivit, voisi mennä vielä kolmannen kerran, samoin Thaimaan Khao Lak, tosin paljon muitakin ihania paikkoja vaan nämä usein mielessä nyt kun taas ehkä pääsee enemmittä ongelmitta matkalle.

Vierailija
288/326 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökkiloma Mikkelin seudulla. Joka vuosi ja parhaina useammankin kerran. Käydään syömässä hyvin, toreilla, kesäteattereissa, lavatansseissa, tapahtumissa, museoissa, luontopolouilla, nautitaan mökkeilystä saunomisesta ja uimisesta. 

Vierailija
289/326 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pietari on upea kaupunki, samoin MOskova. Harmi ettei nyt pääse.

Vierailija
290/326 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotimaassa Imatran kylpylä. Ulkomailla Alpit, Meksiko, Kroatia, Berliini ja Pariisi sekä Nizzan seutu.

Vierailija
291/326 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Madrid, Madrid, Madrid

Vierailija
292/326 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vastaan Praha. Ihana kaupunki, suosikkini Keski-Euroopassa. Edullinen, kaunis ja paljon tekemistä. Toki Prahalla on varjopuolensa, en niitä kiistä.

Vierailija
293/326 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä millään niitä jotka menevät samoihin paikkoihin uudestaan. Itse haluan nähdä maailmaa mahdollisimman paljon ja menen aina eri paikkaan kun lomalla ulkomaille matkustan.

Ajattelin itse aiemmin samalla tavalla, kun isäni lomaili joka kesä Palma de Mallorcalla. Tietenkin kohde  oli helppo valinta vanhemmalle henkilölle, kun hän tunsi jo osan henkilökuntaa ja kielitaidottomana pystyi käyttämään ainoastaan muutamia perusfraaseja.

Kunnes itse sitten päädyin joka kesä matkustamaan Nizzaan, yhteensä kuusi kertaa. Taustalla oli harrastusmatka  jonka ohella oli mahdollisuus tutustua eri matkakohteisiin Nizzan lähellä. Ja niitähän riitti. 

Kunnes tuli korona, ja matkat loppuivat. Tänä vuonna harrastusmatkan järjestäjä ei järjestä Nizzan matkaa, niin pitää keksiä sitten sellainen matkakohde, jossa en ole vielä ollut. 

Vierailija
294/326 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampere Täältä perämetsistä on vähän vaivalloista lähteä ulkomaille, mutta Tampereella käydään koko perheen voimin ainakin pari kertaa vuodessa syömässä, kaupoilla, kirppistelemässä ja näyttelyissä/teatterissa :)

Vierailija
295/326 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sonja kirjoitti:

Gambiaan palaan aina uudestaan ja uudestaan.
Minulla on siellä ihana mies, Gambialaisen heimopäällikön esikoinen.

Mielenkiintoista. Mitä heimoa miehesi on?

Puhutko hänen äidinkieltään?

Monella tasolla idioottimainen kommentti.

Vierailija
296/326 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tansaniassa Serengetissä tekisi mieli vielä joskus käydä uudestaan.

Vierailija
297/326 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin mielelläni uudestaan Buenos Aireksiin Argentiinaan. Ihana tunnelma, värikkäine taloineen ja ihanaa tangoa pitkin katuja.

Vierailija
298/326 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Barbados 😍

Vierailija
299/326 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gran Canarialla olin 5 vuotta sitten aivan mielettömässä hotellissa, josta pääsi suoraan hietikolle. Ne dyynit on niin hienot. Ja uimassa pystyi käymään meressä, vesi oli silloin niin lämmintä. Muistan yhden aamun, jolloin kävelin maspalomasin rantaviivaa pitkin monta kilometriä ja vain nautin! Aamuisin siellä on rauhallista. Hotellissa oli hyvä hieroja ja kaikki toimi. Minulle luksusta on kuulla meren äänet avaamalla ikkuna.

Vierailija
300/326 |
29.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pariisi, Nizza, Lontoo, Berliini, Praha, Budapest, Turku ja Porvoo tulivat ensimmäisinä mieleeni.

Minulla on ehkä suunnilleen samat. Tuosta poistan Berliinin, josta en pitänyt. Tilalle lisään New Yorkin, joka oli hieno elämys. Ja Suomessa ihan ehdottomasti aina uudestaan vetää puoleensa juuri Porvoo ja Turku, joissa käyn viikonloppulomilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä